Jason Momoa on maailman kuumin mies
ei epäilystäkään. Partaa, tukkaa, kasvot kuin .. en osaa edes sanoa, niin täydelliset.
Yhtään elokuvaansa tai sarjaansa en ole katsonut, ehkä pitäis. Katselen tässä kun on haastatteluohjelmassa. Lisäksi vielä hauska, ei mikään vakava leuhkaperse.
Kommentit (178)
Ei voi olla Jason Momoa maailman kuumin mies, vain kakkossija on tarjolla Mestarin (Jussi Halla-aho) jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jason on juuri sopivasti lihaksikas. Ei mikään salilla täyteen ahdettu, koska muuten ei pystyisi tähän
Juuri joku päivä täällä joku nainen sanoi, että lippispäiset miehet on hänelle turn off eikä kelpuuttaisi ketään miestä joka pitää lippistä. Jason kun tulisi hänelle vastaan lippiksessä kuten tuossa instassa, niin mieli muuttuisi. Naiset, huutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se evoluution näkökulmasta selvää, että naiset pitävät enemmän verbaalisista miehistä kuin näistä hitaista lihaskönteistä ihan siksi, että verbaalisesti sujuvan miehen kanssa on mahdollista keskustella ja neuvotella, kun taas nämä lihasmöykyt ovat pelottavia. Kun itse on fyysisesti heikompi, itsellä on paljon turvallisempi olo sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa on mahdollista päästä samalle aaltopituudelle.
Miksi nämä möykyt eivät ikinä ole hauskoja, sujuvasanaisia, älykkäitä keskustelijoita? Koska heidän ei tarvitse. Pitemmällä aikavälillä minä-Tarzan-sinä-Jane-miehet vaan ovat tylsiä, vaikka olisivatkin riittävän myötätuntoisia.
kuvailit jonkun älykääpiö-bodarin, et Jason Momoaa.
Ei kyllä mikään hidas aivoton lihasköntti olekaan, joten väärään ketjuun laitoit kommenttisi.Ensimmäinen osuma juutuubista, ja ei hän mitenkään älyn jättiläiseltä vaikuta. Hugh Grant katselee vierestä ja on vaikea sanoa, mitä mahtaa miettiä. Hugh Grant taas on oikeasti vielä pappaiässäkin nopea, hauska ja ironinen.
Eikös Grant narahtanut rysän päältä kiinni h.uorissa käymisestä? Siinä vaiheessa siitä ukosta meni maku.
ei se ulkoisestikaan silmää miellyttä, ainakaan minun. sellaine pallolurppasilmä ja jotenkin niljakkaan huijarin näköinen.
tuskin se ulkonäkönsä vuoksi filmitähti on.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vähän Pete Parkkosen näköinen.
Mutta vanhempi ja pakanallisempi versio. Kuumia molemmat.
Toi Russell Brand on kyllä ällö, eikä mun mielestä mikään kauniin ja freesin miehen esimerkki.
Toihan näyttää tollaselta hämärältä, löysältä ja epämääräiseltä tyypiltä, pahiksen näköinen.
Ja tuo sen vaimo just klassinen pari tollaselle renttumiehelle; todella kiltin ja tavallisen näköinen, herttaisen oloinen tytteli.
Vierellä pahismies, ja pahismiehen vierellä hyysäävä kilttityttö.
Ah, kuinka klassinen asetelma.
Kuuma on, palaisi näpit jos pääsisi koskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni naisten miesmaku juontuu paljolti siitä, minkälaiseen miehenmalliin ovat lapsuudessaan perhepiirissään tottuneet. Jos miehet ovat olleet duunareita, ulkoisesti miehisiä miehiä, nainen pitää Jason Momoan kaltaista miestä suorastaan jumalolentona, koska se on täysi kymppi mieskauneuden mittarilla.
Jos nainen on tottunut lapsuudesta asti pyöreärillisiin hentoihin akateemisiin miehiin, hän pelkää Jasonin kaltaista miestä ja pitää tätä suorastaan brutaalina hirviönä pelkän ulkonäön perusteella.n47
Tuolla logiikalla mun pitäisi haluta tupakoiva mies. En voi sietää tupakointia! Tupakoiva mies = välitön ei-ei, josta en jousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni naisten miesmaku juontuu paljolti siitä, minkälaiseen miehenmalliin ovat lapsuudessaan perhepiirissään tottuneet. Jos miehet ovat olleet duunareita, ulkoisesti miehisiä miehiä, nainen pitää Jason Momoan kaltaista miestä suorastaan jumalolentona, koska se on täysi kymppi mieskauneuden mittarilla.
