*' ' ' *' ' ' * EX-HAAHUT - VIIKKO 21 *' ' ' *' ' ' *
Kommentit (48)
Yahoosta. Minä olen tehnyt niin, että avasin aivan oman postiosoitteen yahoota varten, jonne myös valitsin kaiken postin tulemaan. Sinne tulee siis vaan ex-haahuposti ja sitä on sieltä helppoa lueskella. Jos haluan muita juttuja tsekkailla siellä ex-haahuissa, sitten menen vaan ihan netin osotteen kautta sitä kattoon ja koskapa yleensä olen jo kirjautunut sisään, ei tartte ees kirjautua. Kätsää näin mulle..
peebee 23+1
Ulriinalle tsempitystä. Nyt sinulla on kuuri päällä ja onneksi aika nopsaan se lääke tehoaa. Hienoa, että th soitti ja sait kuurin. Kyllä se siitä, nyt keskityt vain paranemiseen! Ajattelet positiivisia asioita, niin olokin kohenee : )
Minähän joudun kiikuttamaan joka kuukausi pissanäytteeen viljelyyn, kun taustalla on juuri noita virtsiksiä aiemmassa raskaudessa. Minullakin on taustalla noita ainakin lähes oireettomia virtsiksiä ja ne on paljastuneet vain viljelyssä, se eka testi on nättänyt ok:lta. Joskus vain käy niin, että ei itsekään tiedä, että on virtsis ja sitten käry käykin. Ja siksihän neuvolaan pitää niitä pissanäytteitä antaa, että katsovat onko tulehduksia. Virtsis on hoidettavissa turvallisilla lääkkeillä ja se tulee herkkään raskaana oleville, harmillista. Ja eihän niitä tutkittaisi, jos niistä ei olisi haittaa äidille ja vauvalle. Mutta jatkossa sinunkin varmaan pitää kiikuttaa näyte sitten viljelyyn, uskoisin.. mutta rasittavuudestaan huolimatta sen näytteen kiikuttaminen on ihan hyvä juttu, sillä siten saa sitten itsekin varmuuden onko sitä vai ei. Tsemppiä!! Ja tosiaan älä murehdi suotta. Ja sinulla oli kuitenkin suht lievä tulehdus, koska et itsekään havainnut sitä, kyllä sen sitten olisi itsekin huomannut, kun se oikein pahaksi olisi äitynyt.
Muistathan juoda paljon ja käy usein pissalla. Jos vain lähellä on jotain hapanta juomaa (karpalo, puolukka..) ne on hyviä. Ja päivittäinen c-vitamiinin syöntikin on auttanut monia. Ja vielä.. kun sinulla on tuo penisilliinikuuri päällä, niin käytä jotakin maitohappobakteerituotetta siinä ohessa. Nimittäin hiiva, tuo toinen helposti raskaana oleville tuleva vaiva, voi tulla kylään.. Eli se on pieni hinta se maitohappobakteerikuuri tai jotkin gefilustuotteet siihen nähden että kutittaa sieltä ; )
Joo, mutta nyt moips ja voikaahan paksusti!
Terk. wbm 30+3
[color=purple]Oli ihan pakko tulla onnittelemaan [b]NERONJAA[/b], kun bongasin sun plussauutiset jostain kuumepuolen pinosta! En tiiä muistatko mua ollenkaan, mutta oltiin helmikuisissa samaan aikaa, kunnes poistuit sieltä km:n vuoksi :( Oli ihanaa huomata, että nyt olet vihdoin masua kasvattelemassa ja huimilla viikoilla jo :))) ! Hirmuisesti onnea siis sinulle ja tietysti koko perheelle!
Minä käväsin pyöräyttään pojan 8.helmikuuta, la oli 7. päivä ja poika syntyi 8. päivän puolella 01:40. Synnytys meni tosi hyvin :) Poika kasvaa kohisten ja ei enää uskois samaksi kaveriksi jonka synnytin ;)
Oikein ihanaa odotusta sinulle ja tietysti kaikille muillekin :)
Terveisin, JJ ja poika 3,5kk
Muistan kyllä nikkisi. Onnittelut sinullekin pojan johdosta :-)! Kivasti on tosiaan mullekin jo viikkoja kertynyt, tänään rv 26+0! Mullahan todettiin keskenmenojen syyksi tukostaipumus eli olen piikittänyt Klexanea rv 8 lähtien. Hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi :-)!
ON: Ystäväni Kirkkonummelta oli eilen täällä meillä perheineen käymässä. Näin ekaa kertaa hänen suloisen esikoistyttärensä, jolle on ehtinyt kertyä ikää jo 7 kk. Olipa tosiaan suloinen kuin mikä!! Hyvä jos kerran vuodessa ystäväni kanssa nähdään. Onneksi tulivat käymään, muuten olis voinut tämä vuosi mennä näkemättä, kuten viime vuosi taisi mennä.
