Miksi nainen saa sanoa ääneen himoitsevansa maskuliinisia jääkiekkomiehiä mutta
se, että mies erehtyy toteamaan, että ei viehäty lainkaan jääkiekkoilevista naisista koska ne on niin äijämäisiä, ei ole hyväksyttyä?
Kommentit (17)
Mua kiihotti kovasti ajatus jääkiekkoa pelaavasta naisesta josta luin jiljattain ja jota kiekkovarusteet puristivat niin kovin vulvan seudulta että hänen sisemmät häpyhuulet oli pienennettävä.
Jotenkin perverssillä tavalla ajattelen lätkämimmejä, kaikkia, tästä oireesta kärsivinä.
M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Miksi haet tai tarvitset muiden hyväksyntää viehättymyksillesi tai viehättymättömyksillesi??
Vierailija kirjoitti:
Mua kiihotti kovasti ajatus jääkiekkoa pelaavasta naisesta josta luin jiljattain ja jota kiekkovarusteet puristivat niin kovin vulvan seudulta että hänen sisemmät häpyhuulet oli pienennettävä.
Jotenkin perverssillä tavalla ajattelen lätkämimmejä, kaikkia, tästä oireesta kärsivinä.
Mielenkiintoinen näkökanta asiaan
”To be clear, some women's lives are vastly improved by labiaplasty. Take ice hockey player Minkin performed the surgery on because her labia kept getting caught in her underwear, making it uncomfortable to play her sport.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökanta asiaan
Kiitos. Olen tutkimuksissani hyvin laaj-alainen. Yllä lainaus tuosta operaatiosta.
M46
Jääkiekkoilijat ei ole mitään älyn jättiläisiä.
Positiivisen kautta, ap, positiivisen kautta.
Jatkossa voit sanoa vaikka että himoitset 16-vuotiaita instabeibejä. Kyllä siitä kehut siunaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Positiivisen kautta, ap, positiivisen kautta.
Jatkossa voit sanoa vaikka että himoitset 16-vuotiaita instabeibejä. Kyllä siitä kehut siunaantuu.
Seppo Räty: "Jos viistoistavuotiasta sais."
Eheheeeee.Eiköhän toi Oo Sun ongelma, ap, vttuako se muita kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkoilijat ei ole mitään älyn jättiläisiä.
Eivät muut urheilijatkaan ole koska se aika jonka me muut opiskelemme elämää he kuluttavat hien tuottamiseen.
Miten niin ei ole hyväksyttyä? Ei mikään laki sinua kiellä kertomasta ääneen, että et tykkää jääkiekkoilevista naisista. Toki saat varmaan enemmän kritiikkiä kuin nainen, joka sanoo tykkäävänsä jääkiekkoilevista miehistä, mutta yleensä ihmiset suhtautuvat positiivisemmin ihmiseen, joka sanoo jotain positiivista, kuin negatiivisen asian kertovaan.
Henkikohtaisesti ihmettelen kyllä miksi tuntisit tarvetta julkisesti avautua siitä, millaisista naisista et pidä. Etkö voisi sen sijaan kertoa millaisista naisista pitäisit?
Enpä innostu jääkiekkoilija miehistä. Vaikuttavat yksioikoisilta.
No minua ei kyllä kiinnosta, mistä joku muu pitää, enkä ymmärrä miksi siihen pitäisi kysyä muilta lupa tai vielä parempi, hävetä sitä millaisista miehistä/naisista pitää?
Minä olen aina viehättynyt maskuliniisista miehistä mutten feminiinisistä ja olen sen aina suoraan sanonut jos joku on kysynyt. Usein myös saan joko outoja katseita tai aletaan kertomaan feminiinisten miesten hyviä puolia.
Minkä minä sille voin, että pidän maskuliinisista miehistä? Ja vielä parempi kysymys on, miksen saisi pitää tai sitä pitäisi hävetä tai minun pitäisi näiden feminiinisten miesten mieliksi viehättyä heistä?
No jo taas on aloitus. Miksi nainen ei saisi sanoa mistä tykkää? Ja miksi ap ei saisi sanoa, ettei tykkää jääkiekkolevista naisista? Ketä kiinnostaa?
Minun puolestani ainakin ap saa olla tykkäämättä naisista, jotka pelaa lätkää ja naiset taas saa puolestaa tykätä miehistä jotka pelaa lätkää, mitäpä se keltään on pois.
Ap on tainnut keksiä omassa pikku päässään, ettei hän saisi sanoa, ettei tykkää naisista jotka pelaa lätkää.
-