Tyttöystävä jätti tänään.
Mun tyttöystävä jätti mut eilen. En pysty vieläkään hyväksyyn tai käsittään sitä. Mä olin 25v ja tyttöystävä 22. Oltiin oltu 2.5 vuotta yhdessä. Asuttu kolmessa kodissa yhdessä. Ostettiin just pari kk sitten uus yhteinen koti. Yhtäkkiä oon kotona yksin itkemässä ja juomassa suruun. Mulla ei oo enää mitää syytä elää.
Mulla on tätä kirjoittaessa tosi synkkiä ajatuksia.
Mulla on tosi julkinen työ ja hirveet paineet. Meiän oli tarkotus mennö kihloihin ja saada lapsia jos niitä suoda. Mennä kirkossa naimisiin.
Oon aivan burnoutissa työn puolesta ja sit tää
Eilen mökille mentiin suht iloisesti. Mutunein sydämin siletä lähdin tänään......mä en jaksa auttakaa......
Iltalehden otsikot raapii mut elävältä..halyan vain pois
Kommentit (52)
Eron hetkellä tuntuu kuin matto vedettäisiin jalkojen alta ja tosi synkkiä ajatuksia pyörii mielessä.. Alkoholi ei auta, vaan voimista vain ikäviä tunteita krapulassa. Lähes jokainen ihminen on kokenut kipeän eron, useammankin. Kyllä ihmine selviää ja muuttuu vahvemmaksikin. Päivä kerrallaan.
Aika ilkeää tehdä tällänen alotus tänne.
Valitettavasti on oikea Roni. Näin tänään poikani kanssa k-marketissa aamulla Ronin. Vaikutti todella synkältä ja masentuneelta. En ihmettele 3vuoden julkinen parisuhde. Poika on ollut Ronin meetissä. Siellä iloinen nyt......
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on oikea Roni. Näin tänään poikani kanssa k-marketissa aamulla Ronin. Vaikutti todella synkältä ja masentuneelta. En ihmettele 3vuoden julkinen parisuhde. Poika on ollut Ronin meetissä. Siellä iloinen nyt......
no roni erosi kertoi tubetilillään mutta tuskin tulisi vauvapalstalle avautumaan kun videossa sanoi ettei halua enää puhua aiheesta ja haluaa että ihmiset jättävät hänet ja exän tässä asiassa rauhaan
ja eivät eroneet "tänään" vaan erosta on jo jonkin verran aikaa
Hahah! Jäät loppuikäksesi yksin. 25 vuotias on ihan liian vanha löytämään ketään. Naisellasi on todennäköisti jo uusi.
Miks se luulee että randomit menee kaduilla huutelee exälleen????
Mielenterveyspotilaillekko se tekee niitä videoita?
Veikkaan että Tatjaanalla on jo uusi kainalossa ja superfanit ovat informoineet Ronia "syrjähypystä". En keksi mitään muuta syytä videolle ja kehotuksille jättämään Tattis rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks se luulee että randomit menee kaduilla huutelee exälleen????
Mielenterveyspotilaillekko se tekee niitä videoita?
hänen fanit on jo muutenkin haukkunut kuville eron jälkeen ja ennenkin soitellut ovikelloa, salakuvannut. pikkulapset on outoja
Olette kyllä hölmöjä, jos uskotte olevan oikea Roni. Videolla sanoo, että erosivat jo joku aika sitten. Ja muutenkin naurettava ajatus, että Roni täällä avautusi.
Roni. Selviät kyllä. Samoin ex.