Mitä tehdä kun miehelläni ei enään penis seiso?
Hän kävi lääkärissä ja ei löytynyt syytä miksi ei seiso. Hän vasta 40vuotias, olen harkinnut eroa kun itse tykkään rakastelusta paljon.
Kommentit (27)
Hommaa rakastaja, ei sen takia kannata erota.
Tee naapurin miehen kanssa diili että käy sinua välillä hoitamassa.
Voi kumpa mullakaan ei seisois. Harmittaa kun nainen ei halua ja pitää runkata joka päivä. Tänä vuonna on peräti ollut kerran seksiä. Vielä on pari vuotta neljän kympin ikään, jospa se silloin lopettas toimimasta.
No oo tyytyväinen että ukkos ei ainakaan käy vieraissa.
Nyt kyllä löysit hyvän palstan asian puimiseen.
Viimeisttä tässä vaiheessa sinun on pakko aloittaa laihduttaminen.
Eikö lääkäri kirjoittanut pillerireseptiä (Sildenafil)?
Osaako se kuitenkin esim. juosta?
T. Riitta-Sisko Jukkala-Benisch
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa mullakaan ei seisois. Harmittaa kun nainen ei halua ja pitää runkata joka päivä. Tänä vuonna on peräti ollut kerran seksiä. Vielä on pari vuotta neljän kympin ikään, jospa se silloin lopettas toimimasta.
Sama homma täällä.
T. Jorma Rundqvist
Ärsyttävää kirjoitti:
Se on enää!!! Ei enään!
Ennen oli, mutta ei enään. Esimerkiksi Kaivopuiston jää -biisissä: niinkuin ei talvet oo entisellään, sä et rakasta minua enään. Kieli muuttuu, ja nyt kun on nousukausi meillä on kyllä varaa yhteen ylimääräiseen ännään.
Tietenkin löytyy apua jos käy lääkärissä ja kertoo mikä vaivaa.
Huono juttu. Ero tai rakastaja, siinä vaihtoehdot.
AP äidinkielen kurssille. Ei enään vaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää kirjoitti:
Se on enää!!! Ei enään!
Ennen oli, mutta ei enään. Esimerkiksi Kaivopuiston jää -biisissä: niinkuin ei talvet oo entisellään, sä et rakasta minua enään. Kieli muuttuu, ja nyt kun on nousukausi meillä on kyllä varaa yhteen ylimääräiseen ännään.
No kyllä se nykyäänkin on enää. Lauluissa voidaan käyttää puhekieltä/murretta, mutta ei se tee niissä käytetyistä sanoista virallisesti hyväksyttyjä.
Aviomies runkatessa seisoo hyvin. Panopuuhissa lerpahtaa, oma kiva mukavampaa ja saa aina kun haluaa
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin löytyy apua jos käy lääkärissä ja kertoo mikä vaivaa.
Apuna voi olla elimensiirto.
Ero on tosiaan tähän hyvin sopiva ratkaisu.