Mies ollut pääsiäisen pyhät kännissä
Kysyin syytä, miksi aloittaa juomisen heti herättyään. Ei osannut sanoa. Voiko tota muuttaa?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:n mies ihan tillin tallin vai tissuttelee muutamia pitkin päivää?
Juo viinashotteja (vodkaa). Makaa sohvalla. Sönköttää. Mutta aloitti juomisen klo 10 ja yhä hereillä. T. Ap
Okei. Minä palkkaisin tavarat kyllä jo ja lähtisin jonnekin. Ei kai lapsia näkemässä?
Vierailija kirjoitti:
Suoraan aamusta juomista pidän kyllä selvänä alkoholismin merkkinä. En edes ymmärrä miten kukaan siihen kykenee.
Mitä kykenemistä siinä on? Avaat korkin ja otat ryypyn.
Alkoholisti aina keksii syyn juoda. Lähde mene mään ei lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Voi juma miten ilkeitä vastauksia, juoppo löytää aina syyn juomiseensa,älä hyvä ihminen usko,että se on sun syy!! Vaikkei sinua olisi se jois sittenkin..
Tietenkin löytää syyn. Sehän me tiedetään jo, mutta ei sitä, miksi aloittaja on samassa tilassa juopon kanssa?
Ap. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun mies juo monta päivää putkeen?
Sano multa terveisiä, että "kippis"! Oon juonu nyt kolme päivää, ja vielä huomenna voi vähän ottaa tasottavia. Tiistaina töihin. ;)
N23
Tulipa tästä viestiketjusta kamalat muistot mieleen vaikken miehen ryyppäämistä katsellut kuin yhden kesän. Mutta en tajua sitä vieläkään, piti olla aina töiden jälkeen kaljatölkki kädessä, viikonloppuisin ja lomalla lähti heti päivän valjettua aamukaljoille ja hönttäsi kaverinsa kanssa iltaan asti.
Miksi tuota katsoin noinkaan pitkään?
Mä en varmaan jaksais kattella tollasta. Oot yli-ihminen. N53
En katselisi hetkeäkään. Alkoholismiahan tuo on, sairaus, mutta vaatii hoitamista ja jos siihen ei suostu niin huollon tarjoaminen pahentaa sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi juma miten ilkeitä vastauksia, juoppo löytää aina syyn juomiseensa,älä hyvä ihminen usko,että se on sun syy!! Vaikkei sinua olisi se jois sittenkin..
Tietenkin löytää syyn. Sehän me tiedetään jo, mutta ei sitä, miksi aloittaja on samassa tilassa juopon kanssa?
Meinaatko,että kun hän kärsii juomisesta,hänen täytyy ottaa muksut pykälään ja lähteä kotoaan toisten nurkkiin pyhiksi??
Miehen yksi syy, mitä sai keksittyä oli mm. Että haluaa tuntea, mitä oma isä tunsi kun joi päivät pitkät. Hänen isänsä kuoli siis viinaan.t. ap
Eikä meillä ole lapsia.. en niitä ikinä tekisi juopon kanssa, vaikka itse tässä suhteessa olenkin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sano multa terveisiä, että "kippis"! Oon juonu nyt kolme päivää, ja vielä huomenna voi vähän ottaa tasottavia. Tiistaina töihin. ;)
N23
Kaikella sitä kannattaakin leuhkia
Vierailija kirjoitti:
Miksi et jo eronnut?
.
Rakastan häntä. Helkutin fiksu, hyvännäköinen, avarakatseinen, hauska. Nimenomaan selvinpäin. Kukaan ei ole täydellinen, niin tavallaan jaksan tämän huonon puolen, koska niitä hyviä on paljon enemmän. Mutta silti mietin, jos tämä huonokin puoli loppuisi joskus. T. Ap
Anna sen juoda!
Silloin pitää juoda kun janottaa, ja miksi naisen yleensä pitää
kontrolloida miehensä juomista?
Ei nyt eletä missään DDR:ssä eikä pohjois koreassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et jo eronnut?
.
Rakastan häntä. Helkutin fiksu, hyvännäköinen, avarakatseinen, hauska. Nimenomaan selvinpäin. Kukaan ei ole täydellinen, niin tavallaan jaksan tämän huonon puolen, koska niitä hyviä on paljon enemmän. Mutta silti mietin, jos tämä huonokin puoli loppuisi joskus. T. Ap
Tai sitten se pahenee...
Sympatiat aloittajan puolella. Tämä ketju on silti mainio vastaisku saunakaljoista nillittäville raittiina raivoille, jotka yleensä hallitsevat näitä keskusteluja.