Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää krapulamasennus on ihan kauheata!

Vierailija
20.04.2019 |

Menis jo ohi. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus krapulaoireiden kestäessä olen miettinyt itsaria ainakin kolme päivää. Pyörii se lopullinen ratkaisu mielessä muutenkin.

Vierailija
2/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama joskus krapulassa. Eikä muuten ikinä alakulo-oireita. Onneksi se menee ohi päivässä! Nyt laita lämmintä päälle ja syö herkkuja ja katso jotain kevyttä elokuvaa tai sitcomia. Ja käy suihkussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös krapula ja ihan paska olo, varsinkin henkinen :/ Vaikka eilen oli tosi mukavaa niin tämä seuraava päivä on aina ihan peestä. 

Vierailija
4/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep sama täällä. Rahaakin tuli tuhlattua satanen. Ei hemmetti....ei...enää...iki....

Vierailija
5/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ongelma ei ole niin pieni, etteikö sitä voisi alkoholilla pahentaa. Eli juo vaan iloon ja silloinkin kohtuudella.

Vierailija
6/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, tuttu tunne :D Jos tunnettais, niin toisin sulle jotain herkkua ja pizzaa, ja limpparia. Huomenna jo parempana taas.

Vierailija
7/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee päinvastoin eli olen todella energinen ja hyvällä tuulella useamman päivän :D

Vierailija
8/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutta joo. Nyt mietin, saako työnantaja tietää, jos joudun jättämään kaikki velkani ulosottoon. Ahdistaa ihan hemmetisti!!!

Vierailija
9/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan kamalaa. Mulla usein ollu just sellasta kohdistamatonta syyllisyyttä ja ahdistusta. Viime kerralla kun ryyppäsin kunnolla pari viikkoa sitten, niin krapulassa tuli joku paniikkikohtauksen tyyppinen. Nyt olen päättänyt, että jätän jäykän viinan kokonaan pois ja muutenkin vähennän juomista. Mulle ei noita oireita tule, ellen juo itseäni todella kovaan humalaan.

Koita muistuttaa itsellesi, että se on vain aivokemiaa, ja se menee ohi. Tsemppiä!

Vierailija
10/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo lisää

Vierailija
11/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo aloitin uudestaan ja nyt en kyllä lopeta ennenkuin ma iltana niin ei tartte krapulamorkkiksista kärsiä kuin vasta tiistaina. Menus pyhät hukkaan morkkistellessa.

Vierailija
12/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan kamalaa. Mulla usein ollu just sellasta kohdistamatonta syyllisyyttä ja ahdistusta. Viime kerralla kun ryyppäsin kunnolla pari viikkoa sitten, niin krapulassa tuli joku paniikkikohtauksen tyyppinen. Nyt olen päättänyt, että jätän jäykän viinan kokonaan pois ja muutenkin vähennän juomista. Mulle ei noita oireita tule, ellen juo itseäni todella kovaan humalaan.

Koita muistuttaa itsellesi, että se on vain aivokemiaa, ja se menee ohi. Tsemppiä!

Tiukkoja en vedä yleensä ollenkaan, loivilla juhlin. Olutta yleensä niin kuin eilenkin, ja muistaakseni loppuillasta soodavedellä jatkettua valkkaria. Vahvemmista tulee henkisen krapulan lisäksi niin kamala fyysinen darra että sitä ei kestäisi mitenkään päin😱

Kiitos kaikille tsempeistä, kyllä tämä tästä

Ap

Vierailija
13/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansa sanoo, että krapula lähtee sillä, millä se on tullutkin.

Vierailija
14/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juopotteluvuosinani "liskojen öitä" kun krapulassa yritin

nukkua niin alkoivat kauhufilmit pyöriä silmissä ja lakanan kosketus

tuntui oikeasti siltä että vuoteessa on käärmeitä.

.

Tila oli jo lähellä juoppohulluutta ja onneksi minulla oli nukahtamista

auttavia lääkkeitä millä pystyin rauhoittamaan ylikireällä olevat hermoni

niin että pystyin nukkumaan pahimmat tilat pois.

.

Samoja lääkkeitä annetaan myös katkolla jos on potilaalla oikea

"mandoliininsoittajan" tärinät ja kauhu olot.

Kahdeksannen haimatulehduksen jälkeen oli pakko laittaa korkki kiinni

lopullisesti ja aloittaa pakkoraittius.

Vierailija
15/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kansa sanoo, että krapula lähtee sillä, millä se on tullutkin.

Juu ei kiitos🤢

Ap

Vierailija
16/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tulee ja pahemmaksi tuntuvat käyvän. Kamalia pätkittäisiä flasbackeja tulee asioista mitä on sanonut tai kirjoittanut kännissä. Tuntuu ettei halua enää koskaan sängynpohjalta nousta edes häpeäntunteen takia. Sitten kuitenkin kun on sen kankkuspäivän kärsinyt ja varovasti uskaltaa katsoa mitä on tullut kirjoiteltua ja kyseltyä tutuilta tuliko jotain tyhmää sanotuksi niin ei ne kirjoitukset lopulta ole mitään erikoista ja tututkin usein sanovat että en vaikuttanut edes mitenkään erityisen päihtyneeltä. Outoa. Mutta sama homma taas seuraavan kerran.

Vierailija
17/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se vanha kansakaan kaikkea tiedä. Taisivat tarkoittaa yleensä kiputiloja yms.

Kohtuus on parasta täsdäkin asiassa 4 annosta. Ja stop.

Vierailija
18/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski ryypätä

Vierailija
19/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa on se, että varsinkin juovuksissa ollessaan pitäisi seuraavana päivänä muistaa kaikki tapahtumat ja puheet täsmälleen.

On kriittinen itselleen. Eihän sitä selvinpäinkään muista kaikkea mitä päivän hän aikana on tapahtunut, siis ihan joka minuuttia.

Vierailija
20/43 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten jo voiton puolella. Mahavaivat helpottaa. Ja huomenna on uusi päivä. Sitten ulkoilmaan ja nauttimaan vain kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi