Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi olla tekemättä rairuoho-tipu-asetelmaa kotiisi pääsiäiseksi?

Vierailija
18.04.2019 |

Niin, mikä on selitys?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä siitä. En ylipäätään koristele kotiani millään kitchillä.

Raeruohokoristeet eivät ole kitchiä!

t.mies

Totta. Sinä olet viisas mies.

Vierailija
62/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat syö ruohon ja tunkee tiput jääkaapin alle tai vesikuppiin.

Ei ole este rairuoho-tipu-asetelmalle. Kissat voi sulkea toiseen tilaan tai niille voi laittaa pääsiäiseksi kuonokopat. Unohtuiko todellisuudessa vaan hankkia rairuohon siemenet ja multa?

Sinä et kyllä ymmärrä kissoista yhtään mitään. Kuonokoppa??

Kyllä minä kissoista ymmärrän. Tai ainakin koirista. Mutta se on kuitenkin kaikille selvää, että kissa, joka raatelee rairuoho-tipu-asetelman tiput ei ansaitse kuonokopatonta pääsiäistä.

Siis et todellakaan ymmärrä kissoista mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan samoin kuin edelliseen pääsiäiskyselyyn: Siksi kun on kissa. Ei jaksa aamulla sitä sotkua siivota kun kissa on levittänyt ne rairuohot multineen pitkin lattioita. 

Huono tekosyy. Ei tarvitse olla erityisen näppärä osatakseen hitsata asetelman päälle suojan rautakaupasta saatavasta metalliverkosta. 

Vierailija
64/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liika kova kännni päällä.

Mä osaisin kyllä. Kaks sellaista palloa vedetäään hammastikulla yhteen. Ja jotain pumpulia siiihen.

Sinä olet oikea pääsiäisihminen <3

Vierailija
65/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin, mutta ei itänyt. Vinkkejä, mistä voisi ostaa?

Vierailija
66/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein jo, sekä ohrasta että rairuohosta. Kolmatta asetelmaa en tarvitse enää, kiitos huolehtimisesta vaan.

Sinäkin olet oikea pääsiäisihminen <3

Vierailija
67/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö jos laittaa brolerinkoiven viherkasvin päälle?

Tuolle linjalle minäkin lähtisin. Broilerinleike salaattipedillä edustaa symbolisella tasolla tipu- rairuohoasetelmaa.

Ei ole sama asia. Senkin tonttu.

Vierailija
68/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vietä pääsiäistä

Pääsiäistä ei tarvitse viettää tehdäkseen rairuoho-tipu-asetelman.

Vierailija
69/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle linjalle minäkin lähtisin. Broilerinleike salaattipedillä edustaa symbolisella tasolla tipu- rairuohoasetelmaa.

En ole tonttu. Tonttuja esiintyy jouluna. Olen pääsiäistrolli. Taidat olla sinäkin.

Vierailija
70/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole este rairuoho-tipu-asetelmalle. Kissat voi sulkea toiseen tilaan tai niille voi laittaa pääsiäiseksi kuonokopat. Unohtuiko todellisuudessa vaan hankkia rairuohon siemenet ja multa?

Kyllä minä kissoista ymmärrän. Tai ainakin koirista. Mutta se on kuitenkin kaikille selvää, että kissa, joka raatelee rairuoho-tipu-asetelman tiput ei ansaitse kuonokopatonta pääsiäistä.

Riittää, kun ymmärrän koirista. Ja koirat ymmärtävät syyn ja seurauksen lain. Voisivat kissatkin alkaa opetella. Joskus tarvitaan Siperia opettamaan.

Vierailija
71/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olisi pitänyt kastella. Nyt on myöhäistä.

Sinun ja läheistesi osaksi koituu nyt rairuoho-tipu-asetelmaton pääsiäinen. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

Vierailija
72/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ja läheistesi osaksi koituu nyt rairuoho-tipu-asetelmaton pääsiäinen. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

Kastelin, ei itänyt. Haluatko vain ilkeillä vai vastaatko kysymykseeni?

Vierailija
73/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tonttu. Tonttuja esiintyy jouluna. Olen pääsiäistrolli. Taidat olla sinäkin.

Minä en ole tonttu enkä trolli. Minä olen huolissani teidän pääsiäisestä.

Vierailija
74/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kai ole vähään aikaan pohdittu tuikkukuppikysymyksiä, joten olisiko jo aika palata aiheeseen? Entä jos kasvattaisi rairuohoa tuikkukupeissa, ja jokaiseen koristeiksi tipunen tai pari? Söpöä, eikö vain?

Vierailija
75/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää, kun ymmärrän koirista. Ja koirat ymmärtävät syyn ja seurauksen lain. Voisivat kissatkin alkaa opetella. Joskus tarvitaan Siperia opettamaan.

Sinun koti ja koira, sinun säännöt. Minun ja kissan koti, meidän säännöt. Ja niihin kuuluu se, että kissa saa halutessaan huolehtia kaikista hiirenkokoisista ja sitä pienemmistä asioista.

Vierailija
76/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan huolenpitoasi, mutta se on tarpeetonta. Kiitokset huolenpidosta kuitenkin.

Se broilerisalaatti alkoi kiinnostaa. Lähdenpä tekemään. Romainesalaattia alle, vähän muuta vihreää ikkunalaudalta, kirsikkatomaatteja ja pinjansiemeniä. Oliiviöljyä ja balsamicokastiketta. Ja se broilerinleike. Lasi viiniä. Nam!

Vierailija
77/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kastelin, ei itänyt. Haluatko vain ilkeillä vai vastaatko kysymykseeni?

Niitä ei voi ostaa valmiina, eikä se ole sama asia. Rairuohon siemenet pitää muistaa ostaa ajoissa ja kylvää ainakin viikkoa ennen pääsiäistä. Vain siten syntyy oikea rairuoho-tipu-asetelma.

En jaksaisi kuunnella selityksiä, olen viimeistään tämän ketjun myötä täysin väsynyt niihin. En olisi uskonut rairuoho-tipu-asetelmien tilanteen olevan näin huono.

Sinä saatoit pihiyksissäsi ostaa alelaarista kehnot siemenet, tai olet saattanut säästää ikivanhan perinnöksi saamasi tai jostain löytämäsi (tai varastamasi) siemenpussin eikä sellaiset tietenkään idä. Sama se sille mikä oli syy. Oli mikä oli, sinun kannattaisi kohdata edes totuus kuin mies: sinä olet muninut pääsiäisen.

Vierailija
78/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kai ole vähään aikaan pohdittu tuikkukuppikysymyksiä, joten olisiko jo aika palata aiheeseen? Entä jos kasvattaisi rairuohoa tuikkukupeissa, ja jokaiseen koristeiksi tipunen tai pari? Söpöä, eikö vain?

Sinä olet oikealla levelillä <3

Vierailija
79/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan huolenpidostasi. Tuli mieleen, että jos ostaisikin kokonaisen broilerin ja laittaisi sen salaatinlehtien päälle kököttämään, niin olisiko parempi.

Vierailija
80/128 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tekosyysi, ap, tehdä tällaisia ylimielisiä aloituksia?

Toivottavasti sinä olet trolli tai edes pääsiäistrulli. Minä inhoan 'mikä on tekosyysi'-aloituksia, mutta tämä oli sentään hupaisa (ei poliittinen eikä ulisijan lempiaiheesta). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan