Tää krapulamasennus on ihan kauheata!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Sillä se lähtee millä on tullutkin.
Ei kai kenelläkään enää illalla voi olla krapulaa? Korkki auki ja huikka, niin olo paranee välittömästi.
Voi kuule, kyllä se voi kestää 2-3 vuorokauttakin. Kunnon deekuilla varmaan viikkokausia siitä kun lopettavat.
Yhdyn aloittajan sanoihin. Ei sinänsä morkkista mistään tekemisistä tai sanomisista mutta tää olo on hirveä. Eilen oli krapula ja söin sipsejä ja karkkia, tänään ihan vetämätön ja turvonnut olo ja turhauttaa kun ei jaksa mitään. Jos ei olisi tää olo niin keli ois mitä mahtavin käydä juoksemassa mutta ei tuu kysymykseenkään ennenkuin turvotus lähtee. Nykyään menee 3-4 päivää toipuessa elävien kirjoihin.
Miksi ihmiset eivät käytä tarvittavia lievittämään krapulaa? Rauhoittava antaa levollisen olon.
Viina on viisasten juoma.
On mukava herätä aamulla pää ja ajatukset kirkkaina ja selkeinä.
Se on arvostettava asia, jos vertaa känni-iloon ja sen seurauksiin.
Jep. Kunnon krapulassa on kaikki asiat elämässä perseellään. On kuoleman pelkoa jne. Olen tosi itkuinen. Onneks tätä on harvoin siis krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kenelläkään enää illalla voi olla krapulaa? Korkki auki ja huikka, niin olo paranee välittömästi.
Täällä missä olen on kello vasta 12 päivällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät käytä tarvittavia lievittämään krapulaa? Rauhoittava antaa levollisen olon.
Mua pelottaa, että jäisin koukkuun niihin lääkkeisiin. Mulla on riippuvuustaipumusta, ja olen aikaisemmin ollut mm. amfetamiinikoukussa. Nyt kuivilla huumeista, mutta alkoholia ja tupakkaa menee edelleen.
Silloin juomisen alkuaikoina en voinut kuvitellakaan krapulassa juovani enää yhtään lisää.
Sitten jossain vaiheessa sitä kokeili ja kappas mikä ihmelääke! Nykyään on ihan pakko saada aina muutama loiventava.
Terveisin alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa, että jäisin koukkuun niihin lääkkeisiin. Mulla on riippuvuustaipumusta, ja olen aikaisemmin ollut mm. amfetamiinikoukussa. Nyt kuivilla huumeista, mutta alkoholia ja tupakkaa menee edelleen.
Se on hyvä kun tietää omat puutteensa. Minulla on reseptillä menee rauhoittavat ja ikinä en juodessani ole ottanut niitä mutta muutaman kerran krapuloissa olen.
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan hirveää, mä tunnen suurta empatiaa sua kohtaan!
Kiitos!
Ap
Alkoholi laskee serotoniinitasoa. Luonnollinen olo ett ahdistaa. Yritä olla miettimättä ja hemmottele itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja läheisyys auttaa ainakin mulla 😀
Jos joku tulisi ehdottelemaan seksiä niin vetäisin nenään.