Onko tälläpalstalla kenelläkään kokemusta,tai onko kellään mikropenistä?
Kärsin itse mikropeniksestä erektiossa 6.5cm pitkä. Muuten kyllä toimii.Olen 27v ei ole koskaan ollut naisystävää kun pelkään että mitä he sanovat tuolasesta.En myöskään käy ystävien kans saunassa.Kun pelkään että joudun naurunalaiseksi.Ei ole elämä helppoa tämän vaivan kanssa. Olen kuitenkin hyvin pärjäävä ja komeamies naisia kyllä on roikkunut ympärillä,mutta en ole kenenkään kans uskaltautunut harrastamaan seksiä. Haaveilen vaimosta ja lapsista kyllä paljon,varmasti pitäisin perheestä huolta jos sellaisen saisin.
Kommentit (46)
No eiköhän se yhdyntä useimmista naisista ole nautinnollista ja tärkeää. Biologia, katsohan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus kristus mitä kommentteja. Toivottavasti sivuutat ne. No, itse varsinkaan naisena en mitenkään päin voi samaistua, mutta voin vain kuvitella, miten inhottava asia tuo voi olla.
Meitähän on luonnollisesti moneen junaan, mutta esimerkiksi itselleni perinteinen yhdyntä ei todellakaan ole mikään juttu. Ihan ookoo, mutta ennemmin kattelisin vaikka telkkaria. Ei mitenkään miehestä johtuvaa, ihan vain omasta anatomiasta ja mieltymyksistä johtuvaa. Sitten taas suuseksi on se seksin muoto mitä ilman en voisi olla. Tässä taas miehen pieni penis helpottaisi minun hommaa huomattavasti. Eli itseäni ei juuri haittaisi jos miehellä olisi tällainen tilanne. Toivottavasti meitä tällaisia naisia on useampiakin.
Ei tunnu kivalta, kun aloitat kommenttisi kirjoittamalla Jeesus kristus, miksi ihmeessä noin kirjoittaa aikuinen ihminen? Uskon Jeesukseen ja siksi tuntuu pahalta, koska tuntuu, ettet tee sitä uskosi takia...
Uskon, että tuntuu tosi vaikealta. Mietin, mitenköhän tuon asian voisi deittaillessa ilmaista toiselle, hmm. En oikein tiedä, mutta itseäni ei mikropenis haittaisi. Yhdyntä toki tuntuu hyvältä, mutta seksileluilla ja suuseksillä minut kyllä saa tyydytettyä myös. Enemmänkin pidän tärkeänä avoimuutta seksiasioissa, juurikin esimerkiksi halua käyttää leluja yhdessä ja tehdä erilaisia asioita. Se haittaisi, jos miehellä olisi mikropenis ja hän haluaisi vain yhdyntää tai tulisi mustasukkaiseksi dildolle.
N25
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tuntuu tosi vaikealta. Mietin, mitenköhän tuon asian voisi deittaillessa ilmaista toiselle, hmm. En oikein tiedä, mutta itseäni ei mikropenis haittaisi. Yhdyntä toki tuntuu hyvältä, mutta seksileluilla ja suuseksillä minut kyllä saa tyydytettyä myös. Enemmänkin pidän tärkeänä avoimuutta seksiasioissa, juurikin esimerkiksi halua käyttää leluja yhdessä ja tehdä erilaisia asioita. Se haittaisi, jos miehellä olisi mikropenis ja hän haluaisi vain yhdyntää tai tulisi mustasukkaiseksi dildolle.
N25
Vaikutat tosi kivalle naiselle. T. Normaali mies 40
Itselläni on valkea sienimäinen pieni ja ohut penis sekä huono cumshot. Siitä huolimatta olen menestyvä Sysop ja helvetin kova Esport ammattilainen.
Ei ole micro, mutta olen toisessa päässä äärirajojen. Pituutta tosin "vain" 21,5 cm, mutta ympärysmittaa on keskeltä kalua 17,5 cm. Terska on vielä paksumpi, ja voin kertoa, ettei läheskään kaikki sitä halua tai nauti siitä. Tosin parempi tämä, kun se sun. Menetin rakkaan, kun seksi ei ollut hänelle hyvää kanssani. Löysin leskirouvan, jolle ei tuota mitään ongelmia. Tosin hän on vain panokamu. Joten nainen olis hakusessa.