Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kyllä mä ymmärrän että sun sisko menee sinne sekasaunaan alasti, mutta että sä, kun sun kroppa nyt on tommonen"

Vierailija
22.04.2019 |

Eipä ollut kiva kuulla oman miesystävän suusta. Sisko on hoikka ja kaunis, mallinakin työskennellyt. Minulla raskausarpia, selluliittia ja rinnat pienehköt.

Taidan jättää menemättä koko saunailtaan. Mietittiin siis siskon kanssa että miten muu porukka saunoo, että otetaanko uikkarit mukaan vai ei. Siskon lähdettyä sanoi tuon minulle.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä teitä, jotka sanotte, että sekasauna on no-no, koska miehet varmasti vilkuilevat naisten vartaloita. Entä sitten? Eikö miehet vilkuile kauniita naisia jos niillä on uikkarit päällä?

Joku mies voi vilkuilla kehoani vaikka kassajonossa. Se ei tarkoita, että en voi mennä kassajonoon koska kassajono on seksuaalinen tilanne.

Kyllä seksuaalisesta jännitettä saadaan enemmän vaikka seksikkäissä bilevaatteissa laitettuna kuin hikisenä ja meikit pestynä alasti.

Toisaalta ei se seksuaalinen jännite sekasaunoissa mikään ylitsepääsemätön oo, koska miesten penikset ei jäykisty. Jos joku toista vähän vilkuilee niin ihan sama. Vilkuilee ne muutenkin.

Vierailija
62/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunassa kaljamahat ja jenkkakahvat on kaikilla. Ja ihmekös koska saunassa yleensä nojataan eteenpäin istuessa selkä köyryssä. Ei sitä muut kuin piruilevat kaverisi (tai siskosi) rupea siellä kommentoimaan. Saunomaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perustella tilanteen olevan toisin päin. En itse kauniina haluaisi mennä sekasaunaan. Tällä ulkonäöllä voisin mennäkin.

Vierailija
64/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunassa kuuluu olla hiljaa. Siellä istutaan, heitellään löylyä, mietitään omia, annetaan sielun ja ruumiin puhdistua. Sauna ei ole seurustelu- ja hälisemispaikka. Jos sinne menee "vieraita" miehiä ja naisia sekaisin ns. seurustelemaan, tarkoitus on seksuaalinen.

Ai, mitä itse kaveriporukoissa saunonut jossa naisiakin ollut mukana niin eipä ole. Omassa porukassa miehet ottaa vaimonsa yleensä saunaan mukaan porukalla, ja kivaa on. Ainoa huono puoli että vuosien saatossa saunomisporukka on laajentunut jo sen verran ettei kaikki tahdo aina lauteille mahtua.

Vierailija
65/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä teitä, jotka sanotte, että sekasauna on no-no, koska miehet varmasti vilkuilevat naisten vartaloita. Entä sitten? Eikö miehet vilkuile kauniita naisia jos niillä on uikkarit päällä?

Joku mies voi vilkuilla kehoani vaikka kassajonossa. Se ei tarkoita, että en voi mennä kassajonoon koska kassajono on seksuaalinen tilanne.

Kyllä seksuaalisesta jännitettä saadaan enemmän vaikka seksikkäissä bilevaatteissa laitettuna kuin hikisenä ja meikit pestynä alasti.

Toisaalta ei se seksuaalinen jännite sekasaunoissa mikään ylitsepääsemätön oo, koska miesten penikset ei jäykisty. Jos joku toista vähän vilkuilee niin ihan sama. Vilkuilee ne muutenkin.

Toivottavasti en nyt romuta itsetuntoasi, mutta kyllä ne usein tapaavat jäykistyä.

Vierailija
66/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunassa kuuluu olla hiljaa. Siellä istutaan, heitellään löylyä, mietitään omia, annetaan sielun ja ruumiin puhdistua. Sauna ei ole seurustelu- ja hälisemispaikka. Jos sinne menee "vieraita" miehiä ja naisia sekaisin ns. seurustelemaan, tarkoitus on seksuaalinen.

Ai, mitä itse kaveriporukoissa saunonut jossa naisiakin ollut mukana niin eipä ole. Omassa porukassa miehet ottaa vaimonsa yleensä saunaan mukaan porukalla, ja kivaa on. Ainoa huono puoli että vuosien saatossa saunomisporukka on laajentunut jo sen verran ettei kaikki tahdo aina lauteille mahtua.

Mahtaa olla kivaa. Hikiset ruhot tungeksimassa lähes sadan asteen höyrypöntössä, taistellen tilasta.

Vierailija
67/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla kivaa. Hikiset ruhot tungeksimassa lähes sadan asteen höyrypöntössä, taistellen tilasta.

Kaveriporukka, kaljaa, keskustelua ja yhdessä löylyttelyä ja parvekkeella jähdyttelyä kauniissa Suomen yössä. Ikävää että sinulla ei ole ystäviä.

Vierailija
68/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en nyt romuta itsetuntoasi, mutta kyllä ne usein tapaavat jäykistyä.

Kyllä sen huomais jos jollain seisois. Toisi kivasti kiusallisuutta saunahetkeen. Onneksi näin ei yleensä käy. Jonkun puolikovalta näyttävän joskus nähnyt.

Mun itsetunnon kans sillä ei ole mitään tekemistä, koska kenelläkin miehellä seisoo.

Vierailija
69/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveriporukka, kaljaa, keskustelua ja yhdessä löylyttelyä ja parvekkeella jähdyttelyä kauniissa Suomen yössä. Ikävää että sinulla ei ole ystäviä.

Nyt on sekosaunan tungoksen höyryt vieneet sinulta kyvyn ymmärtää kirjoitettua tekstiä.

Vierailija
70/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että aika moni mies ajattelee naisestaan noin - ja aika moni nainen miehestään. Se, että sanoo sen ääneen, tekee kyllä kyseisestä henkilöstä idi*otin.

Minä en kyllä ajattele miehestäni noin vaikka jonkun mielestä saattaisi olla aihettakin. Minusta mieheni on parasta sellaisenaan kuin on ja hän saa osallistua saunoihin ja hengailuihin ihan miten haluaa enkä missään tapauksessa siedä mitään arvostelua hänestä. Mutta saatat olla oikeassa, että näitä ajattelijoita on paljon, mutta pidän heitä aika todellisuudesta vieraantuneina tai vääristä syistä yhteen menneinä. 

Vierailija
71/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällä provolla oli pelkästään yläpeukkuja ennen minun antamaani alapeukkua?

Miksi sä sitä alapeukutit? Mun eksä on sanonut mulle vielä törkeämpiä asioita ja en ole ainoa. Joidenkin miesten alistamisyrityksillä ei ole mitään rajaa. Tämä ei varmasti ollut ap:n mieheltä ensimmäinen sammakko.

No ei varmasti ollutkaan. Olen nykyisin kauhea kurppa verrattuna siihen parikymppiseen timmiin mimmiin millä ei ollut grammaakaan ylimääräistä ja iho kuin kananmuna, niin omat eksäni (kaikki kaksi) osasivat kyllä kaivaa minusta esille kaikki mahdolliset virheet. Hiukset olivat vääränlaiset, minulla oli otsassa juonne (no eipä ollut) ja jalassa suonikohjun alku. Verrattuna nykyhetken tilanteeseen mikään noista ei pitänyt paikkaansa, mutta noiden kommenttien siivilöimänä pukeutumistani, laittautumistani ja kaikkea muutakin kontrolloitiin. 

Yllättäen nämä kommentoijatertut olivat niitä, joilla oli valtavaa ylipainoa, kaljuuntumista yms. En ymmärrä mitä oikein tein heidän kanssaan, koska he eivät todellakaan olleet unelmamiehiä mihinkään suuntaan katsottuna ja he haukkuivat minua koko ajan! Se oli sellaista todella kohtuutonta arvostelua. 

Vierailija
72/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että aika moni mies ajattelee naisestaan noin - ja aika moni nainen miehestään. Se, että sanoo sen ääneen, tekee kyllä kyseisestä henkilöstä idi*otin.

Mikä saa sinut uskomaan, että moni ajattelisi noin? 

Vierailija
73/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.

Peseytyminen, vai etkö sä pese sitä koskaan. Sosiaalinen tapahtuma, jossa ei ole mitään ihmeellistä, paitsi pervertin omassa päässä.

Vierailija
74/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ottaa sellainen nainen tai mies joka ei miellytä? Kannattaa opetella olemaan myös yksin.

No tämäpä juuri, kenenkään kanssa ei ole pakko olla

Vierailija
75/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sekasauna?!!

Vierailija
76/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunassa käydään kai pyyhe päällä?

Vierailija
77/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva satu jälleen kerran😴

Vierailija
78/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasaunassa käydään kai pyyhe päällä?

Saa siellä käydä vaikka haarniskapuku päällä. Kukin oman mieltymyksensä mukaan.

Vierailija
79/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että seurustele sitten hänen kanssa.

Nää on just näitä miehiä jotka ei saa parempaa ja sitten vielä alistetaan törkeesti sellasta jonka on saanut kuolaten muita.

Öh, miten se upeakroppaisuus nyt taas seurusteluun liittyy? Vainko täydelliset/ siihen suuntaan olevat saavat seurustella, ansaitsevat rakkauden? Pulleat ja rumat eivät voi saada rakkautta?

Tosi paha sammakko kyllä mieheltä, uskon silti et rakastaa ap:tä, ei tämän siskoa.

Vierailija
80/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että sekasaunaan kelpaa vaan sopusuhtaiset naiset joilla isot tissit tai vaihtoehtoisesti hyvä peppu. Me miehet arvostellaan kumminkin jokainen nainen.