Lotta Näkyvä aikoo huiputtaa kaikki maailman yli 8 kilometriä korkeat vuoret
Onko tällä asiasta jotain kokemusta vai onko tämä näitä netistä luettuja kivoja juttuja joista innostunut?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8599db9d-c1d9-4177-bab9-759b9e…
Kilimanjaro ei ole sama asia kuin Everest tai K2. On itseasiassa aika todennäköistä, että menehtyy yrittäessä.
Kommentit (6087)
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ihmettelen tätä, etteivät ole vieläkään päässeet huiputtamaan. Siskoni on ihan tavallisella kunnolla varustettu, joka on huiputtanut. Tosin hän onkin vain turisti ja mennyt valmista reittiä oppaan kanssa, eli ei yhtään mitään jos Lottaan vertaa. Mutta toki jos mietti kumpi on sinne huipulle päässyt niin…
Jep jep, siellähän on aina samanlainen sää eli pelkkää auringon paistetta
Äärimmäisen lahjakas ammattikiipeilijä Lotta on nyt tuusannut tätä projektia kahden vuoden ajan, kuinka monta kasitonnista on jo huiputettu?
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen lahjakas ammattikiipeilijä Lotta on nyt tuusannut tätä projektia kahden vuoden ajan, kuinka monta kasitonnista on jo huiputettu?
Taitaa olla yhtä monta huiputusta, kuin minulla atlantin yli uinteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ottanut tavoitteekseni uida atlantin yli. En kuitenkaan tee sitä edeltäjieni tavoin, käyttäen saattoalusta. Se on valtameriturismia ja suoranaista huijausta. Minä uin todellakin yksinäni ja uikkareissa, enkä käytä kelluttavaa märkäpukua. Vedän perässä, uikkareihini kytkettyä lauttaa, jossa on 120 kalakukkoa ja neljänsadan litran piimäsammio. Olen harjoitellut kovin ja uimakouluni loppuu kohta. Sen jälkeen tavoittelen uimamaisterin arvoa. Sen saatuani olen valmis lähtemään. Äiti kuitenkin väittää, että hän voi estää lähtöni alaikäisenä. Viimeistään kolmen vuoden päästä, kun olen 18 v, olen polskimassa avomerellä. Nyt olen jo viritellyt Kuopion suuntaan sponsoriyhteyksiä kalakukko asioissa. Ovat luvanneet -30% alennuksen päiväyksen ylittäneistä kalakukoista, joten siltäkin osin alkaa olla asiat kunnossa. Kateelliset kriitikot, jotka eivät sohvaltaan pääse ylös, voivat aloittaa vihapuheensa jo nyt, jotta saan julkisuutta asialle.
PS. Jos jollain on tietoa miten kainalokellukkeet saa hyvin paikattua avomeriolosuhteissa, niin laittakaahan vinkkiä.
Ja tämä kiinnostaa .... ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ottanut tavoitteekseni uida atlantin yli. En kuitenkaan tee sitä edeltäjieni tavoin, käyttäen saattoalusta. Se on valtameriturismia ja suoranaista huijausta. Minä uin todellakin yksinäni ja uikkareissa, enkä käytä kelluttavaa märkäpukua. Vedän perässä, uikkareihini kytkettyä lauttaa, jossa on 120 kalakukkoa ja neljänsadan litran piimäsammio. Olen harjoitellut kovin ja uimakouluni loppuu kohta. Sen jälkeen tavoittelen uimamaisterin arvoa. Sen saatuani olen valmis lähtemään. Äiti kuitenkin väittää, että hän voi estää lähtöni alaikäisenä. Viimeistään kolmen vuoden päästä, kun olen 18 v, olen polskimassa avomerellä. Nyt olen jo viritellyt Kuopion suuntaan sponsoriyhteyksiä kalakukko asioissa. Ovat luvanneet -30% alennuksen päiväyksen ylittäneistä kalakukoista, joten siltäkin osin alkaa olla asiat kunnossa. Kateelliset kriitikot, jotka eivät sohvaltaan pääse ylös, voivat aloittaa vihapuheensa jo nyt, jotta saan julkisuutta asialle.
PS. Jos jollain on tietoa miten kainalokellukkeet saa hyvin paikattua avomeriolosuhteissa, niin laittakaahan vinkkiä.
Ja tämä kiinnostaa .... ketä?
Tuohan oli hauska ja humoristinen juttu nuoren henkilön haaveesta ylittää valtameri uimalla. Jotenkin näen siinä yhtymäkohtia Lotan haaveisiin. Harmi, että poistettiin.
Lotan kannattaisi havahtua siihen, että noilla vuorilla liikkuu muitakin suomalaisia ja myös ulkomaalaiset kiipeilijät jakavat kokemuksiaan suomalaisille harrastajille. Totuus suorituksista ja niiden puuttumisesta tulee helposti ilmi 🤭
Explorerswebin toimittaja Angela Benavides on pyytänyt pariskunnalta haastattelua jo 10 pv sitten. Irtoaakohan...
Kolme päivää sitten Lotta nostalgisoi instassa aikaa, kun he olivat kahdestaan BPeakilla. Rinteellä siis, ei huipulla. Taisi olla ikimuistoisia päiviä...