"Kyllä mä ymmärrän että sun sisko menee sinne sekasaunaan alasti, mutta että sä, kun sun kroppa nyt on tommonen"
Eipä ollut kiva kuulla oman miesystävän suusta. Sisko on hoikka ja kaunis, mallinakin työskennellyt. Minulla raskausarpia, selluliittia ja rinnat pienehköt.
Taidan jättää menemättä koko saunailtaan. Mietittiin siis siskon kanssa että miten muu porukka saunoo, että otetaanko uikkarit mukaan vai ei. Siskon lähdettyä sanoi tuon minulle.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.
Mietin ihan samaa. Missä piireissä sekasaunotaan tai ylipäätään pidetään saunomista jonkinlaisena seurustelumuotona, kahvitteluun verrattavana.
En ole eläissäni sekasaunonut jos ei uimahallin höyrysaunaa lasketa mukaan.
Niin, onhan se luonnotonta olla alasti, jos joku näkee, iik!
Niin, kun ihminen on yli kymmenvuotias, on luonnotonta olla alasti niin, että vieraat ihmiset näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että aika moni mies ajattelee naisestaan noin - ja aika moni nainen miehestään. Se, että sanoo sen ääneen, tekee kyllä kyseisestä henkilöstä idi*otin.
Mikä saa sinut uskomaan, että moni ajattelisi noin?
Meinaatko, että ihminen sokeutuu samalla kun pariutuu? Että mies ei ihan oikeasti näe niitä naisen läskejä tai arpia? Ei se sitä tarkoita, etteikö hän silti hyväksyisi naista tai haluaisi tätä, koska se nainen (oletettavasti) on hänen rakkautensa kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.
Mietin ihan samaa. Missä piireissä sekasaunotaan tai ylipäätään pidetään saunomista jonkinlaisena seurustelumuotona, kahvitteluun verrattavana.
Me sekasaunotaan porukalla esim. mökillä. Lisäksi paras ystäväni on mies jonka kanssa "sekasaunotaan", moni mies voisi olla mustasukkainen tästä mutta oma mieheni ei. Meille ihan normaalia.
Miksi alapeukkuja, meillä tämä on ihan normaalia? On ollut aina.
No ei todellakaan ole normaalia, pikemminkin hyvin outoa.
Kuinka niin? Vastaisitko kysymykseen, miksi ei ole normaalia? Meille tämä on ollut normaalia lapsesta asti, ja sauna ajatellaan koko porukan rentoutumispaikkana, eikä siinä ole mitään seksuaalista.
Ei ole yhtäkään miestä joka ei hikistä alastonta (mielestään viehättävää ei-sukua olevaa) naista katsoessaan ajattelisi mitään seksuaalista. Kysy vaikka joltain mieheltä.
Olen kysynytkin ja vastaus on ei. Meille on opetettu että saunassa saunotaan eikä naida.
No ei kai siellä lauteilla aletakaan naida, mutta siellä kyllä kytätään toisten vartalot. Sitten myöhemmin naidaan tai run*ataan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan ymmärrä teitä, jotka sanotte, että sekasauna on no-no, koska miehet varmasti vilkuilevat naisten vartaloita. Entä sitten? Eikö miehet vilkuile kauniita naisia jos niillä on uikkarit päällä?
Joku mies voi vilkuilla kehoani vaikka kassajonossa. Se ei tarkoita, että en voi mennä kassajonoon koska kassajono on seksuaalinen tilanne.
Kyllä seksuaalisesta jännitettä saadaan enemmän vaikka seksikkäissä bilevaatteissa laitettuna kuin hikisenä ja meikit pestynä alasti.
Toisaalta ei se seksuaalinen jännite sekasaunoissa mikään ylitsepääsemätön oo, koska miesten penikset ei jäykisty. Jos joku toista vähän vilkuilee niin ihan sama. Vilkuilee ne muutenkin.
Oletko useinkin kassajonossa ilman rihmankiertämää?
Uikkarit peittävät intiimiosat, samoin bilevaatteet. Jos eivät peitä, kyseessä on hor* tai muuten vain äärettömän huonon maun ja itsetunnon omaava teini.
Vierailija kirjoitti:
Oletko useinkin kassajonossa ilman rihmankiertämää?
Uikkarit peittävät intiimiosat, samoin bilevaatteet. Jos eivät peitä, kyseessä on hor* tai muuten vain äärettömän huonon maun ja itsetunnon omaava teini.
Kyllä ihmiset katsovat toistensa vartloita, tekevät niistä päätelmiä ja kokevat tuntemuksia vaikka ei intiimialueet näkyisikään. Miksi se on niin valtavan eri asia, että näkyy nänni ja alapään karvoitus/karvattomuus? Mä en vaan näe mitä se nyt niin olennaisesti muuttaa. Ehkä se johtuu just siitä, että oon nähnyt alasti kaikenlaisia ihmisiä ja kaikenlaiset ihmiset on nähnyt mut alasti, eikä siitä ole mitään sen kummempaa seurannut kuin vaatteet päällä kohtaamisistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se luonnotonta olla alasti, jos joku näkee, iik!
Niin, kun ihminen on yli kymmenvuotias, on luonnotonta olla alasti niin, että vieraat ihmiset näkevät.
Niinpä. Jos alastomuus olisi luonnollista, me syntyisimme sellaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai siellä lauteilla aletakaan naida, mutta siellä kyllä kytätään toisten vartalot. Sitten myöhemmin naidaan tai run*ataan.
Vartaloita kytätään ja jälkikäteen naidaan tai runkataan missä tahansa muuallakin.
Taitavat olla nuo sekasaunomiset enemmän WT:n hommia kuin sivistyneempien ihmisten.
Ja muutenkin haisee ES-Jonnen provolta, 0/5. Hyvin uskon kyllä, että sinut on tehty sekasaunassa, eikä äitisikään ole ihan varma, kuka niistä kaikista oli isäsi.
Vierailija kirjoitti:
Saunon aina yksin. Ihmiset saunassa, ilman vaatteita, ovat niin typerän näköisiä. Kuin rivi hikoilevia punaisia lihavia vauvoja.
Minä taas saunon uimahallien saunoissa. Ei minua haittaa, jos vieraat naiset näkevät kroppani hyvät ja huonot puolet. Mutta vähän nolostun, kun tuttuja naisia tulee samoille lauteille. Tunne itseni niin alastomaksi! Koskaan en lähde uimahallireissulle tuttavien kanssa, vaan nautin omasta rauhastani. Altailla kyllä mielelläni juttelen tuttujen kanssa. Jopa seurakuntani miespappeja näen siellä usein lähes kelteisillään! Kaikki miehetkään eivät onneksi näytä kilpauimareilta, se on lohdullista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan ymmärrä teitä, jotka sanotte, että sekasauna on no-no, koska miehet varmasti vilkuilevat naisten vartaloita. Entä sitten? Eikö miehet vilkuile kauniita naisia jos niillä on uikkarit päällä?
Joku mies voi vilkuilla kehoani vaikka kassajonossa. Se ei tarkoita, että en voi mennä kassajonoon koska kassajono on seksuaalinen tilanne.
Kyllä seksuaalisesta jännitettä saadaan enemmän vaikka seksikkäissä bilevaatteissa laitettuna kuin hikisenä ja meikit pestynä alasti.
Toisaalta ei se seksuaalinen jännite sekasaunoissa mikään ylitsepääsemätön oo, koska miesten penikset ei jäykisty. Jos joku toista vähän vilkuilee niin ihan sama. Vilkuilee ne muutenkin.
Etkö näe eroa siinä, onko ihminen alasti vai ei?
Miehet on luotu hyvin visuaalisiksi, saavat isoimman ärsykkeen itselleen naisen näkemisestä. Alaston nainen harvoin ei- kiihota.
Miksi ihmeessä haluaisin kiusata ketään miestä kropallani? Ei saa saattaa kiusaukseen, eikä fiksu ihminen näin teekään, missään muussakaan asiassa.
AP Sun miehestä tuskin on mikään Hunks-ulkonäöllä varustettu Adonis, vaikka varmaan itse on sitä mieltä?Pistä tommonen dissaava jurpo kiertoon.Ei arvosta, kunnioita, eikä taatusti rakasta kuin itseään.Törkeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla tuollaisen miehen kanssa, joka tuijottaa siskoasi saunassa?
Tuskin mies on täydellinen ulkomuodoltaan - HYVIN harva mies on.
Pihalla saa olla perusbiologiasta ja miehen psyykestä, jos kuvittelee, ettei jokainen NORMAALI heteromies vähintäänkin sivusilmällä katsele kaunista alastonta naisvartaloa sekasaunassa.
Mitä te oikein peukutatte tällaiselle? Peukutatte luonnonlakeja vastaan. Mistä löytyy mies, joka näin ei tekisi? Jostain vanhainkodin dementiaosastolta?
Ja tällä ei ole mitään tekemistä miehen ulkomuodon kanssa. Ihan kuin rumalla läskillä olisi toisenlaiset intressit kuin komealla nuorukaisella. Jälkimmäinen vain pääsee ehkä toteuttamaan intohimojaan toisin kuin edellinen.
Hmmm... Tuolla logiikalla "perusmiestä" ei voisi päästää normaalille länsimaiselle uimarannalle. Minusta bikinit eivät jätä oikeastaan mitään mielikuvituksen varaan, joten jos niitä intohimojaan haluaa herätellä, ei se sekasaunaa edellytä.
Mä en ymmärrä sekasaunoja. Ite naisena en ole koskaan ollut paitsi silloin jos kaikilla uimapuvut tai pyyhe päällä. Vaikee uskoo ettei siä toisten vartaloita tuijoteltas. Ite oon nii utelias että en pystyisi oleen katsomatta. Molempia miehiä ja naisia kattoisin. Ainoastaan vaan uteliaisuudesta mutta monet vois käsittää sen väärin.
Mut joo typerä mies sulla. Harkitse haluutko olla tollasen kanssa. Ei oman naisen vartaloa arvostella eikä kyllä kannata muidenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että aika moni mies ajattelee naisestaan noin - ja aika moni nainen miehestään. Se, että sanoo sen ääneen, tekee kyllä kyseisestä henkilöstä idi*otin.
Miksi pitää ottaa sellainen nainen tai mies joka ei miellytä? Kannattaa opetella olemaan myös yksin.
Hmm.. Jos mä yhtäkkiä lihoisin sairaalloisen ylipainoiseksi, niin se ei todennäköisesti tarkoittaisi sitä, että alkaisin myös tuntemaan seksuaalista vetoa sairaalloisen lihaviin miehiin. Toisaalta ymmärtäisin, ettei mulla olisi saumaa seksikkääseen ja atleettiseen mieheen ja kuka tietää, saattaisin jopa tykästyä johonkin lihavan mieheen, jonka kanssa päätyisin suhteeseen hänen luonteensa takia. En mä silti välttämättä alkaisi pitämään hänen ruumistaan seksikkäänä, vaan todennäköisesti seksiä harrastettaisiin pimeässä (ja todennäköisesti molempien toiveesta).
Joka päivä joku tällänen juttu täällä. Sanoma tekee kovin töitä kääntääkseen suomalaisen naisen ja suomalaisen miehen toisiaan vastaan.
Miksi te olette tuollaisten miesten kanssa? Tarkoitus oli loukata sinua, koska on itse niin epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla tuollaisen miehen kanssa, joka tuijottaa siskoasi saunassa?
Tuskin mies on täydellinen ulkomuodoltaan - HYVIN harva mies on.
Pihalla saa olla perusbiologiasta ja miehen psyykestä, jos kuvittelee, ettei jokainen NORMAALI heteromies vähintäänkin sivusilmällä katsele kaunista alastonta naisvartaloa sekasaunassa.
Mitä te oikein peukutatte tällaiselle? Peukutatte luonnonlakeja vastaan. Mistä löytyy mies, joka näin ei tekisi? Jostain vanhainkodin dementiaosastolta?
Ja tällä ei ole mitään tekemistä miehen ulkomuodon kanssa. Ihan kuin rumalla läskillä olisi toisenlaiset intressit kuin komealla nuorukaisella. Jälkimmäinen vain pääsee ehkä toteuttamaan intohimojaan toisin kuin edellinen.
Kyllä me heteronaisetkin niitä miehiä katsellaan. Me vaan ei tehdä siitä mitään luonnonlakia jonka mukaan maailman pitää pyöriä, ja jonka takia me saataisiin puolison alistaminen anteeksi. Kyllä kaikki katselee kaikkia, mutta pidetään se omana tietona ja kunnioitetaan sitä omaa kultaa, eikö niin??
Sekasauna on meidän miesten keksintö, jotta päästäisiin näkemään vieraita naisia alasti ja sitten @unkatessa ajattelemaan heitä.
Onko teillä kaikilla sekasaunojilla hyvä näkö? Mulla on sellanen kaveripiiri, että kaikilla on silmälasit ja saunassa ei likinäköiset tasan näe kuin epämääräisiä möhkäleitä. Oletko sä Tarja vai Petri?
Jos miehesi on juuri käynyt Virossa silmien laserleikkauksessa, niin hän jää kiinni, koska on ainoa mies, jolla seisoo lauteilla.