Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurin osa julkkiksista näyttää välttyvän raskausvaivoilta, turvonneilta nilkoilta, painonnousulta

Vierailija
20.04.2019 |

vai onko niin että käyttävät sijaissynnyttäjiä ja maha on vain feikki?

Taviksen odottaessa suurimmalla osalla tulee turvotuksia kehoon, raskaus näkyy muuallakin kuin vatsan alueella.

Onko muita kummastuttanut tämä asia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät anna itselleen tekosyytä syödä itseään porsaaksi, vaan raskaudesta huolimatta syövät terveellisesti pitäen itsensä kunnossa.

Niin, ja he kenties tietää että se vaikuttaa lapsen epigeneetikoihin. Siksi he syövät täydellisesti ennen raskautta ja raskauden aikana, koska näin he saavat "supervauvan". Eli he ovat lukeneet "Deep Nutrition" -kirjan.

Normi WT mimmi ei välitä näistä, ja syö donitseja ja muuta raskauden aikana lihoen tunnistamattomaksi. Lapsikin saa myös huonot epigenetiikat. Surullista.

Sinä se olet varsinainen raskausasiantuntija. Esim. minulla raskausmyrkytys aiheutti 15 kg verran nesteen kertymistä kehoon, esim. nilkat ja sääret olivat kuin paksut tukkipölkyt. Synnytyksen jälkeen se neste katosi viikossa. Ei se mitään lihomista ollut vaikka näytin törkeältä. Sairaudelle vaan ei voi itse mitään.

Raskausmyrkytys on murto-osalla odottajista.  Alle prosentilla. 

Ja siihenkin yleensä syynä on huonot elintavat, ylipaino jne. Ei säälipisteitä sulle. 

Taas yksi suunsoittaja, joka ei tiedä mistä puhuu! Menepäs terveydenhoitajan tunnille kuuntelemaan tätia, niin tajuat enemmän missä mennään.

Itse sairastuin raskaushepatoosiin ja olin kylläkin melko hoikka. Maksahäiriöt ovat perinnöllisiä, eikä terveellisillä/epäterveellisillä elämäntavoilla ole niiden kanssa mitään tekemistä. Raskaus vain edesauttaa ja kiihdyttää monia sairauksia.

Vierailija
22/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät anna itselleen tekosyytä syödä itseään porsaaksi, vaan raskaudesta huolimatta syövät terveellisesti pitäen itsensä kunnossa.

Niin, ja he kenties tietää että se vaikuttaa lapsen epigeneetikoihin. Siksi he syövät täydellisesti ennen raskautta ja raskauden aikana, koska näin he saavat "supervauvan". Eli he ovat lukeneet "Deep Nutrition" -kirjan.

Normi WT mimmi ei välitä näistä, ja syö donitseja ja muuta raskauden aikana lihoen tunnistamattomaksi. Lapsikin saa myös huonot epigenetiikat. Surullista.

Sinä se olet varsinainen raskausasiantuntija. Esim. minulla raskausmyrkytys aiheutti 15 kg verran nesteen kertymistä kehoon, esim. nilkat ja sääret olivat kuin paksut tukkipölkyt. Synnytyksen jälkeen se neste katosi viikossa. Ei se mitään lihomista ollut vaikka näytin törkeältä. Sairaudelle vaan ei voi itse mitään.

Ja siihenkin yleensä syynä on huonot elintavat, ylipaino jne. Ei säälipisteitä sulle. 

Taas yksi suunsoittaja, joka ei tiedä mistä puhuu! Menepäs terveydenhoitajan tunnille kuuntelemaan tätia, niin tajuat enemmän missä mennään.

Itse sairastuin raskaushepatoosiin ja olin kylläkin melko hoikka. Maksahäiriöt ovat perinnöllisiä, eikä terveellisillä/epäterveellisillä elämäntavoilla ole niiden kanssa mitään tekemistä. Raskaus vain edesauttaa ja kiihdyttää monia sairauksia.

Lisään vielä tähän, että juurikin tuo Hepatoosi turvottaa elimistön. Naama turpoaa, samoin kädet ja nilkat. Itse olinkin loppuajan seurannassa ja letkuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalin rajoissa saada 9kg painoa raskaudenaikana ja monelle ei tämän enempää tulekkaan. Ne "pienet" raskaanaolijat eivät vaan kiinnitä kenenkään huomiota, kun saavat edelleen takin kiinni jne. Valaat ja valittajat jäävät mieleen. 

Julkkisäidit ihan normaaleja :)

Vierailija
24/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonneilta nilkoilta? Mitä ap puhuu? Ja kyllähän paino sen 10 kg nousee raskauden aikana, mutta sehän häviää sitten synnytystä seuraavien kuukausien aikana hyvin nopeasti. Eihän raskaudesta ole mitään haittaa, muuta kuin se iso maha loppuraskaudessa. Outo aloitus.

Vierailija
25/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät syö "kahden edestä" 

Vierailija
26/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kuvia 40 ja 50-luvuilta niin huomaat, että ei näy "raskauskiloja"

Vierailija
27/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Kim Kardashian ja Jessica Simpson on olleet lehtikuvissa raskaana ollessaan melkoisia valaita, eivät siis ole onnistuneet näyttämään nälkäkurjilta, joilla on kauniin symmetrinen pyöreä pallo vatsan kohdalla.

Usein ne julkkikset, jotka esiintyvät vauvavatsansa kanssa, ovat muutenkin niitä superhoikkia, ehkä ne muut pysyttelevät enemmän piilossa. Ja toki heillä on kaikki mahdolliset ammattilaiset tukemassa ja kauniina pitämässä, niin personal trainerit kuin lymfaterapeutit yms.

Ei siihen mitään  ammattilaisia ja tukea tarvitse, että näyttää siltä, että on vain tavallinen hoikka itsensä, jolla on pallo mahan kohdalla.

Vierailija
28/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on aikaa keskittyä itseensä ja hyvinvointiinsa, sekä tiimi ammattilaisia helpottamassa raskauden vaivoja kuten turvotusta hieronnalla sekä ravintoterapeutit suunnittelemassa täydelliset ateriat. Lisäksi heillä on personal trainerit ja he yleensä liikkuvat koko raskauden ajan. Ja lääkärit tietenkin ovat koko ajan valmiudessa. Tästä huolimatta ne julkkiksetkin on ihan vain ihmisiä - muistele vaikka Kim Kardashiania kun odotti esikoistaan. 

Turvotus ei lähde hieromalla ja elää voi terveellisesti ilman että joku käskee vieressä. Katso 1940-luvun kuvia. Onko muutama sukupolvi muuttanut perimäämme?

Vierailija
29/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on terveelliset elintavat, syövät terveellisesti, ovat hoikempia jne.

Tietysti sitä lihoo ja turvottaa, jos istuu sohvalla puhelin kädessä ahmien sipsejä ja juoden limsaa. Valmiiksi ylipainoisena.

Vierailija
30/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistanko oikein, että Victoria Beckham pysytteli raskauksien aikanakin 0-koossa, joka vastaa suomalaista kokoa 32? Olikin aika hurjan näköinen, ei liene terveellistä missään määrin kuihduttaa itseään odotusaikana, kun vauva kuitenkin ottaa omansa.

Siihen vauvaan ei mene kovin montaa kilokaloria vuorokaudessa. Miten se sitä vauvaa auttaa että synnytykseen jälkeen on 20 kg läskiä lisää? Jos ei saisi tarpeeksi ravintoa rasvavarastot hupenisivat.

Vierailija
31/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla on yleisemmin treenaajat, jotka myös valvovat heidän ruokavaliota. 

Vierailija
32/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Kim Kardashian ja Jessica Simpson on olleet lehtikuvissa raskaana ollessaan melkoisia valaita, eivät siis ole onnistuneet näyttämään nälkäkurjilta, joilla on kauniin symmetrinen pyöreä pallo vatsan kohdalla.

Usein ne julkkikset, jotka esiintyvät vauvavatsansa kanssa, ovat muutenkin niitä superhoikkia, ehkä ne muut pysyttelevät enemmän piilossa. Ja toki heillä on kaikki mahdolliset ammattilaiset tukemassa ja kauniina pitämässä, niin personal trainerit kuin lymfaterapeutit yms.

Ei siihen mitään  ammattilaisia ja tukea tarvitse, että näyttää siltä, että on vain tavallinen hoikka itsensä, jolla on pallo mahan kohdalla.

Näinhän se on. Mikä ryhmä asiantuntijoita oli köyhimmilläkin suomalaisilla 1940-luvulla?

Vierailija
33/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin maksaan vaikuttaa elämäntavat. Geeneillä on oma osuus, mutta elämäntavatkin vaikuttavat.

Vierailija
34/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on varaa pitää itsestään parempaa huolta kuin taviksilla. 

Olen ihan tavis. Ei rikasta perhettä ja alhainen koulutuskin. Ihan "ilmaista" se itsestään huolen pitäminen raskausaikana oli. Liikuin paljon, söin monipuolisesti ja terveellisesti. Ei todellakaan olisi ollut edes varaa syödä kahden edestä tai varaa mihinkään jatkuvaan herkutteluun! Jos en nyt väärin muista neuvolasta saatuja ohjelappusia, niin päivässä yksi ylimääräinen lasillinen maitoa ja omena riitti kattamaan raskaudesta aiheutuvan lisäenergian tarpeen.

Painoa tuli eri raskauksissa 8-13 kg. En turvonnut, ei tullut raskausarpia, kilot karisi itsestään, imetys onnistui. Toki olin onnekas, kun en saanut raskausmyrkytystä tai muuta, jonka puhkeamiseen en itse olisi voinut vaikuttaa.

Ihan höpön löpöä, että terveellisiin elämäntapoihin tarvitaan rikkauksia.

Vierailija
35/35 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin maksaan vaikuttaa elämäntavat. Geeneillä on oma osuus, mutta elämäntavatkin vaikuttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi