Työkaveri haukkui huonoksi äidiksi koska urheilen
Olimme syömässä yhdessä, ja työkaveri alkoi haukkua minua huonoksi äidiksi kun urheilen 4-5 krt viikossa noin tunnin verran kerrallaan.
Sanoin etteivät lapset ole yksin, vaan isänsä kanssa sillä välin kun olen sen tunnin salilla tai jumpassa.
Työkaveri sanoi ettei äitiä korvaa mikään. Olin hänestä huono äiti koska jätin lapset isänsä hoitoon.
Lapset ovat siis 10 ja 17 vuotiaita. Ja vanhempi poika ei itse edes ole kotona silloin kun urheilen vaan kavereiden kanssa.
Mietin että jos meillä olisi koira, niin olenko silloinkin huono äiti kun kävisin koiraa ulkoiluttamassa sen tunnin lenkin?
Kommentit (16)
En tiedä onko provo mutta maailman debiileimpiä kommentteja on "äitiä ei korvaa mikään." Hyvä isä korvaa huonon äidin aina ja on toki tasavertainen vanhempi joka tapauksessa.
Ap ei ole minusta huonon äiti vaan äiti joka pitää itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö, ei varmasti sanonut.
No kyllä tämä valitettavasti totta on, mukana syömässä oli muitakin työkaveri naisia.
Ja tämä sanoja itse on minua vanhempi keski-ikäinen nainen
Kateellinen työkaveri. Tuon ikäiset pärjäävät sen aikaa, kun urheilet. T. Toinen urheilijaäiti
Fiksumpi ei kertoilisi työkavereille elämästään ylipäätään yhtään mitään.
Taidat provoilla. Ei kai kukaan kirjoita näin tunnistettavaa viestiä koko kansan luettavaksi työkaveri mukaan lukieen?
Vierailija kirjoitti:
Fiksumpi ei kertoilisi työkavereille elämästään ylipäätään yhtään mitään.
Kyllä sitä kymmenessä vuodessa samassa työpaikassa tulee pakostakin tuntemaan työkavereita. Ja usein vielä naiset ihan suoraan utelevat esim mitä toinen tykkää harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Taidat provoilla. Ei kai kukaan kirjoita näin tunnistettavaa viestiä koko kansan luettavaksi työkaveri mukaan lukieen?
Ei minua haittaa vaikka tämä tunnistettaisiin sen verran ärsytti minun syyllistäminen harrastuksesta.
Se nainen on sinulle kateellinen kun pidät itsesi kunnossa.
Saanko arvata että se työkaveri itse on lihava ja liikkumaton ja sinä hoikka ja sporttinen?
Mitten olisi, jos kiertäisit tuon työ"kaverin" kaukaa?
Sano sille työkaverille että se ei ole kovin viisas. Minä olen töissä ollut ja lapsemme oli nuorempana kotona yksin montakin tuntia ilman mitään ongelmia. Sillä ollut aina kiitettäviä arvosanoja ja nyt se kirjoitti ylioppilaaksi.
Vierailija kirjoitti:
No pakostakin on oltava yhteyksissä koska työasioissa on oltava yhteistyötä.
Tosin syömään en enää hänen kanssaan lähde.
Älä välitä, minäkin jätän 19 ja 22 vuotiaat lapseni mummolle hoitoon aina siksi ajaksi kun lähden juoksulenkille. Kateellinen naapuri siitä on huomauttanut, ei itse saa lapsenvahtia 32 vuotiaalle pojalleen. Eihän se mun syy ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähinnä nauraisin työkaverille "vai niin sulla on käsitykset sitten vanhemmuudesta viime vuosituhannelta" Mielestäni ajattelisin "kslkkikset on aina yhtä hauskoja, tästäkin saisi hyvän vitsin".
No höpö höpö, ei varmasti sanonut.