Tekosyysi olla tekemättä rairuoho-tipu-asetelmaa kotiisi pääsiäiseksi?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Kissat syö ruohon ja tunkee tiput jääkaapin alle tai vesikuppiin.
Ei ole este rairuoho-tipu-asetelmalle. Kissat voi sulkea toiseen tilaan tai niille voi laittaa pääsiäiseksi kuonokopat. Unohtuiko todellisuudessa vaan hankkia rairuohon siemenet ja multa?
Koska minulla ei ole kanalaa, enkä harrasta muovikrääsää. Narsissit ja herneenversot saavat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Lasten tekemät pääsiäiskoristeita on niin ihania, että muuta ei tarvita.
Tekosyy. Tiedät itsekin, etteivät suloisimmatkaan lasten tekemät pääsiäiskoristeet korvaa itse tehtyä rairuoho-tipu-asetelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten tekemät pääsiäiskoristeita on niin ihania, että muuta ei tarvita.
Tekosyy. Tiedät itsekin, etteivät suloisimmatkaan lasten tekemät pääsiäiskoristeet korvaa itse tehtyä rairuoho-tipu-asetelmaa.
Tekosyitähän tässä kysyttiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiput lähtivät karkuun, kun laitoin ne rairuohoon. Yritän illalla etsiä uudet.
Luultavasti et vaan ole pitänyt huolta tipuistasi. Kyllä ne yleensä pysyvät asetelmassa.
Varmaan säikähtivät tiputanssiani. Tai liiallista yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Koska pääsiäinen on paskaa.
Toivottavasti kyse oli näppäilyvirheestä ja tarkoitit pääsiäisen olevan pashaa. Mutta sekin on tekosyy, pääsiäinen on pashan lisäksi myös rairuoho-tipu-asetelmia.
Jos taas kyse ei ollut näppäilyvirheestä, en ole koskaan tavannut sinua ankeampaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vegaani ja söisi kuitenkin ne ruohot. :(
Vegaanimiehille kasvatetaan pääsiäiseksi omat syöntiruohot, jolloin he jättävät rairuoho-tipu-asetelmat rauhaan. Eli tekosyy.
En jaksanut, eikä miestä kiinnosta paskan vertaa, joten miksi vaivautua laittamaan mitään kivaa piristystä 🐣
Vierailija kirjoitti:
Ne kutittaa.
Tiedät kyllä, että niitä tipuja ei ripusteta ihmiseen, vaan asetellaan sinne ruohoon.
Eli oikeasti unohtui vaan kylvää siemenet ajoissa?
Mä aina haaveilen että tänä vuonna mä teen niin upean rairuoho-tipu-asetelman, että some menee rikki mun kuvista. Mutta mulla aina jää ostamatta ne tiput. En vaan viitsi laittaa niihin rahaa. En edelleenkään tänä vuonna ostanut tipuja. Olin niin pihi. Mutta rairuohoa kasvatin kyllä, mitään koristeita siinä ei kyllä ole eikä tuu olemaan. Eli syy: olen pihi enkä halua laittaa rahaa niihin tipuihin. Ehkä joskus.
Olen yksin asuva 35-vuotias mies. En ole kiinnostunut mistään kausikoristeista, ja tiedän että pääsiäisen aikoihin kotonani ei tule käymään vieraita (asun eri paikkakunnalla kuin suurin osa lähipiiristäni).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kutittaa.
Tiedät kyllä, että niitä tipuja ei ripusteta ihmiseen, vaan asetellaan sinne ruohoon.
Eli oikeasti unohtui vaan kylvää siemenet ajoissa?
Ei vaan ei voisi vähempää kiinnostaa pääsiäinen 😂
Harmittaa isämmaallisena niin paljo Jussi Halla-ahon kohtelu, että jää rairuohot tänä vuona väliin, riipasen joka päivä kännit ja lapset pärjätkööön maksalaatikolla!
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla ei ole kanalaa, enkä harrasta muovikrääsää. Narsissit ja herneenversot saavat riittää.
Narsisseista ja herneenversoista ei tule oikea pääsiäistunnelma. Naapurillasi on kanala ja hän kyllä mielellään lainaisi tiput asetelmaasi. Et siis vaan saanut aikaiseksi hoitaa asiaa ajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin kirjoittamassa. Se on kyllä söpöä kun kisu yrittää varmaan opettaa tipuja uimaan. Ja niitä löytyy sitten kuukausien päästä kaikista ahtaista koloista kaappien alta.
Asun yksin enkä viitsi nähdä vaivaa itseni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole este rairuoho-tipu-asetelmalle. Kissat voi sulkea toiseen tilaan tai niille voi laittaa pääsiäiseksi kuonokopat. Unohtuiko todellisuudessa vaan hankkia rairuohon siemenet ja multa?
Sinä et kyllä ymmärrä kissoista yhtään mitään. Kuonokoppa??
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä. En ylipäätään koristele kotiani millään kitchillä.
Raeruohokoristeet eivät ole kitchiä!
t.mies
Ne kutittaa.