Tätä ei voi leivontaryhmässä kertoa, joten kerron täällä
Kaikkien ihanien kakkuluomusten aikakaudella mun peruskermakakku, välissä mansikkahilloa ja kermavaahtoa, mikä ei ole edes mikään hieno, sai kommentin: Ihan saada normaaliakin kakkua välillä. Ehkä en jatkossakaan yritä mitään hienoa, kun en osaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneksi. Olen 43-vuotias ja iloinen, kun vihdoin aikuisiällä alkanut saada ihanan makuisia kakkuja juhlissa (ja juhlis riittää, iso suku). Kermakakut aina ällöttäneet ja oksettaneet.
Mä haluaisin nähdä av-matamin jota kermakakut kirjaimellisesti OKSETTAA. Ymmärrän jos ei ole kovin perso jollekkin mansikkakermakakulle mutta vaikea uskoa että sen nyt kenessäkään yökötys refleksiä aiheuttaa. Varsinkin kun kakut muuten tuntuu maistuvan.
Annetaan nyt jokaisen nauttia siitä kakusta, mistä tykkää. Jos tykkää perus täytekakusta (mansikka-kerma), niin tehkää tai tilatkaa sellainen ja nauttikaa. Jos haluat spessumpaa, niin tee tai tilaa sellanen. Ja nauti. Herrantähden :D
En voi sietää mansikkakermakakkuja! Kerma on yököttävää, kaupan yli-imelä mansikkahillo on yököttävää. Ja täytekakut on lähes aina väärin kostutettuja.
Britakakku on kyllä hyvää, mutta lasketaanko se täytekakuksi?
Meillä sama 😀 Rakastan kermakakkuja! Täytyy olla aitoa kermaa, ei mitään flora vispiä!