Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ihmissuhteita koskeva neuvo, jonka olet koskaan saanut?

Vierailija
21.04.2019 |

Ja tietenkin myös toimivaksi todennut?

Aloitan:
Jos toinen osapuoli lähettää ristiriitaisia tai epäselviä viestejä, ne on parempi tulkita suoraan muotoon "ei kiinnosta".

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä totesi joskus kun olin palaamassa yhteen exän kanssa, että "uudestaan lämmittämällä ei parane kuin lihasoppa". Oikeassa oli.

Vierailija
42/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella miehen kanssa joka petti minun kanssa exäänsä ja ystäväni sanoi minulle, että pettäjä pettää aina ja kuinka ollakkaan pari vuotta ja mies petti minua seuraavan vaimokkeen kanssa. Tämä myös hyvä eli sinulla on vaan yksi elämä, älä jää huonoon parisuhteeseen millään verukkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.

Mies rakastuu naisen vartaloon. Tyttö rakastuu miehen lompakkoon.

Vierailija
44/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi työkaverini antoi neuvon, että menevää pitää työntää.

Vierailija
45/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuttaa toista ihmistä, voit muuttaa vain itseäsi.

Vierailija
46/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tokaisu: Jos kumppanin (miehen) huonoimmat ominaisuudet ovat se, että hän on sinua lyhyempi ja kaljuuntuva, niin vähäisiä ja pieniä on miehen huonoimmat piirteet, kun fiksumpaa saattaisi olla keskittyä sellaisiin seikkoihin, joille mies itse voi ja pytyy jotain,  haluten tehdä tai mahd. pyrkien tekemään jotain  kuin arvostaa tai olla arvostamatta häntä seikoista, joille hän ei voi tai pyty tekemään mitään tai voi hyvin vähän.

Vierailija
47/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä luota kehenkään muuhun kuin itseesi." Tämän jouduin tosin oppimaan kantapään kautta.

Vierailija
48/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole olemassa Sitä Oikeaa. Pitää vaan löytää ihminen, jonka kanssa voi elää ja jakaa arjen."

Tämän kertoi äitini, jolla tuli juuri 40v. täyteen isäni kanssa. Ja minäkin löysin miehen, jonka kanssa voin todellakin jakaa arjen ja nautin niistä pienistäkin arjen iloista.

Vierailija
49/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä parisuhde ei tarkoita sitä, että kaikesta pitäisi aina olla samaa miesltä."

"Kumppani ei ole sinun isä, eikä äiti." 

"Jos kumppanillasi ei ole ketään muita läheisiä ihmisiä, eikä halua sellaisia elämäänsä, niin oltko varma, että sinä jaksat ja pystyt olemaan se hänen yksi ja ainoa"  

Vierailija
50/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta yhtä, rakasta toista. Rakasta vaikka yhtätoista. Mutta yhtä kerrallaan, kahta älä milloinkaan

Vierailija
51/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä ei ole muuta kuin harmia. Äitini 79v. 

Vierailija
52/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä parisuhde ei tarkoita sitä, että kaikesta pitäisi aina olla samaa miesltä."

"Jos kumppanillasi ei ole ketään muita läheisiä ihmisiä, eikä halua sellaisia elämäänsä, niin oltko varma, että sinä jaksat ja pystyt olemaan se hänen yksi ja ainoa"  

Jep, jätä puolisosi jos hänellä on elämässään vaikeuksia... mitä, kuulostaako turhan karulta?

Vierailija
53/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä pakota mitään, äläkä odota jostain tilanteesta tiettyä tulosta vaan ota ihan rennosti ja ole oma itsesi kenenkään mielipiteistä välittämättä. Jos yrittää pitää toisesta väkisin kiinni silloin se ei toimi ja toinen vaistoaa tämä epätoivon ja haluaa päästä pois lähettyviltäsi kahta kauheammin.

Jos molemmat ovat aidosti kiinnostuneita toisistaan niin kyllä se lähtee rullaamaan omalla painollaan.

Ja myös kun ollaan suhteessa niin muista olla kiitollinen toisesta, älä ikinä hauku toista tai puhu hänestä rumasti hänelle itselleen tai selän takana. Kohtele häntä hyvin. Jos tulee riitaa selvitä se rauhallisesti toista kuunnellen.

Vierailija
54/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you. -Sex and the City

Vierailija
55/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoa valittaessa vain kolme asiaa on merkityksellisiä: tasapainoinen, välittävä ja lempeä luonne. Ulkokuori rapistuu kaikilla, onnellinen voi olla köyhänäkin ja vallalla ei tee yhtään mitään. Mutta jos puoliso on tasapainoinen, välittävä ja lempeä, on hän sitä 30 vuoden päästäkin. Ja erittäin todennäköisesti elät onnellisen parisuhteen.

Vierailija
56/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, jätä puolisosi jos hänellä on elämässään vaikeuksia... mitä, kuulostaako turhan karulta?

Kenties. - Tai en ainakaan luultavasti täysin ymmärtänyt, mitä yritit sanoa... - Haluatko täsmentää?

Vierailija
57/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut mitään neuvoja, mutta itse olen todennut toimivaksi seuraavat:

Henkisesti terve ihminen ei lyttää ja vahingoita toista tahallaan, vältä siis mielisairaita jotta pysyt itse hyvänä typpinä.

Toinen, mikä liittyy ylläolevaan on että älä alennu heidän tasolleen ei siis helmiä sioille.

Minä sanoisin, että mielisairaita ei kannata välttää. Mielisairaus ei tee kenestäkään toisen lyttääjää tai vahingoittajaa. Mutta käyttää inen ja vahingoittaminen voivat kyllä aiheuttaa mielusairautta. Tällaisia lyttääjiä kannattaa kyllä välttää, olipa sitten mielisairas tai ei.

Vierailija
58/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei aina ole sinun syytäsi tai ansiotasi.

Vierailija
59/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko, älä toivo, älä rakasta niin säästyt pettymyksiltä. 

Mutta minä kyllä toivon, vaikka en jaksa enää uskoa ja rakastan paria ihmistä, joista osa jo kuollut. Heillä paikka sydämessäni. Uskomisella tarkoitan elämään uskomista, muuten en ole uskonnollinen. Tämän kirjan josta tuon lauseen poimin luin yläkoulussa. Nykyisin en enää usko mahdottomuuksiin ja olen sen verran monta kertaa oppinut etten haikaile mitään liian suurta. Samalla tietysti en voi saavuttaa  mitään jos en uskalla yrittää. Älkää ikinä ottako minusta mallia. 

Vierailija
60/81 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaa todellisuus sellaisena kuin se on eikä sellaisena kuin haluaisit sen olevan ja välttele "ehkä se joskus"- muotoa. 

Älä siedä painostusta, älä minkäänlaista. Kaikkiin panetteluihin ei tarvitse alistua, vaan voi poistua tilanteesta, vetää henkeä ja vastata myöhemmin asiallisiin kysymyksiin. Jos haluat erota, tee se reilusti heti äläkä alistu viikkokausien keskusteluihin jossa toinen yrittää taivutella yhteenpaluuseen. 

Kaikkia ajatuksiaan ei tarvitse kertoa. 

Kaikkia miehiä ei tarvitse jättää kasvotusten jo oman turvallisuuden takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme