Kuka teidän perheestänne heräsi ensimmäisenä?
Kommentit (22)
Mies herää aina klo 4-6 välillä, ei herätä muita, keittää kahvit ja lukee lehtiä. Haluaisin itsekin saada tuollaista omaa aikaa, mutta nukahdan myöhään toisin kuin mies.
Lapset joskus kahdeksan aikaan. Menivät katsomaan lastenohjelmia. Olimme vanhempieni luona ja isäni oli hereillä jo tuohon aikaan. Mä nousin joskus kahdeksan ja yhdeksän välillä. Miehestäni en tiedä, koska hän oli kavereidensa kanssa mökillä.
Minä kahdeksalta, mies yhdeksältä ja teini kiskottiin sängystä kymmeneltä.
Mies 11.30
Minä 11.40
Kuitattiin vähän univelkoja, 2-vuotias mummolassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kahdeksalta, mies yhdeksältä ja teini kiskottiin sängystä kymmeneltä.
Miksei teini saa nukkua? :( Vai oliko jotain tärkeää menoa?
Vauva heräili vähän ennen viittä ja minä hänen kanssaan.
Mies heräsi 8.30 ja minä menin takaisin nukkumaan, kunnolla heräsin 11.00.
5-vuotias ja mies heräsivät varmaan joskus vähän jälkeen 8.
Minä heräsin 9.15.
9-vuotias heräsi 9.30.
14-vuotias heräsi 10.45.
Vauva herätti minut imettämään, mutta jatkoi sen jälkeen uniaan eli minä kai sitten, kun en aamuyöllä enää unta saa.
Teini klo 5.30, minä klo 6.15, mies klo 6.20 ja nuorempi teini klo 7 tienoilla. Ketään ei pakotettu heräämään, omia aikojaan heräsivät ja lähtivät töihinsä. Paitsi minä, joka jäin leipomaan.
6.30 mies nousi ja lähti touhuilemaan omiaan, meillä muut nukkuvat pidempään.
8.45 minä nousin, mies tuli seuraksi tekemään aamupalaa.
9.30 9- ja 11-vuotiaat heräsivät aamupalalle.
10.30 minä ja mies
11.15 teini (17-vuotias)
11.30 teini (13-vuotias)
12.15 teini (15-vuotias)
Meillä nukutaan viikonloppuisin ja loma-aikaan just niin pitkään kuin halutaan, ketään ei herätellä ellei ole aivan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vauva 6.20
Mies 6.20
Minä 7.45
3-vuotias 9.30
Miksi mies herää yhtäaikaa kuin vauva etkä sinä? Menee kyllä yleensä toisinpäin. Kumpa tästä pystyisi antamaan monta alapeukkua, niin antaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva 6.20
Mies 6.20
Minä 7.45
3-vuotias 9.30Miksi mies herää yhtäaikaa kuin vauva etkä sinä? Menee kyllä yleensä toisinpäin. Kumpa tästä pystyisi antamaan monta alapeukkua, niin antaisin.
Tämä niin paljon!
Lapsi 3v heräsi ensin, herätti sitten minut ja kaksivuotiaan. Herättiin kai noin kahdeksalta, kun telkkarista ehtivät nähdä Ryhmä Haun. Isä heräsi joskus kahden-kolmen aikaan, kuopus oli päiväunilla vielä silloin.
Huomenna saakin taas herätä kuuden jälkeen kellon soittoon, otetaan vähän rytmistä kiinni ennen tiistaista arkeen palaamista.
Koira herätti 6.30 niin kuin aina. Haluu kuselle ja ruokaa. Sitten menee takas nukkumaan. Sopii mulle. Vanha ihminen ei tarvii unta enää niin paljon.
Minä, 06.00, lähden juuri töihin. Mies tuli yövuorosta, ja lapsi 10v heräili äsken. Teinit 16v, ja 15v nukkuvat vielä.
Koira klo. 05.10 ripuloi lattialle. Heräsin siihen ääneen ja ennen kaikkea hajuun. Ihana aamu.
Vauva 6.20
Mies 6.20
Minä 7.45
3-vuotias 9.30