Kuinka usein teitä yritetään iskeä?
Siis tyyliin kadulla, julkisissa, kaupassa yms.? Ja millaset miehet? Myös kuinka paljon tulee huutelua miehiltä?
Välillä saa sellasen käsityksen että tää ois yleistä? Itse en oo koskaan kohdannut huutelua, ns. iskuyrityksiäkin vaan sormilla laskettavan määrän verran.
Kommentit (69)
Joka s:atanan nakkikioskikäynnillä!
Ei ole ikinä kukaan tullut iskemään. Baarissa joku kaatokännissä oleva yritti väkisin kouria ja rutistaa itseensä kiinni tanssiessa, mutta sitä ei varmaan lasketa... En tiedä, miksi ei ole lähestytty, sillä itse lähestyttyäni jotakuta, olen jokaisella kerralla saanut vastakaikua. Joko numerot vaihdettu ja treffailtu tai päätynyt jopa seurusteluksi asti. Avomiehenikin iskin itse. Ei pitäisi siis olla kyse siitä, että en kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iskuyritys? Jos minulle huudetaan että anna p**lua, niin en pidä sitä iskuyrityksenä, koska tuollainen käytös tuntuu olevan vain toisten pelottelua, oman vallan pönkitystä tms. ja tuskin huutelija edes lähtisi, jos sanoisi että mikäpä siinä.
Huutelua, kähmimistä tms. tulee nykyään harvoin, nuorempana usein. Uskon, että nuo tyypit hakevat mahdollisimman epävarmoja (eli nuoria) naisia kohteekseen koska vanhempi nainen saattaisi napata korvasta ja taluttaa pesemään suun saippualla ja sitten olisi vaikeaa olla polleaa.
Oikeista iskuyrityksistä, miten minä sen määrittelen, on tosi vaikea sanoa. Eli että joku lähestyy ystävällisessä mielessä haluten tutustua ainakin sen verran että päästäisiin läheisempiin kanssakäymisiin. Baarissa miehet tulee juttelemaan, mutta useimmiten tulkitsen nuo vaan pelkän juttuseuran hakemiseksi, koska eivät kuitenkaan tee muunlaista aloitetta vaikka olisin ystävällinen ja juttelisin takaisin. Joskus on ruokakaupassa tai kirjastossa tullut joku lähelle ja aloittanut tikusta asiaa -tyyppisen keskustelun mutta joka kerta niissä on mennyt molemmilla vähän sormi suuhun, ei tuollainen spontaani selväpäinen tutustuminen ole kuitenkaan yhtä helppoa kuin elokuvissa :)
Sanoisin, että nykyään 40 + naisena minua yritetään iskeä ehkä kerran vuodessa.
Lähtisitkö mukaan, jos sinut iskisin elämänkumppanitarkoituksin!
Nuorena tätä tapahtui tosi usein.Olin kyllä semmoinen missi-tyypin näköinen ja hymyilevä tyttö.Silloin pörräilijöitä riitti, ei enään kun ikää kohta 60 v.
Ei ikinä! Olen 30v blondi 157/50 ja kuulemma nätti/kaunis. Minua on varmaan viimeksi 15v sitten tuntematon lähestynyt :D
Minulla on kyllä deitti maailmassa aina seuraa, mutta itse pitää olla hyvin aktiivinen, miehet ei jostain syystä lähesty, paitsi tinderissä on jopa ruuhkaa.
Onneksi suhteessa niin ei tarvitse miettiä asiaa enempää :)
Suomessa ei juuri muualla yritetä iskeä kuin baareissa. Mutta siellä tulee useita iskuyrityksiä joka kerta, edelleen N50
Kerran bussipysäkillä alkoi tuntematon mies jutella. Ei muulloin. Olen vaalea ja pienikokoinen,perusnätti ja aika tyttömäinen.
N22
Kaksi kertaa on kukaan tullut ehdottelemaan että lähtisin mukaan ja tehtäisiin jotain. Kumpikin tapahtui kuin olin 17v. Eräs 14v työttö ehdotteli, en suostunut lapsen kanssa. Toisella kerralla joku 60 vuotias ukko ehdotteli, kiinnosti vielä vähemmän. Noiden jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa.
t. Mies 48v
No nuorempana enemmän siis siinä 16-25 vuotiaana. Kyllä niitä siinä mielessä kiinnostuneita aina jostain tupsahti ja "iskettiin" Kerran jopa yksi kaupankassapoika oli katsonut henkkareista nimeni ja lähestyi facebookissa. Baarissa kyllä joka kerta joku lähestyi, kun nuorempana kävi bilettämässä. Nykyään ei enää niinkään. Olen parisuhteessa ja täytän 30. Ehkä en itsekään enää anna mitään signaaleita enkä harrasta silmäpelejä. Olen myös vanhempi enkä jaksa enää tällätä joka paikkaan samalla tavalla kuin nuorena sinkkutyttönä. Nykyään imartelee sekin jo jos joku vilkaisee vähän pidempää :D