Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä jätti tänään.

Murtunut25
22.04.2019 |

Mun tyttöystävä jätti mut eilen. En pysty vieläkään hyväksyyn tai käsittään sitä. Mä olin 25v ja tyttöystävä 22. Oltiin oltu 2.5 vuotta yhdessä. Asuttu kolmessa kodissa yhdessä. Ostettiin just pari kk sitten uus yhteinen koti. Yhtäkkiä oon kotona yksin itkemässä ja juomassa suruun. Mulla ei oo enää mitää syytä elää.
Mulla on tätä kirjoittaessa tosi synkkiä ajatuksia.
Mulla on tosi julkinen työ ja hirveet paineet. Meiän oli tarkotus mennö kihloihin ja saada lapsia jos niitä suoda. Mennä kirkossa naimisiin.
Oon aivan burnoutissa työn puolesta ja sit tää
Eilen mökille mentiin suht iloisesti. Mutunein sydämin siletä lähdin tänään......mä en jaksa auttakaa......

Iltalehden otsikot raapii mut elävältä..halyan vain pois

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan vaan olisi niin ilkeä, että alkaa leikkimään ihmisten tunteilla näin tylysti, että trollaa toisen ihmisen tragedialla?

Ai aihe vapaalla..no ei tietenkään!

Vierailija
22/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan vaan olisi niin ilkeä, että alkaa leikkimään ihmisten tunteilla näin tylysti, että trollaa toisen ihmisen tragedialla?

niin tai näin, mun mielestä aloituksessa jossa nuori mies kaipaa lohdutusta ja tukea ei ole mitään trollailua vaan se on ihan yhtä tärkeä aihe kuin jokaisen nuoren naisen aloitus siitä että jokin masentaa.

Ap kaipaa lohdutusta. Milloin suomalaisen pojan ja miehen hätää aletaan kuunnella tässä maassa ja siihen jotenkin terveellä tavalla eli lohduttaen suhtautua? eikö olisi jo aika?

voimia Ap. kyllä kaikki järjestyy taas hyvin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnoutissa menet lääkärille ja haet sairaslomaa. Sitten alat käsittelemään suruasi, viinalla se ei tapahdu. Surullinen saa olla. Vituttaa saa. Kaivata saa. Itkeä saa mieskin, puhut jonkun luotettavan kanssa asiat auki (äiti,isä,sisko,veli,kaveri)

Kyllä se elämä lopulta voittaa. Hiljalleen.

Vierailija
24/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todellisuuteen

Vierailija
25/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin tai näin, mun mielestä aloituksessa jossa nuori mies kaipaa lohdutusta ja tukea ei ole mitään trollailua vaan se on ihan yhtä tärkeä aihe kuin jokaisen nuoren naisen aloitus siitä että jokin masentaa.

Ap kaipaa lohdutusta. Milloin suomalaisen pojan ja miehen hätää aletaan kuunnella tässä maassa ja siihen jotenkin terveellä tavalla eli lohduttaen suhtautua? eikö olisi jo aika?

Viittaus Iltalehden otsikoihin ja nimim. Roni kyllä kertoo omaa tarinaansa trollailusta. Roni Bäck on halunnut pitää tietyt asiat elämästään julkisuudesta pois, joten en usko sekuntiakaan, että tänne tulisi sielunelämäänsä itkemään omalla nimellään.

Vierailija
26/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun ette ehtinyt menemään naimisiin. Näitä tapahtuu melkein kaikille. Harmittaa jonkin aikaa, muta kyllä se siitä sitten lähtee johonkin suuntaa.

Vierailija
27/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä saitkin tuosta sukupuoliasian? :D

Vierailija
28/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla synttärit, kun sä olit eilen 25v.

Onnea.

Vierailija
29/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, tämä olikin trolli. Olin jo tulossa ilkkumaan, että olisin itsekin jättänyt palstaulin.

Vierailija
30/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trööt kirjoitti:

Burnoutissa menet lääkärille ja haet sairaslomaa. Sitten alat käsittelemään suruasi, viinalla se ei tapahdu. Surullinen saa olla. Vituttaa saa. Kaivata saa. Itkeä saa mieskin, puhut jonkun luotettavan kanssa asiat auki (äiti,isä,sisko,veli,kaveri)

Kyllä se elämä lopulta voittaa. Hiljalleen.

Tosi kivasti sanottu ap:lle, tuntuu hyvälle kun mies kannustaa toista miestä. Hyvä!

Vierailija
31/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap!

Se on tosi surullista, mut sä selviät ennen pitkää!!!

Älä välitä hevonpxskaa, mitä roskalehdistö kirjoittaa. Sitä ei voi hallita. Otat iisisti ja vietät aikaa läheisten kanssa. Maailmassa on paljon kilttejä ja ymmärtäväisiä ihmisiä. Pahoista ja ilkeistä ei kannata välittää!

Ero tuntuu alussa tosi pahalta ja kipeältä, mutta siitä selviää. Tsemppiä sinulle, kuka oletkin ❤️

Vierailija
32/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikea Roni, niin voimia ja tsemppiä. <3

Vierailija
33/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset on. Jättävät pahimmalla mahdollisella hetkellä eivätkä osaa arvostaa mitään heidän vuokseen tehtyjä uhrauksia.

Katse tulevaisuuteen, kyllä selviät. Anna akkojen juoruta. Näytä kaikille, että eksäsi oli se heikoin lenkki.

Vierailija
34/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon. No eipä se mua haittaa jos ette usko. Kaikkea en viitsi paljastaa, koska tosiaan ammattini on niin julkinen. Kaadoin kaikki juomat viemäristä. Menen vaikka puntille. Pakko saada happea!

Vierailija
35/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti kysykää ronilta onko kirjoittanut tänne,

Vierailija
36/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuo on vale roni?

Vierailija
37/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito

Vierailija
38/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi roni!!

Vierailija
39/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työnarkomaani. Tyttöystävä ei halunut työni tuomaa julkisuutta. Sen kuitenkin joutui kestäämään 2.5v. Kyllä tästä vielä selvitään. Videoita aletaan tekeen. En silti voi uskoa tätä

Vierailija
40/52 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden v*tunkantotelineen takia kannata pillittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme