Jäisittekö kaveriksi miehelle johon tunteita?
Meillä oli aluksi fwb suhde jonkun kolme vuotta ja menin ihastumaan. Sen jälkeen ollut taukoja näkemisessä ja yhteydenpidossa vaihtelevasti että tunteeni saisi sammutettua. Nyt oltu melkein vuoden viestittely kavereina, ettei enää nähdä toisiamme. Mies sanoi ettei halua enää nähdä läheisyysmielessä, kaverimielessä olisi suostunut näkemään, mutta keskittyy nyt muihin naisiin. Haluaa tietää onko tuolla jossain se oikea jne. Olemme tunteneet jotain 4-5 vuotta jo tässä ja luontevasti jutellaan toisillemme viestien kautta. Hän toivoisi että tätä jatkuisi edelleen vaikka kertoi että alkanut nyt tapailemaan jotain naistakin, tosin vain pari kertaa nähnyt. Mutta pointtina nyt että jäänkö pyörimään vielä kuviohin. Itsellä tulee varmasti ikävä häntä mutta samalla hämmentävää laittaa ja saada viestejä tältä, pelkään että omat aivot alkaa taas temppuilemaan tunteilla. Haluaisin nyt itsekin jotenkin päästä ns irti tästä kuviosta, päivittäisestä viestittelystä hänen kanssaan. Paha kun välittää toisesta mutta samalla tunteet sotkee asiaa.
Kommentit (11)
Ei ei ei. Hän ei ihastu sinuun, jos ei ole jo ihastunut. Kiusaat itseäsi.
Ottaa kyllä yhteyttä kun tarvii pildeä epätoivoisesti. Särjet sydämesi siinä kohtaa sitten.
En missään tapauksessa. Täysi ignore.
No ei tosiaan. Miksi roikottaa mukana miestä, joka on jo nähty ja koettu. Eteenpäin.
Tuosta ei seuraa mitään hyvää sinulle varsinkaan. Kyllä se on kaikki tai ei mitään.
Lähde pois. Mieheen käyttämäsi aika on pois elämästäsi ja mahdollisuudesta tavata uusi.
Minua lähinnä jäi tässä nyt pohdituttamaan se tosiaan että meistä tuli ystäviä ja jään ikävöimään häntä ystävänä mutta samaan aikaan pelkään että omat tunteet temppuilee. Mitä mieltä olette jos jättäisi yhteydenpidon tauolle? Vaiko sitten lopullinen katkaisu. Ymmärrän toki tämä on minun päätökseni mitä haluan. Tuntuu vaan ristiriitaiselta olo tällä hetkellä. Kun on tottunut että höpötellään niitä näitä ja laitellaan hauskoja huumorikuvia, nyt se kiva ja tuttu turvallinen olisi poissa kelle avautua. Samaan aikaan kuitenkin tietäisin minua vaivaisi varmasti että mies tapailee sillä välin muita, itse jäin nuolemaan näppejäni. Eli tämä ei olisi puhdasta ystävyyttä tällä hetkellä vain.. Ap
Kai sitä olisi halunnut että jossain vaiheessa oli ollut mahdollista että oltaisiin vain frendejä puhtaasti, ettei tunnu missään itselläni kun kertoo naiskuvioistaan. Tällä hetkellä ottaa sydämestä ja miettii mitähän se nytkin teki viikonloppuna :D ei siis terveellä pohjalla tänä ystävyys vielä ihan. Samaan aikaan ajattelen kuitenkin hyvä että lopetettiin se tapailu joka ei mihinkään ollut johtamassa ja mies ei ollut ikinä sitoutumassa minuun, eikä hän muuta antanutkaan luulla. Omat aivoni vaan tekivät temput minulle ja tässä sitä ollaan. Osaa sitä ihminen olla tunteidensa viemä joskus.. ap
Kiitos tähän väliin kommenteista :) ap
No sä vaan mahdollistat sen että mies käyttää sua hyväksi emotionaalisesti. Ette te oikeasti mitään ystäviä koskaan ole edes olleet.
Komppaan edellisiä kommentoijia. Vaikeaahan se toki on katkaista välit ihmiseen, josta välittää, mutta tuosta tilanteesta ei seuraa kuin sydänsuruja.
Huomaan kyllä hänessä ärsyyntymistä että ollaan tätä ihastumisasiaani veivattu, en itsekkkään nauti tästä että tunteet sekoittuivat mukaan ja sammuttaisin ne jos vaan pystyisin. Hän sellainen henkilö joka ei osaa ehkä ihastua ja ei ole kiinnostunut niinkään parisuhteista,mutta haluaa kokeilla mitä tuolla on. Olen onnekas että olen kuitenkin päässyt pois siitä tapailukuvioista ja melko kuivalla maalla jo koko tilanteesta. Itse taas haluaisin parisuhteen jossain vaiheessa ehkä lähitulevaisuudessa. Ap