Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini haluaisi lestadioilaiskaverin kanssa suviseuroille - mitä mieltä?

Vierailija
21.04.2019 |

Lestadiolaiskaverin perhe pyysi 14-vuotiasta tyttöä mukaan muutamaksi päiväksi. Millaista siellä on? Onko tuollaisen tavallisen luterilaisperheen lapsen turha edes mennä? Mietin vain, että tehdäänkö siellä edes muuta kuin kuunnellaan niitä saarnoja... Tyttö itse olisi halukas lähtemään.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nuorille pitkälti sosiaalinen tapahtuma. Onhan siellä toki saarnoja ja liikutuksiin tulevia ihmisiä. Ja voihan siellä tulla uskoon. Varmaan kuitenkin suht turvallista, jos tunnet vanhemmat ja luotat heihin.

Vierailija
2/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin mieluummin mihin tahansa pilvifestareille kuin tuollaiseen aivopesuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla ei olisi lestakavereita. Eikä tod jonnekin suviseuroille.

Vierailija
4/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Nuoret kulkevat siellä keskenään, kuuntelevat mitä kuuntelevat ja ovat sosiaalisia, syövät karkkia ja pizzaa ja nauttivat kesästä. Tapahtuma on turvallinen, elleivät nuoret sitten keksinään keksi jotain kuningasideoita. 

Vierailija
5/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut ja ei tosiaan ole mikään turha reissu. Se on sosiaalinen tapahtuma eikä mitään tiukkapipomenoa. Älä ole AP niin ennakkoluuloinen. Kaverini on siis lestadiolainen.

Vierailija
6/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pentuna monta kertaa jos lähelle sattuivat. Oli ihan hauskaa.

Vierailija
7/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin mieluummin mihin tahansa pilvifestareille kuin tuollaiseen aivopesuun.

Et tosiaan taida tietää mitä suviseuroissa tehdään ja millaista siellä on..? Älä kommentoi jos et tiedä.

Vierailija
8/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain, mukavaa ja erilaista varmastikin. 

Ped0fiileillä pöyristelijä, tiedoksi, että hyväksikäytetyt on lähes aina tuttuja, ei tuntemattomia. Valitettavasti heitä on kaikkialla, ei niitä voi pelkäämällä pelätä. Eikä tarvitsekaan, jos on kasvattanut lapsensa rakkaudella itsevarmaksi.

Vierailija
9/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä vielä 14-vuotiasta päästäisi, sillä ei siellä kukaan kauheasti perään katso.

Vierailija
10/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi kävisi lapsiasi että omistaisivat noin ennakkoluuloisen vanhemman, joka yleistää ja perustaa tietonsa iltalehden juttuihin.

Vierailija
11/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en antaisi ped0fiilien keskelle mennä todellakaan!!!

Lestoissa ei ole pedofiilejä sen enemää kuin muissakaan ihmisryhmissä. 

Vierailija
12/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tosiaan taida tietää mitä suviseuroissa tehdään ja millaista siellä on..? Älä kommentoi jos et tiedä.

Tai olisko se, ettet itse erota aivopesua enää

Vierailija
13/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaisia vanhempia todellakin :O ? Estävät ja kontrolloivat lapsensa ystävyssuhteita? Saako normiluterilainen olla kaveri? Entä islamilainen tai hindu? Vainko ateisti käy?

Ateistivanhemmat on minun kokemuksen mukaan hyvin jyrkkiä  vanhempia, usein jyrkempiä kuin uskovaiset. Ja heidän kasvatus ei tod. ole arvo- tai uskovapaata, vaikka niin luulevat ja itsekin uskovat.

Vierailija
14/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olisko se, ettet itse erota aivopesua enää

Nuoret viettävät siellä aikaa keskenään, tapaavat kavereita ympäri Suomea, hengailevat, syövät hyvää ruokaa jne. Mitä aivopesua se on?

Parempi se on kuin hillua kaupungilla ties missä porukassa.

Vierailija
15/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en antaisi ped0fiilien keskelle mennä todellakaan!!!

Lestoissa ei ole pedofiilejä sen enemää kuin muissakaan ihmisryhmissä. 

pedoja vaan kivasti suojellaan ja uhrin pitää antaa anteeksi tekijälle ilman että se kantaa vastuunsa. turha kertoa muuta, näin se asia on ja minä kyllä tiedän!!!

Vierailija
16/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaisia vanhempia todellakin :O ? Estävät ja kontrolloivat lapsensa ystävyssuhteita? Saako normiluterilainen olla kaveri? Entä islamilainen tai hindu? Vainko ateisti käy?

Ateistivanhemmat on minun kokemuksen mukaan hyvin jyrkkiä  vanhempia, usein jyrkempiä kuin uskovaiset. Ja heidän kasvatus ei tod. ole arvo- tai uskovapaata, vaikka niin luulevat ja itsekin uskovat.

Minun lapseni eivät ole tekemisissä minkään hihhuliliikkeen kanssa. Ihan sama mikä uskonto, hourupäisyyttä en hyväksy.

Vierailija
17/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinne lestojen kutujuhliin?

Vierailija
18/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni eivät ole tekemisissä minkään hihhuliliikkeen kanssa. Ihan sama mikä uskonto, hourupäisyyttä en hyväksy.

Niin, hyväksyt tai et niin hourupäisyys taitaa olla lähempänä kuin tajuatkaan. 

Vierailija
19/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaasti ja lämpimästi rohkaisen teitä kaikkia tulemaan Suviseuroihin.

Vierailija
20/129 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vain sitten tulevalle, toivottavasti lapsesi eivät kasva noin mustavalkoiseksi ja ennakkoluuloiseksi. Sairasta tuollainen ajattelu ja kontrollointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme