Saankohan enää koskaan kenenkään luottamaan itseeni?
Kun kaikki minun tuntevat ihmiset vihaavat minua ja pitävät minua ei-luotettava, vaikka oikeasti olen luotettava, mutta vain onnettomien yhteensattumien ja väärinkäsitysten mukaan minua luullaan huijarina, varsinkin kun huhut leviävät erittäin nopeasti esim. somen kautta.
Kommentit (4)
Et saa, kaikki toivo normaalista elämästä on mennyttä. Sinulla ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin tulla minulle seksiorjaksi ja kahvinkeittäjäksi. Mutta älä hätäile, Setä pitää sinusta hyvää huolta.
No jos et oikeasti ole huijari niin tottakai olet sitten luotettava. Ne muuthan niitä huijareita ja typeryksiä on. Itsestänikin on liikkunut naurettavia väitteitä somessa jotka katkera ex mies pani liikkeelle. Esim se että olen raivohullu ja käytän aineita ja käytin häntä vain rahojensa takia. ps. mies ei ollut mikään rikas, itse melkein varallisempi kuin hän ja ostin kalliita lahjoja miehelle yhtälailla kuin hän osti minulle. Alkoholia en juo, en koskaan ole tupaakkaakaan polttanut saati koskenut mikään laisiin huumeisiin. Tuo hullun leiman antaminen oli aika hatusta vedetty varmaankin yritti saada minut vaikuttamaan epäluotettavalta sekopäältä. Harmillista tässä on että mies valitti niin lujaa että sai ihmisten huomiot ja monet vielä säälivät häntä ja nuhtelivat minua. Itse en mitään huhuja miehestä puhunut, halusin vain hänet pois elämästäni sillä alunalkaen hän vaikutti emotionaalisesti manipuloivalta. Minun puoltani ei edes kuultu koska en saanut kerrottua. Hassua kuinka helposti ihmiset menevät mukaan huhujen jatkamiseen ja niiden uskomiseen. Kyllä ne oikeast sekopäät ovat kaikista vaarallisimpia.
Miksi sinua väitetään huijariksi?