Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI TATUOINTEJA on uusi tatuointi

Vierailija
21.04.2019 |

Nykyisin ihmiset joilla ei ole tatuointeja on se uusi "cool".

Tosin, ne alkaa olla aika harvassa.

Investoikaa tatuoinnin poistofirmoihin/teknologiaan. Ainiin, ja myös kissan/koiranruoka yhtiöihin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ajatellut että harvassa on leimattomat ihmiset. Onneksi olen yksi heistä.

Vierailija
2/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tatuointi pelkästään lakkasi olemasta cool sillä hetkellä kun serkkuni esitteli kuinka oli ottanut tyttärensä nimen ja syntymäajan.

Serkkuni on kotiäiti, on vähän aina siitä suurimmasta villityksestä jäljessä (muistaa esim. Mäkkärin? ’Syökää kanaa’ ja saattaa käyttää sitä edelleen joskus)

Hienot tatuoinnit on tosin hienoja aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajoittain haaveillut tatuoinnista, mutta en ole keksinyt vielä mitään sellaista, mihin en varmasti tulisi kyllästymään. Luulen, että uskallan ottaa tatuoinnin vasta vanhuksena, esim. lasteni kanssa yhteisen. Hyvin usein tatuoinnit on kyllä rumia, mutta ei ihan aina.

Vierailija
4/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Ja tuplasti coolimpi on, jolle ole myöskään lävistyksiä, eikä värjättyjä hiuksia.

Vierailija
5/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä otsikko vaikka tietysti kuvittelit olevasi niin nokkela.

Vierailija
6/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Ja tuplasti coolimpi on, jolle ole myöskään lävistyksiä, eikä värjättyjä hiuksia.

Miksi muuten moni, joka pitää lävistyksiä rumina ja juntteina omistaa kuitenkin korvanreijät? Tai miksi korvanreikiä naisilla pidetään täysin normaaleina? Minulla ei ole korvanreikiä ja olen monta kertaa joutunut selittämään sitä, miksi minulla ei niitä ole.

Vierailija
7/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorun reiät ovat ainut järkevä lävistys.

Vierailija
8/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin tästä itsekin. Luulin että lävistykset ja tatuoinnit ovat nykyään välttämättömiä esim seurustelukumppanin löytämisessä. Omat teinit olivat sitä mieltä että olen kalkkis enkä lainkaan perillä siitä mikä on cool. Mikä on varmasti totta. Tatskoja ja lävistyksiä ei täysin tyrmätä, mutta suuntaus on että ilman on parempi.

Vierailija
9/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvakorun reiät ovat ainut järkevä lävistys.

Miksi ne olisivat sen järkevämpiä kuin mikään muukaan lävistys?

Vierailija
10/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Miksi muuten moni, joka pitää lävistyksiä rumina ja juntteina omistaa kuitenkin korvanreijät? Tai miksi korvanreikiä naisilla pidetään täysin normaaleina? Minulla ei ole korvanreikiä ja olen monta kertaa joutunut selittämään sitä, miksi minulla ei niitä ole.

Korvanreijät? :D Eiköhän ihan jokaisella ihmisellä, muutamaa epämuodostunutta lukuunottamatta, ole korvissa reijjjjjät.

Vierailija
11/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Korvanreijät? :D Eiköhän ihan jokaisella ihmisellä, muutamaa epämuodostunutta lukuunottamatta, ole korvissa reijjjjjät.

No hehe. Varmaan kuitenkin ymmärsit mitä kyseinen kirjoittaja tarkoitti.

Vierailija
12/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista tatuoinneille. wt af

Vierailija
13/13 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvakoruille tehdyt reiät korvissa, koska äitini on antanut ne laittaa, kun olin 6v. Aikuisena enkä edes teininä en niitä olisi enää ottanut.

Tatuointeja ei ole, hiuksia kyllä värjäytän kampaajalla koska omani ovat sellaiset likaisen ruskean-harmaat.

Luonnollisen värinen väri on silti.

Minulle on tosin aivan sama onko jollain tatuointeja tai lävistyksiä, onneksi jokainen saa tehdä omalle kropalleen ihan mitä haluaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi