Tyttöystävä jätti tänään.
Mun tyttöystävä jätti mut eilen. En pysty vieläkään hyväksyyn tai käsittään sitä. Mä olin 25v ja tyttöystävä 22. Oltiin oltu 2.5 vuotta yhdessä. Asuttu kolmessa kodissa yhdessä. Ostettiin just pari kk sitten uus yhteinen koti. Yhtäkkiä oon kotona yksin itkemässä ja juomassa suruun. Mulla ei oo enää mitää syytä elää.
Mulla on tätä kirjoittaessa tosi synkkiä ajatuksia.
Mulla on tosi julkinen työ ja hirveet paineet. Meiän oli tarkotus mennö kihloihin ja saada lapsia jos niitä suoda. Mennä kirkossa naimisiin.
Oon aivan burnoutissa työn puolesta ja sit tää
Eilen mökille mentiin suht iloisesti. Mutunein sydämin siletä lähdin tänään......mä en jaksa auttakaa......
Iltalehden otsikot raapii mut elävältä..halyan vain pois
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan vaan olisi niin ilkeä, että alkaa leikkimään ihmisten tunteilla näin tylysti, että trollaa toisen ihmisen tragedialla?
niin tai näin, mun mielestä aloituksessa jossa nuori mies kaipaa lohdutusta ja tukea ei ole mitään trollailua vaan se on ihan yhtä tärkeä aihe kuin jokaisen nuoren naisen aloitus siitä että jokin masentaa.
Ap kaipaa lohdutusta. Milloin suomalaisen pojan ja miehen hätää aletaan kuunnella tässä maassa ja siihen jotenkin terveellä tavalla eli lohduttaen suhtautua? eikö olisi jo aika?
voimia Ap. kyllä kaikki järjestyy taas hyvin päin.
Burnoutissa menet lääkärille ja haet sairaslomaa. Sitten alat käsittelemään suruasi, viinalla se ei tapahdu. Surullinen saa olla. Vituttaa saa. Kaivata saa. Itkeä saa mieskin, puhut jonkun luotettavan kanssa asiat auki (äiti,isä,sisko,veli,kaveri)
Kyllä se elämä lopulta voittaa. Hiljalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan vaan olisi niin ilkeä, että alkaa leikkimään ihmisten tunteilla näin tylysti, että trollaa toisen ihmisen tragedialla?
niin tai näin, mun mielestä aloituksessa jossa nuori mies kaipaa lohdutusta ja tukea ei ole mitään trollailua vaan se on ihan yhtä tärkeä aihe kuin jokaisen nuoren naisen aloitus siitä että jokin masentaa.
Ap kaipaa lohdutusta. Milloin suomalaisen pojan ja miehen hätää aletaan kuunnella tässä maassa ja siihen jotenkin terveellä tavalla eli lohduttaen suhtautua? eikö olisi jo aika?
Viittaus Iltalehden otsikoihin ja nimim. Roni kyllä kertoo omaa tarinaansa trollailusta. Roni Bäck on halunnut pitää tietyt asiat elämästään julkisuudesta pois, joten en usko sekuntiakaan, että tänne tulisi sielunelämäänsä itkemään omalla nimellään.
No hyvä kun ette ehtinyt menemään naimisiin. Näitä tapahtuu melkein kaikille. Harmittaa jonkin aikaa, muta kyllä se siitä sitten lähtee johonkin suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä saitkin tuosta sukupuoliasian? :D
Onko sulla synttärit, kun sä olit eilen 25v.
Onnea.
Plääh, tämä olikin trolli. Olin jo tulossa ilkkumaan, että olisin itsekin jättänyt palstaulin.
Trööt kirjoitti:
Burnoutissa menet lääkärille ja haet sairaslomaa. Sitten alat käsittelemään suruasi, viinalla se ei tapahdu. Surullinen saa olla. Vituttaa saa. Kaivata saa. Itkeä saa mieskin, puhut jonkun luotettavan kanssa asiat auki (äiti,isä,sisko,veli,kaveri)
Kyllä se elämä lopulta voittaa. Hiljalleen.
Tosi kivasti sanottu ap:lle, tuntuu hyvälle kun mies kannustaa toista miestä. Hyvä!
Tsemppiä Ap!
Se on tosi surullista, mut sä selviät ennen pitkää!!!
Älä välitä hevonpxskaa, mitä roskalehdistö kirjoittaa. Sitä ei voi hallita. Otat iisisti ja vietät aikaa läheisten kanssa. Maailmassa on paljon kilttejä ja ymmärtäväisiä ihmisiä. Pahoista ja ilkeistä ei kannata välittää!
Ero tuntuu alussa tosi pahalta ja kipeältä, mutta siitä selviää. Tsemppiä sinulle, kuka oletkin ❤️
Jos olet oikea Roni, niin voimia ja tsemppiä. <3
Sellaisia ne naiset on. Jättävät pahimmalla mahdollisella hetkellä eivätkä osaa arvostaa mitään heidän vuokseen tehtyjä uhrauksia.
Katse tulevaisuuteen, kyllä selviät. Anna akkojen juoruta. Näytä kaikille, että eksäsi oli se heikoin lenkki.
Kiitos paljon. No eipä se mua haittaa jos ette usko. Kaikkea en viitsi paljastaa, koska tosiaan ammattini on niin julkinen. Kaadoin kaikki juomat viemäristä. Menen vaikka puntille. Pakko saada happea!
Oikeesti kysykää ronilta onko kirjoittanut tänne,
Olen työnarkomaani. Tyttöystävä ei halunut työni tuomaa julkisuutta. Sen kuitenkin joutui kestäämään 2.5v. Kyllä tästä vielä selvitään. Videoita aletaan tekeen. En silti voi uskoa tätä
Ei yhden v*tunkantotelineen takia kannata pillittää.
Ai aihe vapaalla..no ei tietenkään!