Koirarotupeukutusketju
Kommentit (218)
Kaikki rodut, missä rotupiirteenä on mitään yliampuvaa, saisi kieltää. Rotukerhojen yms. "toimet" joidenkin rotujen terveydentilan parantamiseksi ovat vain silmänlumetta, että laillinen eläinrääkkäys saisi jatkua.
En voi käsittää ihmisiä, jotka peukutusketjussa kyselevät "miksi alapeukut?!?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Barbet
Miksi alapeukku?
Ei ole muuten tuttu, niin arvioin täysin ulkonäön perusteella, joka ei viehätä. En pidä noita luppakorvia ja silmät peittävää runsasta turkkia kauniina, eikä rotu näytä viisaaltakaan (huom, ulkonäöltään).
Vierailija kirjoitti:
Terjeri😂
Sori ohis, mutta tuli terjeristä mieleen juttu, joka on ihan pakko kertoa... Olin adoptoimassa aikuista koiraa, ja luin kuukausikaupalla myydään koira -ilmoituksia. Näin uskomattoman määrän erilaisia tapoja kirjoittaa rotujen nimet! Erilaisten terjerien lisäksi löytyi mm. sihu, piikle, klein split, pisoni, hysky/haski/huski, kokkenspanjeli, kerni ja puseron :D Harmi etten muista enää läheskään kaikkia. Ihmettelen miten nämä ihmiset ovat saaneet alun perin sen koiran hankittua, kun rodun nimestä ei ole ollut juuri mitään hajua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KKK
Miksi Karjalankarhukoira saa alapeukkuja?
Aaah, miten minulle tuli ekana kkk:sta mieleen (koirista puheen ollen) karkeakarvainen kettuterrieri. :-D Tietenkin karjalankarhukoira! Käyn vaihtamassa yläpeukuksi. ;-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terjeri😂
Sori ohis, mutta tuli terjeristä mieleen juttu, joka on ihan pakko kertoa... Olin adoptoimassa aikuista koiraa, ja luin kuukausikaupalla myydään koira -ilmoituksia. Näin uskomattoman määrän erilaisia tapoja kirjoittaa rotujen nimet! Erilaisten terjerien lisäksi löytyi mm. sihu, piikle, klein split, pisoni, hysky/haski/huski, kokkenspanjeli, kerni ja puseron :D Harmi etten muista enää läheskään kaikkia. Ihmettelen miten nämä ihmiset ovat saaneet alun perin sen koiran hankittua, kun rodun nimestä ei ole ollut juuri mitään hajua :D
Ei hiivatti, klein split ja kokkenspanjeli. Nyt meni vissyt väärään kurkkuun :D
Bullmastiffi