Kuinka usein teitä yritetään iskeä?
Siis tyyliin kadulla, julkisissa, kaupassa yms.? Ja millaset miehet? Myös kuinka paljon tulee huutelua miehiltä?
Välillä saa sellasen käsityksen että tää ois yleistä? Itse en oo koskaan kohdannut huutelua, ns. iskuyrityksiäkin vaan sormilla laskettavan määrän verran.
Kommentit (69)
Ei koskaan. Mutta olen muutenkin epävarma ihmisjoukossa + lievä ylipaino. Mun avopuoliso saa mut tuntemaan itseni tarpeeksi arvokkaaksi.
olen kylmä miehille kun jos tässä laittaa kesämekon päälle ja lanteen heilumaan niin nehän käy päälle ku mitkäkäin. pakko olla vähän kalsea kun tuntuu että suomimies muuten sekooo
Stadissa ei koskaan. Synnyinpaikakkunnalla käydessä ollaan kimpussa jatkuvasti :(
Joskus kun jollain tekee mieli pildeä.
En ole kaunis, mutta minulla on hyvin naisellinen vartalo.
Käyn kaksi tai kolme kertaa vuodessa Tallinnan-laivalla ja joka kerta on useita iskuyrityksiä. Mutta näitä ei kyllä taideta laskea, kun kaikkiahan siellä yritetään. Olen 59-v.
Kerran vuosikymmenessä tähän mennessä. Olen 30v mies, mitat 185/75, akateemisesti koulutettu.
Harvoin ja joko kaljut suomalaiset tai mustat miehet. ☹️
Pitkä, hoikka, 25v N.
Ei ikinä missään. :D kouluissa yläaste, lukio, amis, aikuiskoulutus 0 kiinnostunutta. Työpaikoilla kaksi kiinnostunutta miestä oli. Julkisella paikalla 0krt. En laske baareja tähän.
Vierailija kirjoitti:
voi luoja en voi uskoa että kysyn tätä.. mutta miten teitä sitten isketään? itse saan kiinnostuneita katseita ja katselua joka päivä osakseni mutta koska olen itse niin viileän oloinen tai suomeksi ujo, kaikki jää arjessa vaan flirtin tasolle. lasketaanko iskemiseksi se että tullaan juttelemaan? mistä sen tietää kun mies on jotain vailla että onko se nyt kiinnostunut jotenkin vai aidosti jonkun asiallisen asian kanssa? näin vaikea kun tämä on niin lehdellä tässä soitellaan sitten paska. ja miehet jos tulette jututtamaan ja olen kiinnostunut miten voin sen ilmaista ilman että annan halvan kuvan itsestäni mutta samalla annan ymmärtä äettä olisi kiva saada kutsu vaikka kahville kaupungille?
Riippuu tilanteesta ja mitä tulevat juttelemaan. Kyllä siitä puheen sisällöstä yleensä huomaa mitä toinen meinaa, esim. jos alkaa kyselemään sinusta jotain niin melko varma voit olla. Ja ilmeet ja eleet kertovat tietysti paljon.
Jaa a, viimeisestä kerrasta on about neljä vuotta joten ei kovinkaan usein.
N34
Vierailija kirjoitti:
Käyn kaksi tai kolme kertaa vuodessa Tallinnan-laivalla ja joka kerta on useita iskuyrityksiä. Mutta näitä ei kyllä taideta laskea, kun kaikkiahan siellä yritetään. Olen 59-v.
No nyt tekis mieli käydä risteilyllä ihan vain kokeilemassa pitääkö tuo paikkaansa että siellä kaikkia yritetään.
T. Se jota on vain kerran yritetty iskeä baarissa
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, hoikka, 25v N.
Ei ikinä missään. :D kouluissa yläaste, lukio, amis, aikuiskoulutus 0 kiinnostunutta. Työpaikoilla kaksi kiinnostunutta miestä oli. Julkisella paikalla 0krt. En laske baareja tähän.
Mietin onko tämä joku Jyväskylän ominaispiirre että täällä ei ihmisiin tutustu tosta noin vaan kadulla. Ketään, siis ketään ystävääni tai naispuolisia serkkujani/sisaruksiani ei ole tultu missään julkisessa tilassa iskemään jos kyse ei ole baarista. Kukaan ei viheltele eikä huutele. Sitten kun menee tinderiin tulee 500 mätsiä päivässä mutta ei näitä tuolla kadulla näy :D
Ei ole ikinä yritetty julkisella paikalla, työpaikalla, koulussa yms. Baarissa joskus, mutta harvoin.
En tiedä mistä johtuu. Oon kyllä aika näkymätön tyyppi että kävellään tyyliin päin ja ei huomata.
N25
Muutaman kerran vuodessa. Yleensä sellaisia, joiden kanssa olen jutellut jo aiemmin. Olen kuulemma helposti lähestyttävä, enkä usein tajua ennen kun kutsu käy selkeästi treffeille. Minulla on oman miehen kanssa vähän hassu asumisjärjestely, puolet viikosta mies on eri paikkakunnalla ja tekee reissutöitä. En mainosta häntä kummemmin puolitutuille. Nämä "iskijät" ovat niitä, jotka ovat nähneet minut yksin liikenteessä.
Harvoin, en edes muista milloin viimeksi. Ei sitä usein ole tapahtunut aikaisemminkaan, vaikka olin nuorena ihan nätti ja sain katseita ja vislailua perääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi luoja en voi uskoa että kysyn tätä.. mutta miten teitä sitten isketään? itse saan kiinnostuneita katseita ja katselua joka päivä osakseni mutta koska olen itse niin viileän oloinen tai suomeksi ujo, kaikki jää arjessa vaan flirtin tasolle. lasketaanko iskemiseksi se että tullaan juttelemaan? mistä sen tietää kun mies on jotain vailla että onko se nyt kiinnostunut jotenkin vai aidosti jonkun asiallisen asian kanssa? näin vaikea kun tämä on niin lehdellä tässä soitellaan sitten paska. ja miehet jos tulette jututtamaan ja olen kiinnostunut miten voin sen ilmaista ilman että annan halvan kuvan itsestäni mutta samalla annan ymmärtä äettä olisi kiva saada kutsu vaikka kahville kaupungille?
Riippuu tilanteesta ja mitä tulevat juttelemaan. Kyllä siitä puheen sisällöstä yleensä huomaa mitä toinen meinaa, esim. jos alkaa kyselemään sinusta jotain niin melko varma voit olla. Ja ilmeet ja eleet kertovat tietysti paljon.
kiitos ja pidän käytökselläni ja habituksellani siitä huolen, että yksikään mies ei lähesty seksipuheilla tätä naista. se ehkä karsii juuri ne ja hyvä niin. viimeksi joku britti tuli ratikasa viereen istumaan ja alkoi jutella kun ei saa matkalippua ostettua... yleensä olen ystävällinen mutta silloin sanoin etten voi valitettavasti nyt auttaa kun olin tosi väsynyt. mistä sitä aina tietää mitä vailla kukakin on ja ennenkaikkea että mies tekee vaikutuksen, mikä pitää muhun tehdä on haastavaa. pitää olla itseluottamusta ja vilpitöntä ihastusta ilmassa minkä ilmaisee sivistyneen herrasmiemäisesti mulle. silloin annan vihreää valoa. :)
Ei juuri ikinä, mistäköhän johtuu? Olen hoikka urheilullinen nainen.
voi että nyt yksi semmoinen harmiton ennen vanhaan sanottiin vähän kylähullu aikuinen salskimies mutta kärsii kovasti mt-vaivoista kun puhelee ihan yksikseen ääneen kävellessään huomio aina minua... huutaa kadun toiselta puolelta Heiii ihana ilma vai mitä jee jee ja katselee . kerran olin kahvilassa niin hän ponkaisi sisään ja oli niin hermostunut ja höpötteli ja tuli viereen istumaan. hän vaikuttaa suloiselta harmittomalta kaverilta ei siinä mitään mutta tietysti kun ihminen ihan itsekseen juttelee julkisesti se ei kovin tervettä kuvaa anna..
Nykyään ei yritetä iskeä enää lainkaan. Olen nelikymppinen ja saanut olla jo pidempään täysin rauhassa, tosin en käy baareissa lainkaan.
Nuorempana yritettiin joskus iskeä baarissa tai kuntosalilla, mutta viimeisimmästä kerrasta taitaa olla jo kohta 10 vuotta aikaa.
Ei koskaan :D olen ihan tavallisen näköinen, pitkähkö ja hoikka N25, mutta en ikinä laittaudu ja kuljen aina vähän vanhoissa vaatteissa ja ilmekin on kuulemma resting bitch face. Olen kyllä myös niin socially awkward, etten varmasti edes tunnistaisi iskuyritystä.