Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita adhd-ihmisiä joita ei kiinnosta mikään työ? :(

Vierailija
25.04.2025 |

mikään ala ei kiinnosta, kaikki tuntuu orjantöiltä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä hep

Vierailija
2/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa ihmisitä ei kiinnosta mikään työ ja kaikki tuntuu raatamiselta. Tervetuloa yhteiskuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei työtä tee, ei syömäänkään pidä. 

Vierailija
4/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa etteikö kiinnostaisi mutta ei pysty ja jaksa keskittyä yhtään. Olen työkyvytön ADHD kartoituksessa tällä hetkellä. Lääkekokeilua mietitään mikäli osoittautuu että on ADHD.

Vierailija
5/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa saatan olla innoissani, mutta aika pian kyllästyn ja olen taas vaihtamassa alaa.

Vierailija
6/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaan olla liian tyhmä kouluttautumaan javlöytämään mielekkäitä töitä.

Vierailija
7/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole diagnosoitu adhd mutta joku keskittymishäiriö on varmasti. Ei ole ikinä ollut haaveammattia, enkä edes tiedä mikä olisi sopiva ammatti/työ minulle. Monia töitä olen kokeillut mutta mikään ei ole antanut mielihyvää eikä ole tuntunut oikealta.

Vierailija
8/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mielestä kehitysvammaisuus on hymiön paikka...?

Vierailija
9/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työtä, ja siitä maksetaan palkkaa. Työn ei ole pakko olla kivaa.

Vierailija
10/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ on työtä, ja siitä maksetaan palkkaa. Työn ei ole pakko olla kivaa.

on sen

Vierailija
11/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mikään työ ei kiinnosta, ei johdu ADHDsta, vaan laiskuudesta.

Vierailija
12/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla kiinnostunut eikä ole pakko käydä töissä, mutta ei pidä myöskään odottaa, että muut elättäisivät.

Vierailija
13/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kiinnostaa.

Vierailija
14/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kiinnosta, eikä oo edes sitä adhd:ta. Käyn silti töissä, koska köyhäilykään ei kiinnosta, mutta en kyllä yhtään siitä työteosta nauti.

Vierailija
15/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mikään työ ei kiinnosta, ei johdu ADHDsta, vaan laiskuudesta.

Eli kun meillä on kaksi ihmistä aamulla aloittamassa työvuoroa joista toinen on aivan intopiukeana ja toista ei kiinnosta, jälkimmäinen on laiska?

Vierailija
16/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Kyllä mä silti töissä käyn ihan vaan rahan takia. Kyllästyn ja tylsistyn vain liian helposti kaikkiin töihin. 

Vierailija
17/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Inhoan töitä. Maanantaista perjantaihin vihaan jokaista hetkeä, lauantaina vähän happi kiertää ja sunnuntaina vaan vituttaa, kun rumba alkaa seuraavana päivänä uudestaan.

Tosi kiva viettää ainutkertainen elämänsä näin.

Vierailija
18/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks aika varma mutta diagnosoimaton. On se veemäinen piirre kun ei pysty paljoakaan itseään pakottamaan tosiaan. Ero muiden pääkoppiin voi olla se keskittymisen jatkuva pusertaminen, joten pitäisi edes kiinnostaa. Jos ei joutuisi sen sekä aloitekyvyttömyyden, toiminnanohjauksen, aikatauluttamisen, palautumisen jne kanssa paljon kamppailemaan niin olisikohan ehkä sitten enemmän resursseja vaan tylsästi puurtaa. Olen niitä onnekkaita kenellä kuitenkin on se kiinnostava (myynti)työ, työtehtävät ja ihmiset vaihtuu, eikä tarvitse mitään kovin pitkäkestoista onneksi tehdä.

Vierailija
19/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt yhdestäkään työstäni, mutta töitä pitää tehdä, että pystyy itse elättämään itsensä. En halua olla luuse ri. 

Vierailija
20/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tällainen tyyppi jota ei mikään työ kiinnostanut kovin pitkään, kunnes aikuisena alanvaihtajana ajauduin työhön joka vaatii sekä asiantuntemusta tietyltä aihealueelta joka kuuluu erityisiin mielenkiinnon kohteisiini että myös jonkin verran mekaanista suorittavaa työtä. Palkkakin on riittävä ja työajoissa on joustoa. Ennen nykyistä työpaikkaa olen ollut arviolta 10 eri työtehtävässä. Nykyistä ei ole aikeissa vaihtaa jos ei toisaalta tarjota selvästi parempaa palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi