Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoitatte ilmaisulla "seksi ei toiminut" tms?

Vierailija
24.04.2019 |

En ole oikein ymmärtänyt mitä ihmiset mahtavat tarkoittaa, kun sanovat ettei seksi toiminut sen tyypin kanssa yms. Onko kyse henkisestä yhteydestä sängyssä? Vai ihan teknisestä osaamattomuudesta? Entä pystyykö yhdestä kerrasta sanomaan oikeasti ettei seksi toiminut hänen kanssaan noin yleisestikään jos kommentti perustui jopa vain yhteen kertaan?

Olisi kiva kuulla ihan konkreettisia esimerkkejä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

456456 kirjoitti:

Näin miehenä en ole koskaan kokenut, ettei seksi olisi jonkun kanssa toiminut. Tiedä sitten tosinpäin, mutta ainakin kasvotusten olen saanut kaikilta vain hyvää palautetta.

No, yksi nainen oli jonka tyydyttäminen vaikutti erityisen vaativalta enkä saanut häntä laukeamaan konstilla jos toisellakaan. Hänellä oli laatikollinen omia "työkaluja" ja niilläkin joutui surruttelemaan 10 minuuttia ennen kuin irtosi. Kyseessä oli tosin lyhyehkö kesäsutina, joten jos olisi ollut enemmän aikaa niin olisin ehkä oppinut hänetkin tyydyttämään. Tässä siis ehkä koin, ettei seksi ihan toiminut kuten se kaikkien muiden kanssa on toiminut.

Peräti 10 minuuttia?  XD Joko sinulla ei ole juurikaan kokemusta naisista tai sitten naisesi ovat syystä tai toisesta feikanneet.

No kylla 10 minuuttia vibralla suoraan klittalle on aika pitka aika. Itse tuolla taktiikalla aikaa menee ehka 30 sekuntia, kasilla/suulla max pari minuuttia. 

Vierailija
62/65 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Jollain menee sekunteja, jollain vartti, jollain puoli tuntia, joku saa vain itsekseen, joku ei saa koskaan. Oletteko koskaan kuulleet?

Jos MINÄ saan kahdessa minuutissa, se ei tarkoita, että juuri se on normi ja kaikki muutkin saavat, tai kuuluisi saada, kahdessa minuutissa.

Jos minä saan niin, etten kosketa klitorista suoraan vaan hieron oikealta puolelta, se ei tarkoita, että se on normaali tapa saada ja kaikki muutkin saavat niin tai pitäisi saada niin.

Ymmärrättekö? Naisissa on valtava vaihtelu. Sekä siinä, mikä on se juttu millä saa, että kauanko siinä keskimäärin menee.

Jos masturboidessakin kestää vaikka se puoli tuntia, ei ole kyse henkisestä yhteydestä.

Google on ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen analysoituna muutamasta naisesta olisi pitänyt tietää jo suuteluvaiheessa ettei seksi tule olemaan loistavaa. Loppuun päästään, mutta koskaan ei päästä suureen hehkumaan. Syy on jotenkin ronskimmat otteet minkä huomaa jo suudellessa kun imua, kieltä ym. On vain liikaa ja liian kovaa. Onneksi näitä erilaisia on ollut vaun muutama, kun ilman kokeilua ei tätä voi tietää. M45

Vierailija
64/65 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munassa se vika on, eiks vaan. Liian ohut, liian lyhyt, liian löysä, liian nopea.

Vierailija
65/65 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon_nähnyt kirjoitti:

Huokaus. Jollain menee sekunteja, jollain vartti, jollain puoli tuntia, joku saa vain itsekseen, joku ei saa koskaan. Oletteko koskaan kuulleet?

Jos MINÄ saan kahdessa minuutissa, se ei tarkoita, että juuri se on normi ja kaikki muutkin saavat, tai kuuluisi saada, kahdessa minuutissa.

Jos minä saan niin, etten kosketa klitorista suoraan vaan hieron oikealta puolelta, se ei tarkoita, että se on normaali tapa saada ja kaikki muutkin saavat niin tai pitäisi saada niin.

Ymmärrättekö? Naisissa on valtava vaihtelu. Sekä siinä, mikä on se juttu millä saa, että kauanko siinä keskimäärin menee.

Jos masturboidessakin kestää vaikka se puoli tuntia, ei ole kyse henkisestä yhteydestä.

Google on ystävä.

Juurikin näin, vaihtelua on. Jos minulle ei ole sattunut kuin yksi kymmenen minuutin nainen, niin se ei tarkoita että tarvitsisi kyseenalaistaa minun kokemustani naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi