Aika ikävää, että jotkut miehet antavat rukkaset potentiaaliselle kumppaniehdokkaalle vain koska tämä on lievästi ylipainoinen
Eikö nämä miehet ymmärrä että monikin yksinäinen nainen syö yksinäisyytensä? Minä lihosin eron jälkeen, koska kaipasin miehen kosketusta jota en enää saanut. Yritin etsiä seuraa ja miehet kiinnostuivatkin minun persoonastani ja huomasimme että meillä synkkaa, mutta lievä ylipainoni (bmi 26) oli se tekijä, joka sai miehet jättämään hyvästit minulle.
Minä olisin varmasti hoikistunut jo siitä syystä että olisi voinut tehdä kaikkea kivaa yhdessä, eikä vain syödä suruunsa ja maata kotona. Koska ei kaikki ihmiset vaan nauti tehdä asioita yksin - meille joillekin on tärkeää se toinen ihminen vierellä motivaattorina tehdä kaikkea.
Onko ketään joka ymmärtää minua ja voi samastua ajatuksiini?
Kommentit (78)
0/5
Miehet ei todellakaan sano päin naamaa että olet liian lihava vaan keksii vaikka jonkun muun syyn.
Se on heidän ongelma. Eivätkä ole suhteen arvoisia. Aina voi laihduttaa mutta kuspää ei muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävää että jotkut naiset antavat rukkaset potentiaaliselle kumppaniehdokkaalle vain koska tämä on lievästi alipainoinen.
Eivätkö naiset tiedä että moni mies jää sivuun asioista yksinäisyytensä vuoksi, eikö siksi jaksa syödä ja käydä salilla?
Entäs liian alhainen koulutustaso tai liian alhaisesti palkattu ammatti?
Kaverittomuus?
Ja entäs pituus? Pituuttahan ei voi edes muuttaa.
Että kuinka epäreilu kriteeri ylipaino sitten olikaan?Minua ei haittaa miehen alipaino, ei pieni palkka eikä kouluttamattomuus. Toivon vain sielujen sympatiaa.
-ap
Älä puhu paskaa.
Naisten puheet ja teot ovat pahasti ristiriidassa keskenään.
Miten niin puhuisin paskaa? En tietenkään kiinnostu kaikista alipainoisista, kouluttamattomista ja pienipalkkaisista miehistä. Mutta jos mies on minun mieleeni niin kyllä kiinnostun. Jostain syystä miehet kuvittelevat että jos nainen ei vaadi mieheltä lihaksikkuutta, komeutta ja isoa palkkapussia se tarkoittaisi että naiselle kelpaa kuka tahansa vastaantulija. Ei tietenkään kelpaa. Mies voi olla kiinnostava ja vetävä olipa hän 170cm tai 185cm, pulleahko tai alipainoinen, sileäihoinen tai arpinaamainen, tumma tai vaalea, köyhä tai rikas, mutta ei se silti tarkoita että pitäisin kaikista miehistä.
"Kaikenlaisista miehistä voin pitää, kaikista en mitenkään".
-ap
Ei tarvitse olla edes ylipainon puolella. BMI 20-21 on jo liikaa, jos näkyy läskiä.
Ylipaino on turn off samalla tavalla kuin tupakointi. En halua seurustella ihmiset kanssa, joka ei huolehdi terveydestään yhtä paljon kuin minä.
En ikinä seurustelisi ylipainoisen miehen kanssa. Ei ulkonäön takia, vaan ylipaino kertoo minulle, että viettäisimme aikamme eri tavoin, enkä myöskään pidä arvossa ihmisen välinpitämättömyyttä itseään kohtaan.
Läheisriippuvuus ja elämänhallinnan kanssa ongelmia. Voi voi. Jaksuhali.
Ei se toinen ihminen tee susta "kokonaista ihmistä", sun pitää tehdä se ensin ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä seurustelisi ylipainoisen miehen kanssa. Ei ulkonäön takia, vaan ylipaino kertoo minulle, että viettäisimme aikamme eri tavoin, enkä myöskään pidä arvossa ihmisen välinpitämättömyyttä itseään kohtaan.
Minä arvostan välinpitämätöntä ja huumorintajuista asennetta elämään.
Ottamatta kantaa sen enempää aloitukseen, mutta jos joku mies minut hylkäisi potentiaalisesta kumppaniehdokkaasta varsinkin jonkun ulkonäköseikan vuoksi, niin itse näen tilanteen ennemmin lottovoittona. Eipähän tullut tuhlattua aikaa sellaiseen, joka antaa painoarvoa jollekin vähäpätöiselle asialle.
Minua risoo ylipainoisten tekosyyt, sinulla yksi: syödä yksinäisyyteen. Asioita voi käsitellä eri tavoin, sinä teet sen syömällä. Ei se ole kenenkään muun syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono, todella huono.
Ai provo? Ei ole hyvä eikä huono provo, kun ei ole provo ollenkaan. Mistä päättelit tämän provoksi?
-ap
Koska yleensä eron jälkeen laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono, todella huono.
Ai provo? Ei ole hyvä eikä huono provo, kun ei ole provo ollenkaan. Mistä päättelit tämän provoksi?
-ap
Ja suhteessa lihoaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua risoo ylipainoisten tekosyyt, sinulla yksi: syödä yksinäisyyteen. Asioita voi käsitellä eri tavoin, sinä teet sen syömällä. Ei se ole kenenkään muun syy.
Niin, kaikkeen löytyy syy, mutta onko ne hyviä syitä onkin sitten asia erikseen. Tiedostan kyllä että asenteessani on parantamisen varaa - ei pelkästään lohtusyömisen kohdalla, vaan myös monilla muilla elämän osa-alueilla.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono, todella huono.
-ap
Ja suhteessa lihoaa.
Okei, ymmärrän. Minun kohdallani on käynyt kuitenkin päinvastoin. Jännä juttu kyllä. Voinkohan nyt päteällä syyllä kutsua itseäni uniikiksi lumihiutaleeksi? 🤔
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän miehiä, koska valtaosa heistä on ylipainoisia.
Suomalaismiehistä lähes 72 prosenttia on ylipainoisia, joten ehkä he haluavat omien läskiensä rinnalle hoikan naisen?
Bmi on aina ollut huono mittari. Se ei ota huomioon lihasmassaa.
Ylipaino kertoo huonoista elintavoista, en voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa. Aika vähän yhteistä on telkkaa sekä somea ylikuluttavalla syöpöttelevällä naisella minun kanssa. Tupakointi on myös tapa joka tiputtaa pois valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä sitten vietät aikaa? Minä vietän vapaa-aikaa elokuvissa, museoissa, keskuspuistossa, kuntosalilla sekä sulkapallon ja lentopallon parissa
- ylipainoinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehistä lähes 72 prosenttia on ylipainoisia, joten ehkä he haluavat omien läskiensä rinnalle hoikan naisen?
Teen toimistotöitä ja lähellä istuu KOLME nuorta miestä, joilla on kaikilla yli 40 kiloa ylipainoa.
Surullista katsoa nuoria, joiden pitäisi olla liikunnallisia.
E- "urheilu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi on aina ollut huono mittari. Se ei ota huomioon lihasmassaa.
Ei toi bmi toimi miesten kanssa. Itse olisin jo syöpäpotilaan kokoinen jos laihduttaisin niihin kiloihin. Sixpäcki näkyy jo näin "ylipainoisena".
Ei anna mahdollisuutta laihtua? Miten nämä miehet estävät sun laihtumisen?
Paras tekosyy lihavuudelle ever.