Tapailusuhde hiljeni riidan jälkeen, hitto että harmittaa!!!
Oli vielä kaikki ihan tapailuasteella, mutta viikkoja oltiin kuitenkin pidetty yhteyttä tiiviisti ja tapailtu kasvoikkain. Tuli sitten riitaa yhdestä aika pikkujutusta, mutta sen jälkeen ei kumpikaan ole enää viestiä laittanu tai soitellu. Useampi päivä mennyt tässä hiljaisuudessa. Itse ajattelen, että jos miestä oikeasti kiinnostaa mun seura jatkossa niin sitten kyllä löytää sen mun nimen puhelimestaan ja laittaa vaikka ihan neutraalia kyselyä miten voin tms.
Vähän aattelen jo, että oli ihan perusnettideittailua, että on jo seuraava kuvioissa tai ehkä jo sitä seuraava. Ja itse kuvittelin vaan liikoja tästä tapailusta ja mies kypsähti heti, kun tuli vähän säröä kuvioon. Siksi en itse perään nyt huutele, vaikka olisi kuinka halu ottaa yhteyttä.
Kommentit (28)
Ehkä mies miettii samoin kuin sinä?
No häntä ei oikeasti sitten kiinnosta. Jos tuossa vaiheessa tulee jo pientä riitaa, niin eikö ole parempi, että homma loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tapailu osoitti, ettette sovi yhteen ja hyvähän se vain on, ettei aikaa tuhlaantunut enempää.
Niin, voipi olla näinkin ja hyvä että "suhde" loppui ennenkuin alkoikaan. Kaipa se kertoo jotain, jos toista ei pätkääkään kiinnosta ottaa uudelleen kontaktia.
Ap
Itse lopetan tutustumisen uusiin ihmisiin nimenomaan siihen, että toinen vetää herneitä nenään pikkuasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailu osoitti, ettette sovi yhteen ja hyvähän se vain on, ettei aikaa tuhlaantunut enempää.
Niin, voipi olla näinkin ja hyvä että "suhde" loppui ennenkuin alkoikaan. Kaipa se kertoo jotain, jos toista ei pätkääkään kiinnosta ottaa uudelleen kontaktia.
Ap
Mitä se kertoo sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Tää on se asia mikä vaivaa, että mitä jos hän miettii ihan täysin samanlailla. Ja ei nyt mitään kunnon riitaa ollu, vähän erimielisyyttä, jota ei sitten saatu ratkottua vaan jäi kellumaan...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän suakaan kiinnosta ottaa yhteyttä tai oisit ottanut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on se asia mikä vaivaa, että mitä jos hän miettii ihan täysin samanlailla. Ja ei nyt mitään kunnon riitaa ollu, vähän erimielisyyttä, jota ei sitten saatu ratkottua vaan jäi kellumaan...
Ap
Olisin tosiaan enemmän huolissani omasta ajatusmaailmastani, jos haluaisin itse selvittää riitelyn, mutta periaatteesta en voi, koska koen sen olevan miehen "velvollisuus".
Siis, riidan aloittajan kuuluisi olla se, joka sovintoa ekaksi hakee. Jos se olit sinä, niin sinä otat ekaksi yhteyttä.
Jos kovasti jää harmittamaan, niin laita joku neutraali viesti miehelle. Tai sitten ihan kysymys että "oliko tää tässä". Se mitä ja miten innokkaasti vastaa siihen, kertonee sulle missä hän menee.
Itse en halua jättää mitään, tuollaisia juttuja varsinkaan, arvailujen varaan.
Toki tuo luonteenpiirre tuskin muuttuu, eli jos suhde jatkuu, niin sinä olet jatkossakin se joka aloittaa selvittämään riidat. Mutta missä se on määrätty että onko se miehenkään tehtävä automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mua kiinnostaisi ottaa yhteyttä ja saan vaivoin hillittyä itseni, etten lähetä sitä perhanan viestiä!
Kai mä haluan nyt tietää onko oikeasti ollut vähääkään tosissaan mun kanssa vai oonko ollu ihan vaan huvia muiden tytsyjen joukossa. Kun seksiä on jo ollut ja tullut pieni epäilys, että kiinnostaako miestä oikeastaan mikään muu. Kun välimatkaa meillä ihan pirusti etten voi tietää mitä toinen on touhuillut siellä kaukana.
Ap
Anna olla! Odota, että täytät ensin 15 vuotta.
Mikä ihme meistä suomalaista tekee tuollaisia jurrikoita, ettemme kykene yhtä vaivatonta viestiä laittaa toisella. Hyvät suhteet mitataan nimenomaan siitä, miten selviää vaikeista tilanteista kuin miten menee hyvin. Jos äijä ei käyttäydu sinua kohtaan enää nätisti, niin saatpahan varmuuden ettei todellakaan kannata jatkaa juttua enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mua kiinnostaisi ottaa yhteyttä ja saan vaivoin hillittyä itseni, etten lähetä sitä perhanan viestiä!
Kai mä haluan nyt tietää onko oikeasti ollut vähääkään tosissaan mun kanssa vai oonko ollu ihan vaan huvia muiden tytsyjen joukossa. Kun seksiä on jo ollut ja tullut pieni epäilys, että kiinnostaako miestä oikeastaan mikään muu. Kun välimatkaa meillä ihan pirusti etten voi tietää mitä toinen on touhuillut siellä kaukana.
Ap
Mitäs jos mieskin saa vaivoin hillittyä itsensä ettei lähetä viestiä?
Mutta älä kuitenkaan lähetä "oliko tämä tässä?" -viestiä, se on suunnilleen rasittavinta mitä voi kuulla.
Ei mitään typeriä viestejä vaan soitto miehelle. Näin voit olla varma jatkuuko suhteenne jotenkin. Älä laita viestiä, että hän voi vetkuttaa vastaamista sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mitäs jos mieskin saa vaivoin hillittyä itsensä ettei lähetä viestiä?
Mutta älä kuitenkaan lähetä "oliko tämä tässä?" -viestiä, se on suunnilleen rasittavinta mitä voi kuulla.
Sun mielestä rasittavaa. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että asioista pitää puhua mieluummin ihan suoraan eikä kierrellä ja kaarrella, vaikka oikeasti haluat vain tietää että vieläkö juttu jatkuu vai ei.
Uskoisin monen miehenkin arvostavan suoraa lähestymistapaa.
No mikäs oli riidan aihe ja kummalla oli se vahvempi mielipide mistä toinen suivaantui?
En ole itsekään järin hyvä ihmissuhteissa, mutta en hukkais aikaa murjottamiseen ja mykkäilyyn. Ottaisin puhelimen käteen ja soittaisin "jäi harmittamaan ja painamaan kun tuli riitaa, olen pahoillani. Voitaisiko sopia?"
Aikuiset ihmiset..
Ap pelaa testauspeliä. On sataprosenttisen varmaa, että mies ei arvosta sitä. Joten kun ap kerran haluaa tuota peliään pelata, niin sittenhän juttu todellakin on siinä. Eikä se johdu riidasta vaan ap:n pelistä.
Mutta tehköön elämällään mitä haluaa. Ei ole meiltä muilta pois.