Jason Momoa on maailman kuumin mies
ei epäilystäkään. Partaa, tukkaa, kasvot kuin .. en osaa edes sanoa, niin täydelliset.
Yhtään elokuvaansa tai sarjaansa en ole katsonut, ehkä pitäis. Katselen tässä kun on haastatteluohjelmassa. Lisäksi vielä hauska, ei mikään vakava leuhkaperse.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon naisten ja miesten väliseen eroon mielipiteissä siitä millainen on komea mies: katsokaa miehet naisille suunnattuja leffoja, sarjoja, katsokaa millasta mieskuvastoa naisille tarjotaan naistenlehdissä ja naisille suunnatuissa mainoksissa ym. jos ette usko.
Miesten käsitys komeasta miehestä vaan on yleisesti aika erilainen kuin naisten käsitys komeasta miehestä, eikä se muutu vauvapalstalla jankkaamalla tai mene minkään leffaohjaajien piikkiin.:D
Ne köntithän kuitenkin roolitetaan toimintaan ym.;)Tästä kommentista tuli ensimmäisenä mieleen sellainen chickflick kuin Twilight ja Edward Cullen.
Siinä se naisten haarat kosteuttava vampyyri onkin, eikä lihasta ole.
Olen vieläpä mies joka pumppaa lihaksiaan ilolla, koska se on omasta mielestäni hauskaa ja olenkin ehkä jo liian lihaksikas monille naisille.. mutta ei väliä, en pumppaa naisia varten vaan koska se on hauskaa ja itse haluan olla iso & lihaksikas.
Mutta huomioin sen vain siksi, koska olet oikeassa.. kyllähän nuo naisten ihannemiehet chickflickeissa ei ole näitä Randy Ortoneita vaan noita Edward Culleneita.
Itse epäilen että Edward Cullenin vetovoima oli älyllistä siinä mielessä, että Robert Pattinson oli nuorena todella hauska mies. Twilight publicity-haastattelut olivat franchisen parasta antia, koska ikinä ei tiennyt mitä Pattinson suustaan päästää.
Karseen näkönen. Ei ole yhtään kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää pääpirulta 👺
Mutta onneksi alakerrassa on niin kuuma, että pääpiru on saanut lämpöhalvauksen.
Meinasin sanoa googlaamatta yök kun oli noi Juno ja Pete Parkkonen viittaukset, mutta olikin jotain ihan muuta. Uuh, namu.
Ei kiiltokuvapojista tykkää kuin tietyt teinitytöt, ei naisia kiinnosta mitkään vauvanaamaiset teinitwilight"vampyyrit" poikatukalla, LOL.
Jason kiinnostaa nimenomaan naisia olemukseltaan.
Sekös harmittaa palstamiestä.
Joku nahkainen karvaton pikkumies ryhtyi sormet ruvella takomaan jasonin haukkumaviestejä. :D
Upea ilmestys, kertakaikkiaan.
n45
Twilight-kommentti oli siinäkin mielessä osuva, että sen elokuvan ohjaaja ja casting director olivat kumpikin naisia, ja naispääosan esittäjäkin vaikutti vahvasti Robert Pattinsonin valintaan. Naisia ei haitannut yhtään, että hälle piti spreijata vatsalihakset, mutta mies itse koki sen niin noloksi, että suostui lopulta salille helpottaakseen vatsalihastaiteilijoiden elämää.
No kyllä meidän oma viikkari Franzén voittaa mennen tullen.❤️
Vierailija kirjoitti:
Ei kiiltokuvapojista tykkää kuin tietyt teinitytöt, ei naisia kiinnosta mitkään vauvanaamaiset teinitwilight"vampyyrit" poikatukalla, LOL.
No minä kyllä tykkään nimenomaan kiiltokuvapojista, vaikka toki monenlaiset miehet on komeita ja suurimmassa osassa on JOTAIN komeaa.
Omaan makuun vaan eniten ne mallimaiset ”kiiltokuvapojat”, eli näyttelijöitä en katsele kun heissä ei sellaisia oikein ole.
En katso leffojakaan, koska aina liian tylsän näköiset näyttelijät (myös naiset).:D
Mutta olen vasta 26v, se kai on nykyajassa ihan vaipoissa vielä tai muuten vaan epänainen.
No ok, pakko myöntää enhän mä nyt sillä tavalla Nainen ole kuin oikeasti aikuiset naiset, siis vaikka sellaiset 40+ karismaattiset kypsät viinit, mutta en teinikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä tykkään nimenomaan kiiltokuvapojista, vaikka toki monenlaiset miehet on komeita ja suurimmassa osassa on JOTAIN komeaa.
Omaan makuun vaan eniten ne mallimaiset ”kiiltokuvapojat”, eli näyttelijöitä en katsele kun heissä ei sellaisia oikein ole.
En katso leffojakaan, koska aina liian tylsän näköiset näyttelijät (myös naiset).:DMutta olen vasta 26v, se kai on nykyajassa ihan vaipoissa vielä tai muuten vaan epänainen.
No ok, pakko myöntää enhän mä nyt sillä tavalla Nainen ole kuin oikeasti aikuiset naiset, siis vaikka sellaiset 40+ karismaattiset kypsät viinit, mutta en teinikään.
https://media.gq.com/photos/5b2ad0d384c7ff5c52a488e9/16:9/w_1280,c_limi…
Ota sinä Troye, niin me muut kuolaamme edelleen Jasonia.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa ei ole herkkä runopoika, joka syö soijahampurilaista ja juo vegaanista maitoa matkalla feministiseen mielenilmaukseen.
Jason Momoa on M-I-E-S.
Ööh... Jason Momoa on kylläkin fiksu mies, joka välittää luonnosta ja puhuuu ympäristönsuojelun puolesta. Ja aika monet luonto- ja eläinrakkaat ihmiset, jopa kasvissyöjät ja vegaanitkin voi olla todella kuumia ja karismaattisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvanäyttelijöissä kovinta valuuttaa ovat ne miehet, joista tykkää sekä miehet että naiset. Esim. Bruce Willis oli aikanaan tällanen tapaus, ja se näkyi kyllä ansioissakin.
Toisaalta vähemmän macho Ashton Kutcher (tuli Brucesta mieleen) sanoi joskus jonkun romanttisen komedian markkinointihaastattelussa, että markkinoimassaan elokuvassa naiset saavat silmänruokaa ja miehet saavat nauttia siitä, että hän saa koko ajan turpaansa.
Tästä tuli mieleen nuorempi Mel Gibson. Oli kovaa valuuttaa sekä miesten että naisten parissa. Braveheart, What Women Want elokuvat mm tulee mieleen.
Oli suosittu miesten ja naisten parissa, kuten Bruce Willis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa ei ole herkkä runopoika, joka syö soijahampurilaista ja juo vegaanista maitoa matkalla feministiseen mielenilmaukseen.
Jason Momoa on M-I-E-S.
Ööh... Jason Momoa on kylläkin fiksu mies, joka välittää luonnosta ja puhuuu ympäristönsuojelun puolesta. Ja aika monet luonto- ja eläinrakkaat ihmiset, jopa kasvissyöjät ja vegaanitkin voi olla todella kuumia ja karismaattisia miehiä.
wooooooooooooooosh
Vierailija kirjoitti:
Meinasin sanoa googlaamatta yök kun oli noi Juno ja Pete Parkkonen viittaukset, mutta olikin jotain ihan muuta. Uuh, namu.
Jason on vain lihaksikkaampi pete parkkonen.
Arvostan sitä, että hänellä on pitkäaikainen kumppani. Khal Drogona hot, mutta nyt ilman partaa ehkä vieläkin hotimpi. Parranajo nuorensi 5-10 vuotta.
Ihanat silmät, joissa pilke silmäkulmassa ja se kulmakarvan kolo on 👌 Hienoa myös, että on huumorintajuinen, rento, jalat maassa ja kierrätysmyönteinen.
15v tytöt ole naisia, huom.
En tunne yhtäkään naista joka kuolaisia nuoria kiiltokuvapoikia.
Kuolaahan teinipojatkin jotain Ariana Grandea, mutta miehet eivät edes tiedä kuka se on.
Haloo nyt näitä juttuja. Minkä ikäsiä te olette, 18v?