Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmistä joka luulee olevansa fiksu, mutta on oikeasti yksinkertainen? Tai oletko itse sellainen?

Vierailija
28.12.2025 |

Ymmärtääkö ihminen sitä itse?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏻👍🏻🐖

Vierailija
2/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko taas uusi ketju tästä aihepiiristä? Aiemmat ovat riittävän ansiokkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mitä sä niinku tarkotat?

Vastasinko edellyttämälläsi tavalla?

Vierailija
4/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun käy väittelemään idiootin kanssa, tulee huolehtia ensiksi siitä, ettei ole sellainen itse...

Vierailija
5/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaanko taas uusi ketju tästä aihepiiristä? Aiemmat ovat riittävän ansiokkaita.

Kyllä. En löytänyt haluamaani keskustelua joten tein uuden. Mikä siinä niin harmittaa?

Vierailija
6/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Esitelmöi suureen ääneen asioista joista ei oikeasti tiedä. Olettaa tietävänsä. Joskus raskasta seuraa, mutta yleensä annnan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
7/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Hän on lähipiirissä tunnettu besservisseröinnistä ja siitä, että hän tuppaa olemaan raskas ihminen. Omasta pahasta olosta täytyy puhua jatkuvasti eikä muiden hyvinvointi tunnu kiinnostavan. Saattaa olla jonkilainen narsisti kaiken lisäksi. 

Vierailija
8/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse (ehkä) tuollainen. Joten tunnistan sellaisen itsessäni. Luulen ajattelevani syvällisiä ja tekeväni harkittuja päätöksiä. Välillä tipun maanpinnalle, kun tajuan etten olekaan niin fiksu kuin luulen.

Vierailija
9/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapaus tuli mieleen: tämä ketju on itsensä fiksuksi kuvitteleman aloittama. Vitsi vitsi.

Vierailija
10/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tapaus tuli mieleen: tämä ketju on itsensä fiksuksi kuvitteleman aloittama. Vitsi vitsi.

En ole fiksu jos epäilet sen vuoksi aloitustani. AP

Vierailija
11/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Esitelmöi suureen ääneen asioista joista ei oikeasti tiedä. Olettaa tietävänsä. Joskus raskasta seuraa, mutta yleensä annnan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Nämä ovat rasittavia. Intoa enemmän kuin tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme