Fitfarm keto-dieetti
Mitä mieltä, kannattaisiko osallistua? Ylipainoa on reilusti ja olen lukenut, että juuri ketogeenisellä dieetillä rasva palaa reilusti. Mietityttää vai,n että dieetin jälkeenhän kilot tulevat rytinällä takaisin jos en jatka samanlaista elämäntapaa. Mutta kai sitä voi jatkaa, mutta vain hiukan rennommalla otteella... Löytyykö kokemusta? tai muita osallistuvia?
Kommentit (37)
Siinähän syödään terveellisesti, hyviä rasvoja, mutta hiilareita vähän. Olen kasvissyöjä, joten en aio mättää pekonia ja muuta eläinrasvaa.
Lähinnä mietityttää, että paljonko nuo noiden ruuille tulee hintaa. Ap se tuosta keto dieetistä on lisähyötynä, että suhteellisen energiatiivis ravinto saattaa kutistaa vatsalaukkua hieman. Riiippuu tietysti siitä, mitä olet tähänasti syönyt. Saatat siis tottua syömään vähemmän, jolloin vaikutuksetkin sitten pysyvät paremmin.
Itse miettinyt samaa. Edellusellä ruokavaliolla - 2,5kg 2kk...Että jos tuolla ei sen enempää.
Ei siihen mitään Fitfarmia tarvita. Itse olen noudattanut ketogeenistä elämäntapaa jo vuoden. Hyvin helppoa.
Itse myös ketoosissa enempi vähempi 9 vuotta.. (=vhh:lla, välillä ketoosissa). 60 kiloa lähti ekoina vuosina ja poissa ovat pysyneet.
Ei tarvi maksaa kymppejä siitä, kun vähän viitsit perehtyä aiheeseen. Sitä kautta tulee sitouduttuakin paremmin, kun itse näkee vaivaa asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös ketoosissa enempi vähempi 9 vuotta.. (=vhh:lla, välillä ketoosissa). 60 kiloa lähti ekoina vuosina ja poissa ovat pysyneet.
Ei tarvi maksaa kymppejä siitä, kun vähän viitsit perehtyä aiheeseen. Sitä kautta tulee sitouduttuakin paremmin, kun itse näkee vaivaa asian eteen.
Ajattelin, että asiantuntijoiden avulla siihen on itselleni helpompi lähteä mukaan ja apua saa tarvittaessa heti kysymällä. Pidän myös siitä, että ensimmäinen viikko siihen ilmeisesti totutellaan pehmeämmin. Eikä 49€ hinta mielestäni ole paha. Mutta kukin tyylillään.
Innoissani jo odottelen alkua :)
Lähtikö kilot alussa rytisten? Oliko päänsärkyä tai huonoa oloa? Jaksatteko harrastaa liikuntaa? Itselläni urheiluna vain kävely, soutu ja kahvakuulailu, ei esim. salitreeniä.
Laittakaahan kokemuksia
Ei ollut juuri laihdutettavaa, tein ruokavaliomuutoksen lähinnä vatsaongelmien vuoksi. Parissa kuukaudessa kuitenkin putosi n. 6 kg (64-58) ja pahimmillaan kävin 54 kilossa. Pituutta on kuitenkin 173 cm. Nyt paino on asettunut 57-58 kiloon. Vyötäröltä lähti hetkessä n. 9 cm.
Alkuun syke heitteli salilla kovasti, mutta tasoittui nopeasti. Vatsavaivat ovat historiaa ja uni parempaa, ketoosissa on hyvä olla 😊. 13 kk takana.
Jaa niin, ketoflu is 16:ntenä päivänä, kesti puoli päivää ja kanalientä juomalla siitä selvisi. Jos on joskus lipsunut, niin yhtenä päivänä saattaa vähän huimata. Nykyään pääsen takaisin ketoosiin vajaassa kahdessa vuorokaudessa.
Mä ainakin liityin nyt maanantaina alkavaan valmennukseen! Oon lukenut netistä, mutta turvallisempi olo kun joku ohjaa. Ja tosiaan googlaamalla ketogenic diet löysin kaksi eri tapaa, toinen jossa hiilarit tippuu heti alle 20g ja toinen jossa pudotetaan pikkuhiljaa sadasta alaspäin. Vähän toi rasvan määrä pelottaa, mutta hyviä rasvoja aion syödä.
Liityin myös mukaan.. nyt loppu se jäätelöllä mässääminen. Ei jaksa enää juosta 🙈
161 cm ja 65 kg <- eijjjj
Miksi maksaa jollekin dieetistä, kun netistäkin löytyy hyviä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa jollekin dieetistä, kun netistäkin löytyy hyviä ohjeita.
Linkkaa sitten pari kokonaistavaltaista, jotka ohjeistaa sekä dieetin ja että sen jälkeisen elämän ohjeet sekä ruokineen, lepoineen, että liikuntoineen.
Minä olen ketoillut kohta jo 7 vuottaa cell resetin mukaan ja olen tosi tyytyväinen.
Olen ollut keto49-valmennuksessa 13.5. lähtien ja paino pudonnut nyt 6.6 kg. Lähtömitat olivat 165 cm/83.4 kg. Meinaan jatkaa enemmän ja vähemmän ketoillen tuonne 65 kg:aan asti eli rapiat 11 kg siihen vielä matkaa. Jos vaikka syksyyn mennessä olisi se saavutettu. Mutta siitä olen jo nyt varma, että ketogeeninen ruokavalio on tehnyt hyvää kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnilleni, mm. vatsavaivat ovat historiaa.
Kannattaa noudattaa asiantuntijoiden ohjeoita. Fitfarmin mannekiini Sini sai syömishäiriön, kun meni yli
Kokemuksia tästä kyseisen firman valmennuksesta? Onko jotain mistä kannattaa maksaa?
Näistä nettidieeteistä oli viime viikolla juttua, ei kovin järkevältä vaikuta. https://www.iltalehti.fi/keho/a/5c3c8434-7894-44b2-8872-77e324c4849b
Miksi ei samalla vaivalla söisi terveellisesti?