Mikä ihme siinä Game of Thornesissa kiinnostaa ihmisiä?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä näkyy paljaita kullejá. Muutenhan se ei eroa kaunareista.
Näkyykö oikeesti??
Siitähän sille onkin aina naurettu. Siinä on aivan kummia kǘllin vilauttelu kohtauksia joka paikassa. Jopa South Park on parodioinut sitä siitä.
Kai ne mulkerot vaan kiinnostaa ihmisiä ja sen vuoksi on niin suosittu.
Butters ei myöskään pidä niistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö oikeesti??
Olen katsonut seitsemän kautta ja kerran taisi hämärästi vilahtaa. Ei kannata sen takia ainakaan katsoa :D Tissejä kyllä riittää.
KERRAN?! GoT on pelkkää mulukun vilauttelua jaksosta toiseen. Alastomuudella sekä seksillä sitä sarjaa myydään, ilman sitä kukaan ei katsoisi koko sarjaa.
Varmaan JASON MOMOA. Siksi mammat tuijottelee kyseistä sarjaa. Haluaa pedon joka nussisi heidät tainnoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan JASON MOMOA. Siksi mammat tuijottelee kyseistä sarjaa. Haluaa pedon joka nussisi heidät tainnoksiin.
On muuten ainoa mies sen kääpíön ohella joka ei ole vilauttanut küllíaan siinä sarjassa. Ilmeisesti varustus ei ole tarvittavan runsas telkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tehtyä draamaa.
Mikä nyt ylipäänsä kiinnostaa tv-sarjoissa. Niitä on kiva katsoa. Katsoohan joku salkkareitakin vaikkei siinä ole järkevää juonta eikä edes osaavia näyttelijöitä.
Salkkarit on paras suomalainen sarja monilla mittareilla (tietysti itse kunkin mieltymys on aina yksi mittari, mutta niitä lukuunottamatta). Myös se Kaunarit on järkevämpää katsottavaa kuin GOT. Se tapahtuu ympäristössä, joka voisi olla oikeasti olemassa, ja siinä toimii ihmiset eikä mitkään fantasiahahmot. Mitä järkeä on katsoa joidenkin ihmismäisten keksittyjen eläinolentojen tekemisiä keksityssä todellisuudessa?
Höpsis. Jotkut, tai itse asiassa monetkin haluavat irtioton normaalisti elämästä ja arjesta. Mikäpä parempaa siihen kuin joku scifi tai fantasia. Joku LOTR-maailma on mielenkiintoinen upota normaalista elämästään, vaikka se onkin monella tapaa oikeasta elämästä otettu. Kuten orcit ovat haittamaahan muutosta otettu vertauskuva jne. Oikeasti, lukekaa artikkeleita aiheesta, Tolkienia onkin syytelty rasssistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö oikeesti??
Olen katsonut seitsemän kautta ja kerran taisi hämärästi vilahtaa. Ei kannata sen takia ainakaan katsoa :D Tissejä kyllä riittää.
KERRAN?! GoT on pelkkää mulukun vilauttelua jaksosta toiseen. Alastomuudella sekä seksillä sitä sarjaa myydään, ilman sitä kukaan ei katsoisi koko sarjaa.
Alastomia naisia siinä minusta vain tarkemmin näytettiin. Yleensä kun miehet olivat alasti, niin ei siinä mitään strategisia paikkoja juuri näkynyt. Tosin monet kohtaukset olivat niin pimeitä (ja tämä minua koko sarjassa kaikkein eniten ärsyttää) ettei niistä tahtonut saada mitään tolkkua. Ehkä siksi missasin ne enimmät vehkeetkin? Pari kuukautta sitten sen vasta katsoinkin, niin muistan vielä hyvin.
Niin tylsää ei ole, että tuota gottia katsoisin.
Vierailija kirjoitti:
Niin tylsää ei ole, että tuota gottia katsoisin.
Juu ei. onneksi meillä on tämä älykäs palsta.
Tykkäsin siihen asti, kunnes kaikista tuli kaikkien kavereita muutaman lumizombien takia. Essos on sitäpaitsi paljon mielenkiintoisempi paikka kuin Westeros. Ei vois vähempää kiinnostaa kuka niistä kuolee ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä Game of Thornesissa kiinnostaa ihmisiä? Tunkkaista fantasiapaskaa!
Mikä ihme siinä on, että Game of Thronesista kiinnostumattomat jaksavat tehdä näitä ihmetteleviä aloituksia siitä, että joitakin kiinnostaa Game of Thrones?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tehtyä draamaa.
Mikä nyt ylipäänsä kiinnostaa tv-sarjoissa. Niitä on kiva katsoa. Katsoohan joku salkkareitakin vaikkei siinä ole järkevää juonta eikä edes osaavia näyttelijöitä.
Salkkarit on paras suomalainen sarja monilla mittareilla (tietysti itse kunkin mieltymys on aina yksi mittari, mutta niitä lukuunottamatta). Myös se Kaunarit on järkevämpää katsottavaa kuin GOT. Se tapahtuu ympäristössä, joka voisi olla oikeasti olemassa, ja siinä toimii ihmiset eikä mitkään fantasiahahmot. Mitä järkeä on katsoa joidenkin ihmismäisten keksittyjen eläinolentojen tekemisiä keksityssä todellisuudessa?
Höpsis. Jotkut, tai itse asiassa monetkin haluavat irtioton normaalisti elämästä ja arjesta. Mikäpä parempaa siihen kuin joku scifi tai fantasia. Joku LOTR-maailma on mielenkiintoinen upota normaalista elämästään, vaikka se onkin monella tapaa oikeasta elämästä otettu. Kuten orcit ovat haittamaahan muutosta otettu vertauskuva jne. Oikeasti, lukekaa artikkeleita aiheesta, Tolkienia onkin syytelty rasssistiksi.
Googletin "was tolkien racist", voi v*ttu niitä artikkeleita :D
Tolkien’s demonisation of the orcs in The Lord of the Rings without seeking to understand their motivation betrays a racist belief that some peoples are inferior to others, according to an American author.
“It’s hard not to miss that repeated notion in Tolkien that some races are just worse than others and some peoples are just worse than others and it seems — in the long term, if you embrace this too much — it has dire consequences for yourself and society.” He said that he would rather explore why the orcs were serving Sauron. “You can easily imagine that all those people doing the Dark Lord’s bidding were doing so out of…
Kaikenlaisesta nykyisin pahoitetaan mieli, kuvitella kun nykypäivänä yrittäisit tehdä LOTRin. Ei menisi läpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tehtyä draamaa.
Mitä ihmettä höpötät?
Kirjat on kyllä 10 kertaa parempia kuin tämä tiivistetty sarja, joka keskittyy pelkästään tappamiseen ja panemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö oikeesti??
Siitähän sille onkin aina naurettu. Siinä on aivan kummia kǘllin vilauttelu kohtauksia joka paikassa. Jopa South Park on parodioinut sitä siitä.
Kai ne mulkerot vaan kiinnostaa ihmisiä ja sen vuoksi on niin suosittu.
Butters ei myöskään pidä niistä. :D
Onpa jännä kun olen joka kauden ja jakson katsonut, enkä osaisi sanoa yhtään kohtausta, jossa olisi kullit viuhuneet. Ehkä olenkin keskittynyt johonkin muuhun, kuin kusivehkeisiin. Toki olen niitä "alastonkohtauksia", tms. ko. sarjassa nähnyt, mutta eivät ne mun mielestä ole sarjan pointti, kuten joillekin tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.complex.com/pop-culture/2016/04/game-of-thrones-dick-ranking
weaner
Tosiaan, olihan siellä niitä enemmänkin :D Mieleeni eivät vain jääneet noiden ihan pienessä roolissa olevien henkilöiden vehkeet, mutta Theonin ja Hodorin olin ihan puhtaasti unohtanut. Eivät ilmeisesti tehneet tarpeeksi suurta vaikutusta :D Mutta ei nyt tuon listauksen perusteella vaikuttanut siltä, että suurin piirtein joka toisessa jaksossa vilahtaa, niin kuin joku antoi ymmärtää.
t: se miehuudet missannut
Veikkaanpa että puolet katsojista ei aidosti edes tykkää koko roskasta, vaan seuraa sitä "koska muutkin" jotta eivät jää keskusteluissa ulkopuolisiksi. Kansainväliset salkkarit, joka (toisin kuin salkkarit) onneksi päättyykin joskus.
Mikä Salkkareissa kiinnostaa ihmisiä? Tai kaunareissa? Tai jääkiekossa? Kaikki ihan paskaa.
Kiitos!