Vieraiden lähdettyä iski aivan mieletön väsymys (tai väsytti kyllä jo aikaisemminkin). Touhusin kuitenkin aamupäivän ruokaa koko porukalle ja leivoin pari piirakkaa kahville. Viime yönä tulikin sitten nukuttua 10 tunnin unet :-).
Jokohan uba-aba on saanut vauvan? Täytyypä lähteä yahooseen katsomaan, onko siellä mitään tarkempaa tietoa.
neronja rv 26+0
Hiljaista on taas.Palstoilla siis,meillä ei...Meillä on vanhimman pojan kaveri oolut eilisestä kylässä ja parivaljakko saa kyllä ääntä aikaiseksi.Huoh.
Uba-aba se on tainnut jo nyyttinsä saada :) Vauvoja senkun tupsahtelee vaan :) Jotenkin tuntuu kamalan utopistiselta ajatus,että muka ite pääsee jossain vaiheessa jännäämään lähtöä ja ilmoittelemaan uutisia.
Me bongattiin aamulla lehdestä ilmoitus vuokrattavasta ok-talosta ja iski vähän kuume muuttaa...Harmittaa vaan,että kyseinen talo on todellakin korvessa!Vuokra olis halpa ja omistajan mukaan sais asua vaikka 60 vuotta samalla hinnalla :) TOntti olis iso ja talossakin tilaa aika hyvin.Landella tietty vois ottaa kissan ja koiran ja vaikka mitä kivaa,mutta silti...En mä taida haluta ihan niin kauas ja korpeen.
Sari ja Poikanen 26+jotain
sunnuntai on mennyt täällä lähinnä sadetta pidellessä.
Kovin hiljaista taitaa olla palstalla... lieneekö ex-haahut sunnuntaista nauttimassa : )
Tänään kävimme miehen kanssa hieman ostoksilla, ei mitään suurempaa ostettu, mutta ihan kiva oli sadepäivänä lähteä vähän tuulettamaan päätä. On tässä kotona jo tullut oltuakin. Huomenna sitten alkaa vika työviikko, joka sisältää kaksi työpäivää.. sit alkais loma! Jänskää..
Mitens ulriinan vointi? Toivottavasti lääke on purrut ja olo on ok.
Mutta nyt minä lähden laittamaan pyykkiä koneeseen ja suunnittelemaan ensi viikkoa.
Kirjoittelemisiin t. wbm 30+4
Kiitos teille muruille huolenpidosta! Ihan hyvin voin jo. Pelko on hellittänyt sitä mukaan, kun lääkepaketti hupenee. Joo, maitohappobakteereita syönkin ihan säännöllisesti muutenkin. Hiivahan on jotain ihan HIIVAtin kauheata..
Just kirjoitin pitkät rivit Yahooseen, mutta nyt se kyllä hävisi jonnekin, pahus sentään..Kiitos neuvoista, enköhän pikkuhiljaa opi sen käyttöä:)
Jännäillään uba-aban kuulumisia!!
Oli rankka hääreissu; eilen ja tänään 6 tuntia autossa istumista..Meidän lapset oli onneksi tosi kilttejä ja reippaita, ihan pari kertaa vaan piti vähän komentaa. Ja taukoja pidettiin kyllä, kun pissillä pitää mamman juosta tiuhaan:)
Joo, mutta nyt väsyttää sen verran, että pistän muksut ja itseni petiin.
Voikaa hyvin, masukkaat!! Palataan!
Ulriina rv21+3
kyllä sulta tuli helatorstai viesti.Mene sinne ex.haahujen kotisivulle eli groups.yahoo.com/group/exhaahut ja kirjaudu sisään.Sinun viesti näkyy siellä kohtaa kun valitset vasemmasta laidasta " messages" ....
Sinä olet valinnut " no email" tilan,eli sinulle ei tule viestit s-postiin,haluatko että muutan sen?
Voit siis kirjoittaa viestejä suoraan s-postistasi taikka kotisivulta painamalla " post" tai lukiessasi jonkun muun viestiä,valitsemalla " reply" eli vastaa.
Filesit on hiukka hankalia aluksi,totuttele muuten kotisivuihin,edim database on käyttäjäystävällisempi,koska siinä on selkeät kohdat esim " kuka olen" taulukossa,jossa aloitetaan toimiminenn " add record" kohdasta ja kun olet kirjoittanut kaikkiin kohtiin,painat uudelleen " add record" jolloin tiedot tallentuvat.Myöhemmin niitä voi muokatakkin valitsemalla " edit"
Toivottavasti pääset näillä edes alkuun
F+P