Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi on pettänyt ja lopettaa salasuhteen, niin oletteko jatkaneet puolisonne kanssa? Onnellinen loppu?

Vierailija
23.04.2019 |

Miten nopeasti olette antaneet anteeksi pettämisen jälkeen? Onko suhde päättynyt ennen pitkää yrityksestä huolimatta, vai oletteko saaneet asiat kuntoon? Onko monellakin tällaisella tapauksella ollut onnellinen loppu?

Miehelläni oli suhde "tietämättäni" melkein vuoden ja lopetti suhteen syksyllä, koska halusi jatkaa kanssani. Minun on vain ollut pitkä tie käsitellä asiaa. Alussa tieto ei tuntunut niin pahalta, koska seksielämä ei muutenkaan toiminut ja ns. annoin hiljaisesti hänen mennä menojaan "luvalla". Nyt olen ajatellut asiaa pidemmälle ja luottamus on tietenkin mennyt, mutta saako sen koskaan takaisin? Olemme olleet yhdessä 19 vuotta. Minua ehkä eniten pelottaa eron tuoma yksinäisyys ja elintason putoaminen ja olisin siksi valmis jatkamaan avioliittoa. Samoin 16v. tyttäremme suhtautuminen huolettaa.

Tämä ei ole provo, mutta olisi kiva tietää millainen todennäköisyys suhteellamme on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että saattaisin haluta jatkaa suhdetta kaikesta sydämestäni, mutta luulenpa että se ei silti onnistuisi. Olen sitä koulukuntaa että meille sattuu ja tapahtuu elämässä kaikenlaista, kunhan olemme avoimin mielin elämää kohtaan. Tästä syystä olen päässyt irti moestakin menneestä asiasta, kun olen keskittynyt uusiin hyviin asioihin. Jos jäisin junnaamaam suhteeseen jossa minua on petetty, en voisi antaa itselleni anteeksi sitä, että minulle saattaisi olla se maailman paras kumppani olla tuloillaan vasta vaikkapa 5-kymppisenä! Sen sijaan että avaisin silmät muille miehille, viettäisin loppueämäni petturin kanssa johon ei voi luottaa... Ennemmin menen menojani, ja elän oman ainutkertaisen elämäni, kuin hirttäydyn pikkuhiljaa.

Vierailija
22/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että saattaisin haluta jatkaa suhdetta kaikesta sydämestäni, mutta luulenpa että se ei silti onnistuisi. Olen sitä koulukuntaa että meille sattuu ja tapahtuu elämässä kaikenlaista, kunhan olemme avoimin mielin elämää kohtaan. Tästä syystä olen päässyt irti moestakin menneestä asiasta, kun olen keskittynyt uusiin hyviin asioihin. Jos jäisin junnaamaam suhteeseen jossa minua on petetty, en voisi antaa itselleni anteeksi sitä, että minulle saattaisi olla se maailman paras kumppani olla tuloillaan vasta vaikkapa 5-kymppisenä! Sen sijaan että avaisin silmät muille miehille, viettäisin loppueämäni petturin kanssa johon ei voi luottaa... Ennemmin menen menojani, ja elän oman ainutkertaisen elämäni, kuin hirttäydyn pikkuhiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintason takia pelottaa jäädä yksin??

Minä olenkin siis todella rohkea ja onnellinen ihminen. Olen eronnut pitkästä liitosta ja vaikka rahaa on nyt vähemmän, olen ihan hemmetin onnellinen elämääni! :)

Vierailija
24/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse petin ex-miestäni, olisin halunnut jatkaa mutta hän oli rohkea ja teki miehen teon ja erosi minusta.

Nyt olen itsekin niin tyytyväinen että erosimme. Jotain meni lopullisesti rikki kun petin.

Vierailija
25/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on petetty ja nyt odotatatte että kuopus kirjoittaa ylioppilaaksi ja sitten eroatte?? Mies toki saattaa löytää uuden jo ennen yo-juhlia :D

Kaikkea sitä saa lukeakin :D

Vierailija
26/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies sitä seksiä sitten edelleen kovasti? Meillä pitkä liitto takana ja viiskymppisiä molemmat. Suhde on kumppanuutta ja ystävyyttä eikä seksiä juurikaan ole. En vaan silti voisi kuvitella eroavani miehestä eikä hän minusta. Olemme siis keskustelleet asiasta. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän muut asiat ovat tärkeitä kuin intohimo. Arvostusta, rakastamista ja kunnioitusta voi näyttää niin monella eri tavoin.  Onneksi olemme miehen kanssa samanlaisia tässä asiassa.

Vierailija
27/28 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako mies sitä seksiä sitten edelleen kovasti? Meillä pitkä liitto takana ja viiskymppisiä molemmat. Suhde on kumppanuutta ja ystävyyttä eikä seksiä juurikaan ole. En vaan silti voisi kuvitella eroavani miehestä eikä hän minusta. Olemme siis keskustelleet asiasta. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän muut asiat ovat tärkeitä kuin intohimo. Arvostusta, rakastamista ja kunnioitusta voi näyttää niin monella eri tavoin.  Onneksi olemme miehen kanssa samanlaisia tässä asiassa.

Jos pettää ei ole arvostusta eikä kunnioitusta eikä liioin rakkautta omaa kumppaniaan kohtaan.siksihän se niin pahalta tuntuukin.

Vierailija
28/28 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä molemmat haluavat seksiä ja minä jopa lievästi enemmän, mutten kiihotu enää hänen +40kg olemuksestaan ja seikkailuhaluttomuudesta. Aina sama kaava, eikä hän ole valmis opettelemaan naisen tyydyttämistä. Hänen hygieniansa on myös ylipainon vuoksi alkanut vähentyä ja terveys reistaa vähän väliä. Aina kolottaa jotakin paikkaa, enimmäkseen polvia. Hänen syrjähyppynsä oli minua hieman vanhempi ja ymmärrän kyllä miksi ihastui mieheeni. Mies kuitenkin on vakautta levittävä persoona ja osaa ostaa lahjoja. Jokseenkin hasuka ja empaattinen. Hän ei vain arvosta minua enää ja se näkyy välinpitämättömyytenä minua kohtaan. Uskoisin, että homma toimisi paremmin, jos hän laihduttaisi ja kunnioittaisi minua. Olisin ehkä valmis antamaan oikeasti anteeksi. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä