Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kyllä mä ymmärrän että sun sisko menee sinne sekasaunaan alasti, mutta että sä, kun sun kroppa nyt on tommonen"

Vierailija
22.04.2019 |

Eipä ollut kiva kuulla oman miesystävän suusta. Sisko on hoikka ja kaunis, mallinakin työskennellyt. Minulla raskausarpia, selluliittia ja rinnat pienehköt.

Taidan jättää menemättä koko saunailtaan. Mietittiin siis siskon kanssa että miten muu porukka saunoo, että otetaanko uikkarit mukaan vai ei. Siskon lähdettyä sanoi tuon minulle.

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen jättää tällaisen takia. Voin vaikka lyödä vetoa, että jos tämä ei ollut porvoosta, niin ap jatkaa miehen kanssa. Koska miestä ja pitkää suhdetta mukavuusalueelta harva tuosta vain vaihtaa.

Vierailija
42/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sekasaunottiin, olen elänyt lapsuuteni hyvin hippimäisesti alastomuuteen suhtautuvien sukulaisten parissa.

Kerran sitten ex totesi miksi menit pesulle niin että hänen kaverinsa näki ja hän ei nähnyt kun kaverin naisystävä peseytyi.

Oli viimeinen kerta kun sekasaunoin ilman uimapukua. Sain kyllä vähän tiukkapipo maineen, mieluummin niin kuin olla joku runkkumuelikuva.

Saunominen uimapuvussa on inhottavaa, mutta kaikille alastomuus ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sekasaunottiin, olen elänyt lapsuuteni hyvin hippimäisesti alastomuuteen suhtautuvien sukulaisten parissa.

Kerran sitten ex totesi miksi menit pesulle niin että hänen kaverinsa näki ja hän ei nähnyt kun kaverin naisystävä peseytyi.

Oli viimeinen kerta kun sekasaunoin ilman uimapukua. Sain kyllä vähän tiukkapipo maineen, mieluummin niin kuin olla joku runkkumuelikuva.

Saunominen uimapuvussa on inhottavaa, mutta kaikille alastomuus ei ole normaalia.

Exä sai sinun saunomiskokemuksen pilattua puheillaan ja sinä aloit siitä syystä ajttelemaan jotain tollasta likaista.

Vierailija
44/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikipäivänä menis mun siskon kanssa sekasaunaan (enkä kyllä muutenkaan). Jos niitä katseita ei hälle muuten tulis niin osais ne kyllä tavalla tai toisella hakea.

Vierailija
45/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikipäivänä menis mun siskon kanssa sekasaunaan (enkä kyllä muutenkaan). Jos niitä katseita ei hälle muuten tulis niin osais ne kyllä tavalla tai toisella hakea.

En minäkään menis ikipäivänä miun siskon kanssa sekasaunaan. Eihän mulla edes ole siskoa.

Vierailija
46/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.

Mietin ihan samaa. Missä piireissä sekasaunotaan tai ylipäätään pidetään saunomista jonkinlaisena seurustelumuotona, kahvitteluun verrattavana.

En ole eläissäni sekasaunonut jos ei uimahallin höyrysaunaa lasketa mukaan.

Me sekasaunotaan porukalla esim. mökillä. Lisäksi paras ystäväni on mies jonka kanssa "sekasaunotaan", moni mies voisi olla mustasukkainen tästä mutta oma mieheni ei. Meille ihan normaalia.

Vierailija
47/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunon aina yksin. Ihmiset saunassa, ilman vaatteita, ovat niin typerän näköisiä. Kuin rivi hikoilevia  punaisia lihavia vauvoja.

Paitsi että vauvat on sentään edes söpöjä :D

Vierailija
48/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunon aina yksin. Ihmiset saunassa, ilman vaatteita, ovat niin typerän näköisiä. Kuin rivi hikoilevia  punaisia lihavia vauvoja.

'

No ei todellakaan ole.

Vierailija
49/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä törppö. Se halusi varmistaa, ettet edes ajattele saunovasi muiden miesten kanssa.

Vierailija
50/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.

Mietin ihan samaa. Missä piireissä sekasaunotaan tai ylipäätään pidetään saunomista jonkinlaisena seurustelumuotona, kahvitteluun verrattavana.

Me sekasaunotaan porukalla esim. mökillä. Lisäksi paras ystäväni on mies jonka kanssa "sekasaunotaan", moni mies voisi olla mustasukkainen tästä mutta oma mieheni ei. Meille ihan normaalia.

Miksi alapeukkuja, meillä tämä on ihan normaalia? On ollut aina.

Vierailija
51/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole normaalia, pikemminkin hyvin outoa.

Vierailija
52/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Vastaisitko kysymykseen, miksi ei ole normaalia? Meille tämä on ollut normaalia lapsesta asti, ja sauna ajatellaan koko porukan rentoutumispaikkana, eikä siinä ole mitään seksuaalista.

Vierailija
53/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Vastaisitko kysymykseen, miksi ei ole normaalia? Meille tämä on ollut normaalia lapsesta asti, ja sauna ajatellaan koko porukan rentoutumispaikkana, eikä siinä ole mitään seksuaalista.

Ei ole yhtäkään miestä joka ei hikistä alastonta (mielestään viehättävää ei-sukua olevaa) naista katsoessaan ajattelisi mitään seksuaalista. Kysy vaikka joltain mieheltä.

Vierailija
54/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtäkään miestä joka ei hikistä alastonta (mielestään viehättävää ei-sukua olevaa) naista katsoessaan ajattelisi mitään seksuaalista. Kysy vaikka joltain mieheltä.

Olen kysynytkin ja vastaus on ei. Meille on opetettu että saunassa saunotaan eikä naida.

Vierailija
55/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

No ei todellakaan ole.

Kylläpäs.

Vierailija
56/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saunassa pillu tiirataan hyvin tarkkaan.

Vierailija
57/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin, että jotkut miehet ihan rehellisesti vaikka nimettömänä kertoisivat, että sekasaunomisessa ei heidän mielessään ole mitään seksuaalista elementtiä mukana. Tottakai, jos kysyt saunassa siltä kaverimieheltä, että onko asiassa hänen mielestään jotain seksuaalista, hän sanoo että ei.

Muutenkin näissä kejuissa aina huvittaa se, että naiset paasaavat kuinka sekasaunoissa ei ole mitään seksuaalista ja miehet taas kommentoivat ihan päinvastaista. Ja varmaan nämä naiset ihan vilpittömästi uskovat, että heidän kokemuksensa on yhteinen kummallekin sukupuolelle. Mutta kun me miehet ja naiaset ollaan erilaisia...

Vierailija
58/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin, että jotkut miehet ihan rehellisesti vaikka nimettömänä kertoisivat, että sekasaunomisessa ei heidän mielessään ole mitään seksuaalista elementtiä mukana. Tottakai, jos kysyt saunassa siltä kaverimieheltä, että onko asiassa hänen mielestään jotain seksuaalista, hän sanoo että ei.

Muutenkin näissä kejuissa aina huvittaa se, että naiset paasaavat kuinka sekasaunoissa ei ole mitään seksuaalista ja miehet taas kommentoivat ihan päinvastaista. Ja varmaan nämä naiset ihan vilpittömästi uskovat, että heidän kokemuksensa on yhteinen kummallekin sukupuolelle. Mutta kun me miehet ja naiaset ollaan erilaisia...

Itse ainakin pyrin kurkkaamaan onko mun saunakavereilla / naisystävillä ulkonevat häppärit.

Katsovathan ne myös vastaavasti kaluani.

Vierailija
59/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuuna päivänä menisi sekasaunaan, en tuntisi oloani luontevaksi ja mukavaksi kyseisessä tilanteessa. Koen alastomuuden vaivaannuttavana, sorry not sorry. Näin se vain on, haukkukaa vain estoiseksi, frigidiksi, ihan miksi tahansa haluattekin. Ei kiinnosta enkä välitä. Toisille alastomuus on hyvin privaatti asia, eivätkä he halua olla ilkosillaan muiden ihmisten nähden.

Sekasaunassa myös vartalon arvostelu ja tuijottelu saisi aikaan valtavan ahdistuksen, en tykkää olla muiden katseiden alla syynättävänä. Kohta varmaan joku lässyttää, ettei kukaan siellä tuomitse muiden ihmisten kroppia mutta olen vahvasti eri mieltä ja tiedän paremmin. En menisi tällaisena ylipainoisena naisena saunomaan, jolla on pahasti riippuvat rinnat, ihan valtavan paljon raskausarpia kaikkialla kehossa, makkarat vatsassa ja kyljissä, selluliittia ja löysää nahkaa. Jos en saisi haukkuja päin naamaa, niin seläntakana minua arvosteltaisiin ihan varmasti. Se on realismia. Olen kohdannut kehooni kohdistuvaa pilkkaa ihan vaatteet päälläkin, en uskalla edes kuvitella millaista se olisi, jos näyttäytyisin täysin alasti muiden ihmisten edessä.

Tämä palstan sekasauna-jankkaaja on suoranaisen huvittava ja säälittäväkin tapaus. Herää kysymys, mikä fiksaatio hänellä on sekasaunomiseen ja myös, mitä hän saa tällaisesta jatkuvasta keskustelufoorumien spämmäämisestä tällä samalla aiheella? Ei normi-ihminen tekisi mitään tällaista, saatika että uhraisi asialleen vuosikaudet.

Vierailija
60/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että aika moni mies ajattelee naisestaan noin - ja aika moni nainen miehestään. Se, että sanoo sen ääneen, tekee kyllä kyseisestä henkilöstä idi*otin.

Ei siihen ääneen sanomista enää tarvita; vain idi¤¤tti on ihmisen kanssa josta ajattelee noin rumasti.