Jos nainen on tottunut lapsuudesta asti pyöreärillisiin hentoihin akateemisiin miehiin, hän pelkää Jasonin kaltaista miestä ja pitää tätä suorastaan brutaalina hirviönä pelkän ulkonäön perusteella.n47
Olen duunariperheestä ja miehenmalli on ollut aika miehekäs ja rouheakin. En pidä lainkaan Jason Momoamasta. Tykkään miehessä miehisyydestä ja tietystä rosoisuudesta, myös pitkistä hiuksista ja parrasta. Mutta Jason ei iske, ei sitten yhtään. Ennemminkin siinä on jotain luotaantyöntävää.
Aika liioiteltu vastakkainasettelu sulla muuten. Suurin osa miehistä on jotain tuolta väliltä.
Yleistin ja pohdin, pointtini oli siinä, että jos nainen on tottunut lapsena siloisen näköisiin konttorirottamiehiin, ei sen miesmaku siitä usein aikuisenakaan poikkea. Jos isä on konttorirotta, tytär automaattisesti ajattelee että oikea mies on konttorirottamainen.
En missään väittänyt että kaikki ns.miehekkään näköisiin lapsena tottuneet naiset, pitävät Jasonista. Useimmat kyllä pitävät, kuten esim minä.
Naisessa pitää olla jotain lesboviboja, jos pitää Jasonia luotaantyöntävänä, TAI se on nimenomaan tottunut konttorirottamaisiin miehiin.n47
Lesboviboja?! Just joo. Mulla ei kyllä ole mitään lesboviboja, mutta en kyllä tykkää tuosta Jasonistakaan. Ennemmin melkein sanoisin että pitää olla lesboviboja jos tuollaisesta pitkätukasta tykkää (kärjistys). Ei vaan kiinnosta pitkät hiukset miehellä ei sitten yhtään! Turjake, niin kuin joku tuossa jo totesikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Jason ole mikään hormonihirviö, vaan luonnollisen näköinen.
https://i.pinimg.com/736x/86/d5/88/86d588bf0c5aa9b9483bef03b0a60471--paddle-boarding-jason-momoa.jpg
Upee ja natural on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen duunariperheestä ja miehenmalli on ollut aika miehekäs ja rouheakin. En pidä lainkaan Jason Momoamasta. Tykkään miehessä miehisyydestä ja tietystä rosoisuudesta, myös pitkistä hiuksista ja parrasta. Mutta Jason ei iske, ei sitten yhtään. Ennemminkin siinä on jotain luotaantyöntävää.
Aika liioiteltu vastakkainasettelu sulla muuten. Suurin osa miehistä on jotain tuolta väliltä.
Yleistin ja pohdin, pointtini oli siinä, että jos nainen on tottunut lapsena siloisen näköisiin konttorirottamiehiin, ei sen miesmaku siitä usein aikuisenakaan poikkea. Jos isä on konttorirotta, tytär automaattisesti ajattelee että oikea mies on konttorirottamainen.
En missään väittänyt että kaikki ns.miehekkään näköisiin lapsena tottuneet naiset, pitävät Jasonista. Useimmat kyllä pitävät, kuten esim minä.
Naisessa pitää olla jotain lesboviboja, jos pitää Jasonia luotaantyöntävänä, TAI se on nimenomaan tottunut konttorirottamaisiin miehiin.n47
Lesboviboja?! Just joo. Mulla ei kyllä ole mitään lesboviboja, mutta en kyllä tykkää tuosta Jasonistakaan. Ennemmin melkein sanoisin että pitää olla lesboviboja jos tuollaisesta pitkätukasta tykkää (kärjistys). Ei vaan kiinnosta pitkät hiukset miehellä ei sitten yhtään! Turjake, niin kuin joku tuossa jo totesikin.
Kyllä sussa sitten on kuin onkin lesboviboja, vaikket sitä myönnä. Nimenomaan naama- ja pääkarvat on miehen kruunu, raavaan viriilin miehisyyden symboli.
n47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla mun pitäisi haluta tupakoiva mies. En voi sietää tupakointia! Tupakoiva mies = välitön ei-ei, josta en jousta.
Olet sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Toi Russell Brand on kyllä ällö, eikä mun mielestä mikään kauniin ja freesin miehen esimerkki.
Toihan näyttää tollaselta hämärältä, löysältä ja epämääräiseltä tyypiltä, pahiksen näköinen.
Ja tuo sen vaimo just klassinen pari tollaselle renttumiehelle; todella kiltin ja tavallisen näköinen, herttaisen oloinen tytteli.
Vierellä pahismies, ja pahismiehen vierellä hyysäävä kilttityttö.
Ah, kuinka klassinen asetelma.
Googlasin tämän Russell Brandin. Ihan kuolleet silmät ja naama kuin pääkallo.
Juu, ei kiitos.
Siitä sitten vaan
Näyttää tosi huonolta kyllä nyt :(
Jasonin tytär ei taida olla samaa mieltä...
Niin menet. 😁