Vierailija
Poiminta

Itse pidän, entä sinä?

Sivut

Kommentit (263)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tykännyt Tuija-nimestä. Nätti luontonimi, pirteä ja söpö.
Samaa mieltä ja vaikka on luontonimi niin on kuitenkin myös ns. oikea nimi. 

70-lukulainen

Olet aikaasi edellä. Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, tullee muotiin parinkymmenen päästä. Vielä tulee takaisin 70-luku, kun koulujen pihoilla trallateltiin: "Älä usko Tuijaa, Tuija sua puijaa." 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun olin mukula, naapurissamme oli lehmä, jonka nimi oli Tuija; semmonen sarvipäinen ihan sympaattinen ammu. Siispä pisteet Tuijalle!

Minun naapurustossani oli lapsena ollessani Tuija niminen pystykorvakoira. Se kuoli kun meni ilmeisesti puolustamaan perheensä pikkulasta kyykäärmeeltä ja kyy puri sitä nenään, mutta Tuijakin puri siltä käärmeeltä kyllä sitten vuorostaan pään irti ennen kuolemaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin mukula, naapurissamme oli lehmä, jonka nimi oli Tuija; semmonen sarvipäinen ihan sympaattinen ammu. Siispä pisteet Tuijalle!

Minun naapurustossani oli lapsena ollessani Tuija niminen pystykorvakoira. Se kuoli kun meni ilmeisesti puolustamaan perheensä pikkulasta kyykäärmeeltä ja kyy puri sitä nenään, mutta Tuijakin puri siltä käärmeeltä kyllä sitten vuorostaan pään irti ennen kuolemaansa.

Ihana Tuija! Antoi henkensä toisen puolesta. ❤️

Voi olla että Tuija teki sen turhaan eikä kyy olisi välttämättä lasta uhannut mutta Tuija sen ilmeisesti niin tulkitsi ja hyökkäsi lapselle suhisseen käärmeen kimppuun. Perheen isä sanoi ettei ollut ikinä nähnyt Tuijaa niin agressiivisena kuin se oli käärmettä riepottaessaan kun oli jo oman kohtalokkaan puremansa saanut. Kyllä me kaikki naapuruston kakarat paruttiin kun Tuija kuoli, se oli yleensä niin kiltti ja leikkisä koira vaikka olikin jo aika vanha ja väsynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuija on kyllä aika kauhea nimi. Ei pahalla Tuija-nimiset. Tulee mieleen jonkinlainen rivakka pirttihirmu.

Mun nimi on Tuija. Enkä ole kylläkään mikään pirttihirmu;)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat