Mihin käytit viimeksi ämpäriä?
Kommentit (71)
Tätä ketjua lukiessani yllätyn, kuinka yleistä oksentaminen onkaan.
Tahraantuneen paidan pistin likoamaan, se oli viimeksi käyttöni ämpärille.
Vaihdoin akvaarioon vettä. 1000-litrainen allas niin siinä saa muutaman kerran tyhjätä ja täyttää...
Liotin herneitä pilkkikisan tarjoiluja varten. Terv Martta
Lintujen ruokinta-automaatin täytin kuoritulla auringonkukansiemenellä.
Tais olla silloin kun kannoin sen ämpärin tavaroineen kotiin, kun olin jonottamalla saanu sen.
Ja en voittanu sitä raha ämpäriä.
Mulla on jo monta ämpäriä ;)
Eilen käytin ämpäriä kun pesin terassia. Ikkunat vuorossa seuraavana tässä joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. En muista oksentaneeni ämpäriin aikuisiällä, aina olen ehtinyt vessaan. Eikö sen ämpärin tyhjentäminen ja peseminen ole ällöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En muista oksentaneeni ämpäriin aikuisiällä, aina olen ehtinyt vessaan. Eikö sen ämpärin tyhjentäminen ja peseminen ole ällöä?
Mäkin olin aina ehtinyt vessaan, kunnes tuli ensimmäistä kertaa noro, alkoi keskellä yötä täysin yhtäkkiä ja niin raju oksennus lensi etten ehtinyt kuin nousta istumaan. Siinä sai sitten pestä peiton, tyynyn, patjanpäällisen, seinää ja lattiaa ja tämä kaikki tietenkin hyvin huonovointisena. Sen jälkeen on aina oksutaudissa ollut ämpäri sängyn vieressä vaikka aikuinen olenkin. Ei oo tullu toista noroa, mutta ämpärin pesu tuntuu pienemmältä pahalta kuin koko huoneen, vaikka todellakin on ällöä. Tämä ohiksena.
Ämpäriä taisin viimeksi käyttää kun otin vastaan vanhemmiltani viime kesänä heidän minulle keräämiä mustikoita.
Tai no joo, käytänhän minä lasten hiekkaämpäreitä töissä viikottain, mutta niitä ei varmaan tarkoitettu.
Onneksi kotioloissa saa käyttää vaikka pärekoria jos siltä tuntuu.