Milloin menetit neitsyytesi?
Tarinoita kehiin, minkä ikäisenä, missä ja milloin tämä tapahtui!
Kommentit (16)
19v sen hetkisen poikaystävän kans :)
19 - vuotiaana, sen aikaiselle tyttöystävälle. Ikää nyt 50 vuotta.
Tänä vuonna eli 17-vuotiaana laivalla hytissä 28-vuotiaalle, kaiken kukkuraks mies oli varattu ja ilman ehkäisyä.
Ihanalle vanhemmalle herrasmiehelle, joka osasi ottaa nuoren naisen huomioon... ;)
19-vuotiaana 18-vuotiaalle poikaystävälle omassa sängyssäni. Vanhemmat ja sisarukset oli kotona ja huoneen ovessa ei ollut lukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanalle vanhemmalle herrasmiehelle, joka osasi ottaa nuoren naisen huomioon... ;)
Minäkin annoin ihanan ja hellän vanhemman vilkkusilmän porata perärööriin. Oli ihana ensikokemus, ja hän osti mulle lahjaksi vielä Niken kengät! <3 T: nuori kolli
13-vuotiaana, tuntemattoman komistuksen (19-vuotias) kanssa festareiden "jatkoilla". Kaverin vanhempien sängyssä. Mies luuli minua 17-vuotiaaksi. Oi niitä aikoja. :D
16-vuotiaana samanikäisen pojan kanssa, joka oli myös neitsyt.
Oltiin oltu toisiimme ihastuneita 13-vuotiaasta saakka, ja eka seksikerta tapahtui sängyssäni yöllä kun muut nukkui.
Tuossa vaiheessa olin jo vanha runkkari, eli mitään kipuja tai verijuttuja ei tullut.
Mukava kokemus kaikinpuolin.
14 vuotiaana, joku vanhempi dena pani mua metsässä
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä :')
15vuotiaana saman ikäisen poikaystäväni kanssa. Kerrassaan kamala kokemus ja pidin pitkään naisia tasan pähkähulluina että tuommosestako muka tykkäävät. Nyt yli kymmenen vuotta myöhemmin ollaan edelleen yhdessä, mutta toisinaan mietin ihan samaa kuin teininä.
Olisko se ollut silloin kun ekan kerran harrastettiin seksiä...juu kyllä se sattui ainakin samalle vuodelle. Sen koommin on ollut hiljaisempaa.
Vähän ennen 15-vuotissyntymäpäivääni omassa huoneessani pitkäaikaisen poikakaverini kanssa. Vuosi oli 1978.