Onko tälläpalstalla kenelläkään kokemusta,tai onko kellään mikropenistä?
Kärsin itse mikropeniksestä erektiossa 6.5cm pitkä. Muuten kyllä toimii.Olen 27v ei ole koskaan ollut naisystävää kun pelkään että mitä he sanovat tuolasesta.En myöskään käy ystävien kans saunassa.Kun pelkään että joudun naurunalaiseksi.Ei ole elämä helppoa tämän vaivan kanssa. Olen kuitenkin hyvin pärjäävä ja komeamies naisia kyllä on roikkunut ympärillä,mutta en ole kenenkään kans uskaltautunut harrastamaan seksiä. Haaveilen vaimosta ja lapsista kyllä paljon,varmasti pitäisin perheestä huolta jos sellaisen saisin.
Kommentit (46)
Olen naisena sitä mieltä kun monet sanoo ei koolla ole merkitystä,puhuvat paskaa kyllä on.
Kerran festareilla eräs kauan kuolaamani, todella komea kaveriporukan mies ja minä lopulta päädyimme samaan telttaan ja homma meni tietenkin panemiseksi. Hänellä oli pienin ikinä, valehtelematta joku 4cm nysä. Pakko myöntää, ettei se tuntunut oikein miltään, mutta hän oli hyvä muuten. Ikävä kyllä oli todella tylsä tyyppi muuten, epäkypsä ja epäluotettava, joten mitään suurta romanssia tai edes pidempää seksisuhdetta tästä ei syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerran festareilla eräs kauan kuolaamani, todella komea kaveriporukan mies ja minä lopulta päädyimme samaan telttaan ja homma meni tietenkin panemiseksi. Hänellä oli pienin ikinä, valehtelematta joku 4cm nysä. Pakko myöntää, ettei se tuntunut oikein miltään, mutta hän oli hyvä muuten. Ikävä kyllä oli todella tylsä tyyppi muuten, epäkypsä ja epäluotettava, joten mitään suurta romanssia tai edes pidempää seksisuhdetta tästä ei syntynyt.
Huhu en kyllä koskaan ole noin pintä nähnyt,pienin minkä olen nähnyt noi 8cm.Minulla on ollut seksisuhteita noin 300miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhu en kyllä koskaan ole noin pintä nähnyt,pienin minkä olen nähnyt noi 8cm.Minulla on ollut seksisuhteita noin 300miehen kanssa.
Hyi taitaa olla paljon hyviä/tauteja!!!!
Ap luovuta koko naisten etsiminen,kun nykyään naiset tarvitsee isoja pelejä....
Nykyisessä maailmassa ei pienimunaiset naisille kelpaa.
Niin kyllä se surkeaa on. Itselläni on levossa noin 5-7 cm ja 2,8 cm paksu, pikkuinen pili. Erektiossa enimmillään 14 ja 3,5 cm. Ei tälläkään mun vehkeellä naista tyydytetä, pituus joissakin asennoissa riittäisi, mutta kun on liian ohut. En mäkäån mihinkään saunaan tai suihkuun muiden kanssa mene ja naiset. Nykysin on olis korkea kynnys mennä sånkyyn, vaikka osaan kaikki suu ja käsitemput.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä se surkeaa on. Itselläni on levossa noin 5-7 cm ja 2,8 cm paksu, pikkuinen pili. Erektiossa enimmillään 14 ja 3,5 cm. Ei tälläkään mun vehkeellä naista tyydytetä, pituus joissakin asennoissa riittäisi, mutta kun on liian ohut. En mäkäån mihinkään saunaan tai suihkuun muiden kanssa mene ja naiset. Nykysin on olis korkea kynnys mennä sånkyyn, vaikka osaan kaikki suu ja käsitemput.
Toihan ihan normaalin pituinen..
Ajatelkaapa naiset jos teillä olisi pikkutytön alapää. Suurinosa miehistä haluaa kuitenkin naisen.
Jos minulla olisi yhtä pieni kuin apeellä,alkaisin naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä maailmassa ei pienimunaiset naisille kelpaa.
Kylläpäs kelpaa. En minä ainakaan ihastu/rakastu siihen penikseen vaan ihmiseen. Edelleenkin naisesta kiinni.
Rakkaus, rakastelu, erotiikka, hellyys ja läheisyys on eriasia kun yhdyntä. Hyvää seksiä voi olla ilman penistäkin. Rynkytystä kaipaavat voivat etsiä, suuren, kovan ja kestävän omaavan sonnin.
Kaipa niitä naisia löytyy, joille riittää seksissä kaikki muu. Sitten kannattaisi kyllä osata tyydyttää nainen.
Kyllä löytyy ja jotkut ei edes halua yhdyntää. Joten ei huolta, micro ja muut pienimunaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on pikkupippelit. Persujen pikkupippelit pitäisi leikata irti niin että kuolisivat verenvuotoon.
En ole persu,vaan äänestin vihreitä. Ap
Minimulkku ja lisäksi ituhippi. Voi ristus. Nyt pistit päivän parhaan 😂😂😂. Seksikaupasta voisit käydä hakemassa apuvälineitä. Myisivät sulle pinsetit...hmmmmmbuahaha.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa naiset jos teillä olisi pikkutytön alapää. Suurinosa miehistä haluaa kuitenkin naisen.
Eli jos tapasit naisen, jolla on pikkutytön alapää ja hän kertoisi, ettei tästä johtuen voi koskaan olla yhdynnässä kun se sattuu liikaa, sä olisit sen asian kanssa ok? Sua ei haittaisi, että yhdyntä jäisi pois sun seksielämästä koko teidän suhteenne ajaksi (joka voisi olla jopa sun loppuelämän)? Ja jos sanot, että voittehan te naiset olla yhdynnässä sen mikropeniksen kanssa, niin voithan sinäkin nu55ia ilmaa sen naisen vaginan edessä. Tyydytystaso molemmissa sama. Riittäisikö se sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tapasit naisen, jolla on pikkutytön alapää ja hän kertoisi, ettei tästä johtuen voi koskaan olla yhdynnässä kun se sattuu liikaa, sä olisit sen asian kanssa ok? Sua ei haittaisi, että yhdyntä jäisi pois sun seksielämästä koko teidän suhteenne ajaksi (joka voisi olla jopa sun loppuelämän)? Ja jos sanot, että voittehan te naiset olla yhdynnässä sen mikropeniksen kanssa, niin voithan sinäkin nu55ia ilmaa sen naisen vaginan edessä. Tyydytystaso molemmissa sama. Riittäisikö se sulle?
Siinäpä se. Riittäisi mulle, mutta pointti onkin siinä mitä nainen itse ajattelisi asijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se. Riittäisi mulle, mutta pointti onkin siinä mitä nainen itse ajattelisi asijasta.
Mitä väliä sillä on, mitä nainen asiasta ajattelee? Tilanne on mikä on, eikä se ajattelemalla muutu. Toki naisesta varmasti olisi kiva jos kaikki miehet olisivat valmiita hyväksymään hänen ongelmansa.
Mutta kuinka monen miehen uskot todellusuudessa tyytyvän parisuhteeseen, jossa ei harrasteta seksiä yhdynnän muodossa koskaan? Itse uskon, että aika harva, ja sinä olet harvinainen poikkeus. Onko sulla itselläsi sitten ns. "normaali" varustus alakerrassa ja miellät itsesi seksistä pitäväksi ihmiseksi?
Olen vähän pulska, joten peniksen mittaus tavasta riippuu pituus. Näkyviltä osin on 12,5 ja häpyluusta 14 cm. Ja halkaisia 3,5 cm. Kaipa se ns normaali on, mut kovin pienihän se on. Ei sillä naista tyydytetä, siihen tarvitaan jo paljon jåreämpi vehje. Mut on muutakin seksiä, kådet, suu, lelut ynm. Eikä se yhdyntä ole kaikille naisille tärkeä, muutenkun yhteenkuuluvuuden ja läheisyyden takia.
Hehe olen samaa mieltä😊