Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko alkoholisti, jos......

Vierailija
21.04.2019 |

Onko alkoholiongelma, jos ei voi juoda vain yhtä tai kahta annosta vaan jos ottaa muutaman, niin on saatava enemmän?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku untuvakerä kirjoitti:

Minä sovin mieheni kanssa, että saan juoda kaksi lasillista viiniä ja lasillisen likööriä joka päivä, jos en sitten juo yhtään enempää edes juhlatilanteissa. Sopimus on pitänyt eikä mitään riitoja ole tullut.

Salaisuus on siinä, että hankin kunnon lasit saman tien, kun päästiin sopuun käyttömääristä. Saan punaviinilasiin mahtumaan naftisti 75 senttilitraa. Liköörilasi on suunnilleen puolilitrainen. Hyvin on riittänyt, varsinkin arki-iltoina. Viikonloppuina olen joskus ottanut loppuillasta pari pientä huikkaa miehen konjakki- tai viskipulloista (mies on melkein raitis ja reissaa paljon ulkomaan työmatkoilla hänellä niitä riittää). Mies ei huomaa mitään.

Elämä on onnellista, kun ollaan yhtä mieltä asioista.

Sinä olet ihana ! Olet oikea toivevaimo.

Vierailija
22/26 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sovin mieheni kanssa, että saan juoda kaksi lasillista viiniä ja lasillisen likööriä joka päivä, jos en sitten juo yhtään enempää edes juhlatilanteissa. Sopimus on pitänyt eikä mitään riitoja ole tullut.

Salaisuus on siinä, että hankin kunnon lasit saman tien, kun päästiin sopuun käyttömääristä. Saan punaviinilasiin mahtumaan naftisti 75 senttilitraa. Liköörilasi on suunnilleen puolilitrainen. Hyvin on riittänyt, varsinkin arki-iltoina. Viikonloppuina olen joskus ottanut loppuillasta pari pientä huikkaa miehen konjakki- tai viskipulloista (mies on melkein raitis ja reissaa paljon ulkomaan työmatkoilla hänellä niitä riittää). Mies ei huomaa mitään.

Sinä olet ihana ! Olet oikea toivevaimo.

Harva toivoo itselleen juovaa vaimoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on järkeä. Hyvä sopia asioista, jotka mahdollisesti toista kiusaavat. Tällä tavalla päästään yhteisymmärrykseen. Terveys ja rakkaus kukoistavat.

Vierailija
24/26 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tapa toimia. Asiallinen. tasapuolinen.

Vierailija
25/26 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma voi olla vaikka ei alkoholisti olisikaan (vielä) ja siihen kannattaa puuttua ajoissa. Jos viinanjuontiasi et pysty kontrolloimaan etkä voi olla juomatta niin ongelmahan sinulla on.

Vierailija
26/26 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiongelma voi olla vaikka ei alkoholisti olisikaan (vielä) ja siihen kannattaa puuttua ajoissa. Jos viinanjuontiasi et pysty kontrolloimaan etkä voi olla juomatta niin ongelmahan sinulla on.

Ja vastaavasti alkoholia voi jotkut käyttää hyvinkin reippaasti saamatta siitä ongelmaa aikaiseksi koko elämänsä aikana, sama sokerin kanssa. Kaikki ovat yksilöitä, se mikä toimii yhdellä ei välttämättä toimi toisella, joten jokainen vetäköön sopivat rajat itse kun parhaiten itsensä tuntee, ei tähän ole oikeita ja vääriä mielipiteitä, on vain mielipiteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän