"Kyllä mä ymmärrän että sun sisko menee sinne sekasaunaan alasti, mutta että sä, kun sun kroppa nyt on tommonen"
Eipä ollut kiva kuulla oman miesystävän suusta. Sisko on hoikka ja kaunis, mallinakin työskennellyt. Minulla raskausarpia, selluliittia ja rinnat pienehköt.
Taidan jättää menemättä koko saunailtaan. Mietittiin siis siskon kanssa että miten muu porukka saunoo, että otetaanko uikkarit mukaan vai ei. Siskon lähdettyä sanoi tuon minulle.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanoo: Juu ei siellä saunassa ketään tuijoteta ja kytätä alastonta vartaloa...
Miehet sanoo: Juu, kyllä siellä saunassa "tarkistetaan" naisten varustus....
Todellista harhaa uskoa, etteiko miehet EIVÄT TUIJOTTAISI naisten alastomuutta. sehän on biologiaa, miehet kiihottuvat visuaalisesti. Sen nyt pitäisi jokaisen naisen tietää, jos/kun menee saunaan sekaporukassa.
Ja kyllä, rannallakin miehet tuijottavat hyväkroppaisia naisia. Se vaan tiedetään ja siedetään, mutta ihme uskomus, että "ei ne saunassa katso..."
Eikä tarvitse edes olla mikään mallikroppainen nainen, vaan monille riittää ihan taviksen näköinen nainen raskausarpineen, pääasia, että on nainen. Nainen taas harvoin kiinnittää katseensa mihinkään tavismieheen kaljamahoineen, mutta jos siellä saunassa olisi joku oikeasti hyväkroppainen urheilullinen mies isolla vehkeellä ja lihaksikkaalla pepulla, niin kuka nainen ei katsoisi edes sivusilmällä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.
No vaikka se, että ollaan kaikki kavereita ja lauteilla on mukava jauhaa politiikkaa ja muita hauskoja juttuja. Mulla on paljon miespuolisia YSTÄVIÄ joiden kanssa mökkeillään ja saunotaan bileissä jne. Joskus ihan meen saunomaan miespuolisten ystävien kanssa niiden himaan. Ja olen ihan 35 ja naimisissa. Ei frendien kanssa saunomisessa ole mitään seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanoo: Juu ei siellä saunassa ketään tuijoteta ja kytätä alastonta vartaloa...
Todellista harhaa uskoa, etteiko miehet EIVÄT TUIJOTTAISI naisten alastomuutta. sehän on biologiaa, miehet kiihottuvat visuaalisesti. Sen nyt pitäisi jokaisen naisen tietää, jos/kun menee saunaan sekaporukassa.
Ja kyllä, rannallakin miehet tuijottavat hyväkroppaisia naisia. Se vaan tiedetään ja siedetään, mutta ihme uskomus, että "ei ne saunassa katso..."
Eikä tarvitse edes olla mikään mallikroppainen nainen, vaan monille riittää ihan taviksen näköinen nainen raskausarpineen, pääasia, että on nainen. Nainen taas harvoin kiinnittää katseensa mihinkään tavismieheen kaljamahoineen, mutta jos siellä saunassa olisi joku oikeasti hyväkroppainen urheilullinen mies isolla vehkeellä ja lihaksikkaalla pepulla, niin kuka nainen ei katsoisi edes sivusilmällä?
Mitä merkitystä sillä loppujen lopuksi on, että kuka vilkaisee ja ketä?
Ei mun mies ainakaan tuijottele timmejä naisia rannalla, vilkaisee varmasti kerran jos toisenkin, mutta entä sitten?
Kyllä itsekkin saatan katsoa, että onpa tuo nainen hyvässä kunnossa ja pitää häntä ulkoisesti viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö näe eroa siinä, onko ihminen alasti vai ei?
Miehet on luotu hyvin visuaalisiksi, saavat isoimman ärsykkeen itselleen naisen näkemisestä. Alaston nainen harvoin ei- kiihota.
Miksi ihmeessä haluaisin kiusata ketään miestä kropallani? Ei saa saattaa kiusaukseen, eikä fiksu ihminen näin teekään, missään muussakaan asiassa.
Mitäh? Kyllä ne miehet kuule saa visuaaliset ärsykkeet uikkarit tai ihan kaikki vaatteet päälläkin olevista naisista. Jos aletaan ajatella, että nainen ei saisi "kiusata miehiä vartalollaan", niin sitten naisten pitäisi jäädä kotiin tai julkisilla paikoilla pukeutua kaapuun. Kuulostaa muuten vähän tutulta...
Jos joku mies kiusaannuttavassa määrin kiihottuu alastomista naisista, niin minusta hänen omalla vastuullaan on tiedostaa asia ja olla tulematta sekasaunaan.
Ei kyse olisi siitä, että naiset jotenkin luulisi että miehiä ei alaston naisvartalo kiinnosta. Kyse on siitä, että mitä sitten? Miehiä kiinnostaa naisvartalo myös vaatteet päällä. Kaikki kyylää toisiaan seksuaalisessa(kin) mielessä koko ajan. Niin kauan kuin kohdellaan toisia kunnioittavasti ja tehdään kyyläys vaivihkaa aiheuttamatta kenellekään häiriötä, kaikki on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sekasaunoja. Ite naisena en ole koskaan ollut paitsi silloin jos kaikilla uimapuvut tai pyyhe päällä. Vaikee uskoo ettei siä toisten vartaloita tuijoteltas. Ite oon nii utelias että en pystyisi oleen katsomatta. Molempia miehiä ja naisia kattoisin. Ainoastaan vaan uteliaisuudesta mutta monet vois käsittää sen väärin.
Mut joo typerä mies sulla. Harkitse haluutko olla tollasen kanssa. Ei oman naisen vartaloa arvostella eikä kyllä kannata muidenkaan.
Me mennään kavereiden kanssa myös ihan alasti meidän ulkoporealtaaseen, meillä sentään näköesteitä naapureihin. Ja kyllä voin sanoa että ihan jokainen tuijottaa toisen vartaloa, se on itsellänikin pakonomainen liike, mutta ei kukaan mitään numeroa tee toisen vartalosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sekasaunoja. Ite naisena en ole koskaan ollut paitsi silloin jos kaikilla uimapuvut tai pyyhe päällä. Vaikee uskoo ettei siä toisten vartaloita tuijoteltas. Ite oon nii utelias että en pystyisi oleen katsomatta. Molempia miehiä ja naisia kattoisin. Ainoastaan vaan uteliaisuudesta mutta monet vois käsittää sen väärin.
Mut joo typerä mies sulla. Harkitse haluutko olla tollasen kanssa. Ei oman naisen vartaloa arvostella eikä kyllä kannata muidenkaan.Me mennään kavereiden kanssa myös ihan alasti meidän ulkoporealtaaseen, meillä sentään näköesteitä naapureihin. Ja kyllä voin sanoa että ihan jokainen tuijottaa toisen vartaloa, se on itsellänikin pakonomainen liike, mutta ei kukaan mitään numeroa tee toisen vartalosta :D
Miksi ihmeessä teillä on näköesteitä naapuriin? Yhtäkkiä ujostelette heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut joo typerä mies sulla. Harkitse haluutko olla tollasen kanssa. Ei oman naisen vartaloa arvostella eikä kyllä kannata muidenkaan.Me mennään kavereiden kanssa myös ihan alasti meidän ulkoporealtaaseen, meillä sentään näköesteitä naapureihin. Ja kyllä voin sanoa että ihan jokainen tuijottaa toisen vartaloa, se on itsellänikin pakonomainen liike, mutta ei kukaan mitään numeroa tee toisen vartalosta :D
Miksi ihmeessä teillä on näköesteitä naapuriin? Yhtäkkiä ujostelette heitä?
Jotkut katsos ajattelevat naapurienkin mukavuutta. Ei me ujostella mutta naapurit ei jostain syystä hirveästi tykkää, tiukkapipoista porukkaa :)
MInulle sekasaunominen on ollut aivan luonnollista aina, niin nuorena ja erittäin hyväkroppaisena kuin näin vanhempana ei-niin-hyväkroppaisena.
Silti en kuuna päivänä kuvittele, ettei siinä olisi seksuaalisia elementtejä. Naisilla varmasti vähemmän, mutta miehillä ilman muuta.
Mutta mitä sitten? Miksei saisi olla? Kyllä maailmaan tervettä seksuaalisuutta mahtuu siinä missä ääntäkin.
Ja en totisesti ole liikunnut missään ns. wt-piireissä. Akateemisissa porukoissa ja totta kai muissakin. Kenenkään ei tarvitse sekasaunaan lähteä ja ketään ei fiksuissa piireissä painosteta piirun vertaa.
Voisitte olla minä ja siskoni.ainoastaan sillä erotuksella että itse en olisi ikinä niin tyhmä että menisin alasti samaan paikkaan hänen kanssaan muiden vertailtavaksi.ja oma mieheni ajattelee kyllä täysin samalla tavalla kuin omasi mutta on olevinaan sen verran fiksu ettei sitä minulle kuitenkaan ääneen sano.valitettavasti se on vain tosiasia että kauniimpaa ihaillaan ja siitä fantasioidaan oli se henkilö siskosi tai ei.ja niitä ihaiöevia katseita ei pysty peittämään edes oma mieheni.
Pari kertaa sekasaunassa ollessani olen kyllä nähnyt ihan kunnon erektioita. Että se siitä aseksuaalisuudesta juuri tämän saunan kohdalla.
Kaunis alaston nainen on kiihottava ihan tässä saunakontekstissakin. Miten se sauna muuttaisi kaiken sukupuolineutraaliksi ja veisi miesten vietit mennessään?
Päinvastoin! Siinä illan kuluessa (kukaan tuskin ryntää aamulla sekasaunaan) tulee jos jonkinmoista jännitettä ja sekasaunominen kruunaa kaiken.
Ja hyvä niin, eikö tämä ole vain kivaa. Paitsi tietysti niille läskeille muijille, jotka kateellisina jäävät lipittämään valkkista terassilla, kun porukan kaunein nainen viilettää miesten kanssa saunaan :D
Aika paljon saanut vastauksia tämä päivänselvä provo.
5/5 ap, hyvin vedit!
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa sekasaunassa ollessani olen kyllä nähnyt ihan kunnon erektioita. Että se siitä aseksuaalisuudesta juuri tämän saunan kohdalla.
Kaunis alaston nainen on kiihottava ihan tässä saunakontekstissakin. Miten se sauna muuttaisi kaiken sukupuolineutraaliksi ja veisi miesten vietit mennessään?
Päinvastoin! Siinä illan kuluessa (kukaan tuskin ryntää aamulla sekasaunaan) tulee jos jonkinmoista jännitettä ja sekasaunominen kruunaa kaiken.
Ja hyvä niin, eikö tämä ole vain kivaa. Paitsi tietysti niille läskeille muijille, jotka kateellisina jäävät lipittämään valkkista terassilla, kun porukan kaunein nainen viilettää miesten kanssa saunaan :D
Olen tavallaan aseksuaali, sillä minulla on seksuaalisen toimintakyvyn häiriö ja pelkkä ajatuskin sekasaunomisesta ahdistaa todella paljon.
Sekasauna on supisuomalainen ystävyyden ja itsensä ja muiden hyväksymisen rituaali. Se tekee jotenkin täsmentämättömällä tavalla ihmisistä läheisempiä toisilleen kun näkee toisensa ihan kokonaan täysin alasti. Ilman, että on varautunut ja suojautunut muilta ihmisiltä edes sillä uimapuvulla. Ja ehkäpä vielä jotenkin paremmin tai aidommin niistä, joilla ei ole ne maailman täydellisimmät vartalot. On melkoisen hieno luottamuksen osoitus antaa muiden nähdä itsesi kokonaan, vikoineen päivineen. Vaimonkin mielestä on hyvä, että voimme tehdä niin täällä Suomessa (ja Saksassa), meidän täytyy pitää siitä kiinni eikä ajautua amerikkalaiseen yhtenäiskulttuuriin. Jenkeissä ei olisi käynyt päinsä, ainakaan siellä missä hän asui vuoden. Katsoa saa, muttei koskea. No, selän voi pestä. Seksuaaliset ajatuksensa, jos niitä on, voi pitää ihan omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekasauna on supisuomalainen ystävyyden ja itsensä ja muiden hyväksymisen rituaali. Se tekee jotenkin täsmentämättömällä tavalla ihmisistä läheisempiä toisilleen kun näkee toisensa ihan kokonaan täysin alasti. Ilman, että on varautunut ja suojautunut muilta ihmisiltä edes sillä uimapuvulla. Ja ehkäpä vielä jotenkin paremmin tai aidommin niistä, joilla ei ole ne maailman täydellisimmät vartalot. On melkoisen hieno luottamuksen osoitus antaa muiden nähdä itsesi kokonaan, vikoineen päivineen. Vaimonkin mielestä on hyvä, että voimme tehdä niin täällä Suomessa (ja Saksassa), meidän täytyy pitää siitä kiinni eikä ajautua amerikkalaiseen yhtenäiskulttuuriin. Jenkeissä ei olisi käynyt päinsä, ainakaan siellä missä hän asui vuoden. Katsoa saa, muttei koskea. No, selän voi pestä. Seksuaaliset ajatuksensa, jos niitä on, voi pitää ihan omana tietonaan.
Voi luoja, mitä soopaa! Luottamuksen osoitus :D :D Juu, juuri noin se menee. Ystävämies saa kicksejä sun alastomuudesta ja sinä "osoitat" vaan luottamusta ja avoimuutta :D :D
Miten sekaisin voi ihminen olla, että tuollaista paskaa päästää suustaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.
No vaikka se, että ollaan kaikki kavereita ja lauteilla on mukava jauhaa politiikkaa ja muita hauskoja juttuja. Mulla on paljon miespuolisia YSTÄVIÄ joiden kanssa mökkeillään ja saunotaan bileissä jne. Joskus ihan meen saunomaan miespuolisten ystävien kanssa niiden himaan. Ja olen ihan 35 ja naimisissa. Ei frendien kanssa saunomisessa ole mitään seksuaalista.
Miksette voi ensin saunoa erikseen ja sitten vilvoitellessa kylpytakeissa puhua politiikkaa? Miksi siihen tarvitaan alaston vartalo? Miksi kuvittelet, että siinä ei ole mitään seksuaalista, kun menet miespuolisen kaverin kotiin ja änkeät hänen kanssaan saunaan? Jessus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Missä piireissä sekasaunotaan tai ylipäätään pidetään saunomista jonkinlaisena seurustelumuotona, kahvitteluun verrattavana.
En ole eläissäni sekasaunonut jos ei uimahallin höyrysaunaa lasketa mukaan.
Niin, onhan se luonnotonta olla alasti, jos joku näkee, iik!
Niin, kun ihminen on yli kymmenvuotias, on luonnotonta olla alasti niin, että vieraat ihmiset näkevät.
Niinpä. Jos alastomuus olisi luonnollista, me syntyisimme sellaisina.
Käytätkö sinä koskaan vaatteita lämpimällä ilmalla, kun niitä ei ilman lämpötilan puolesta tarvitsisi käyttää? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ystävämies saa kicksejä sun alastomuudesta
Miksi se sinua niin paljon ahdistaa? Jos siitä nyt joku "kicksejä" saa, ei se ole muilta pois.
Miksi sinulla on niin paha mieli siitä että jollekulle saattaa tulla hyvä mieli? Kunhan ei käy käsiksi niin mukavahan se on jos toiselle tulee hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat olla nuo sekasaunomiset enemmän WT:n hommia kuin sivistyneempien ihmisten.
Ja muutenkin haisee ES-Jonnen provolta, 0/5. Hyvin uskon kyllä, että sinut on tehty sekasaunassa, eikä äitisikään ole ihan varma, kuka niistä kaikista oli isäsi.
Tutkimusten mukaan naturistit kuuluvat sivistyneempään ja avarakatseisempaan kansanosaan. Voisi kuvitella sekasaunojien olevan samanlaisia.
Varma kesän merkki kun paskanjauhanta sekasaunoista alkaa yltymään. T. Tallinhintti.