Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon tiedän miehet käyttää rahaa auton puunaamiseen

Vierailija
21.04.2019 |

Paljon tiedän miehet käyttää rahaa auton puunaamiseen? Alan olla itse melko ryytynyt tilanteeseen jossa miehen on pakko koko ajan ostella erikoispesuaineita, vahoja, vanteita ja niihin sopivia renkaita, muoviosia, alustavirityksiä...ja lista vaan jatkuu. Näihin menee varmaan useampi tonni per puolivuotta ellei enemmänkin. Osat on varmaan jo arvokkaammat kuin auto.

Sitten vielä se, että jos auton maalipinta vaurioituu kaikesta huolenpidosta huolimatta niin pitää maalauttaa uudestaan ja se vasta kallista on...eihän tuollaisessa noin 10 vuotta vanhassa autossa enää täydellistä alkuperäistä maalipintaa voi olla mitenkään, mutta mies ei tätä halua ymmärtää.

Miten tilanteen älyttömyyden voisi esittää miehelle hellävaraisesti?

Kommentit (22)

21/22 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonka te naiset kulutatte meikkeihin ja vaatteisiin ja erityisesti käsilaukkuihin?

Vierailija
22/22 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Paljonka te naiset kulutatte meikkeihin ja vaatteisiin ja erityisesti käsilaukkuihin?

Eikö miehet sitten osta koskaan vaatteita? Käsilaukkua minulla ei ole, olkalaukun ostin v. 2012 ja maksoin siitä 170 euroa. Laukku kestää vielä vähintään 10 vuotta. Meikkaa en ollenkaan ja vaatteitakaan en jaksa ostaa. Kampaajalle minulla menee 100 euroa vuodessa.

Kuinka usein sinä olet valittanut palstalla, miten suomalaiset naiset ovat rumia kulahtaneissa vaatteissaan ilman meikkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme