Mitä sinä, aikuinen ihminen, juot ruokajuomanasi?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä juoppoja tässäkin ketjussa. Melkein kaikki 40-v. ylöspäin huuhtovat ateriansa alkoholilla alas ja kuvittelevat vielä samalla olevansa niin sivistyneen keskieurooppalaista että! Alkoholi ei todellakaan kuulu normaalisti yhteen ruoan=polttoaineen kanssa, vaan sen paikka on varattu korkeintaan erityistilaisuuksia ja juhlia varten max. muutamia kertoja vuodessa. Voitte selitellä juoppouttanne itsellenne ja lähipiirillenne miten lystäätte, mutta tuollaisessa jatkuvassa juomisessa ei ole mitään hyvää tai hienoa. Itse en juo enää ollenkaan, en edes juhlissa. Alkoholi vanhentaa ja kuivattaa kehoa ja aiheuttaa maksalle vain turhaa lisätyötä. Mutta siinäpähän myrkytätte itseänne!
Taidan avata viinipullon kommenttisi innoittamana😉
Hyvä, anna mennä vaan. Tulee rasvamaksa, maksakirroosi, sepelvaltimotauti ja lopulta aivoverenvuoto ja alzheimer. Iho rypistyy ja kellastuu, naama punoittaa hellyyttävästi. Henkikin haisee ja hampaat mätänevät. Todennäköisesti et tule itse näitä muutoksia habituksessasi huomaamaan, sillä alkoholi on tunnetusti liuotin.
Miltä muuten tuntuisi ottaa illallisella vaikka huikat GHB:tä? Olisiko ihan yhtä ok juttu vai ei? Alkoholi ei kemiallisilta ominaisuuksiltaan ja terveysvaikutuksiltaan paljonkaan eroa kyseisestä aineesta. Molemmat ovat liuottimia ja puhdistusaineita, joilla on keskushermostoa lamaavia vaikutuksia.
Onko alkoholittomuutesi sulattaneet aivosi? Palstahullu bongattu!
Kyseessä on raitistunut alkoholisti, joka ei suostu uskomaan, että ihminen voisi juoda kohtuudella alkoholia ja vielä pysyen siinä kohtuudessa olematta alkoholisti. Raitistuneet alkoholistit usein näkee alkoholismia kaikkialla, etenkin siellä missä sitä ei ole.
Jatka valehtelua, manipulaattori. En ole eläissäni ollut alkoholisti. Alkoholia olen kyllä käyttänyt hyvin satunnaisesti, max 1-2 annosta kerran kuukaudessa, mutta nytpähän loppui sekin turha läträys jo viisi vuotta sitten.
Mitä muita valheita aiotte vielä terveitä elämäntapoja noudattavasta keksiä? Oletteko todellakin noin kateellisia toisen itsehillinnästä ja järkiperäisestä suhtaumisesta terveyteen ja ravitsemukseen?
Tuosta sinun täysin tunnepohjaisesta vouhkaamisestasi on kyllä kaikki järkiperäisyys kaukana. Sylki roiskuu tänne asti.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Hienosti ja varsin manipuloivasti kiersit kysymykseni valehtelusta. Se on teikäläisille kyllä hyvin tyypillistä.
Edelleen, miksi valehtelet ja räyhäät? Ja syytät siitä räyhäämisestä ja valehtelusta muita? Ota vastuu omista kirjoitteluistasi ja tyylistäsi kirjoitella, äläkä kiemurtele ja kaartele.
Olepa nyt hyvä ja kerro avoimesti mitä minä tarkalleen ottaen kiersin ja manipuloin?
Et tee mitään muuta kuin projisoi. Kirjoitat p#skaviestejä etkä vastaa asiallisesti mihinkään esitettyihin kysymyksiin, kiertelet ja kaartelet, manipuloit ja siirtelet keskustelunaiheita, sitten muka ovelana hyökkäät kimppuun ja heijastat nämä omat tekosi ja taktikointisi ainoaan totta puhuvaan keskustelijaan. Niin klassista. Olet kyllä surkea tapaus.
ja minä kirjoitan juuri sillä tyylillä kuin kirjoitan. Ota itse vastuu epärehellisyydestäsi ja liiallisesta juomisestasi eli alkoholismistasi! Jos et pysty lopettamaan juomista, olet alkoholiongelmainen. Koetapa ihan oikeasti. Koeta olla pari kuukautta juomatta ja katso miten menee. Onko ärtynyt olo, tuntuuko että jotain puuttuu, alkaako mieli kehitellä tekosyitä...?
Enkä puhu omasta henk. koht. kokemuksesta, mutta sanotaanko vaikka että teidät alkoholistit on nähty. Yritäpä nyt vääntää tämäkin jotenkin jännästi minua vastaan, haha!
Arkiruoan kanssa vettä, juhlavampien herkkujen kanssa ruokaan sopivaa viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti ja varsin manipuloivasti kiersit kysymykseni valehtelusta. Se on teikäläisille kyllä hyvin tyypillistä.
Edelleen, miksi valehtelet ja räyhäät? Ja syytät siitä räyhäämisestä ja valehtelusta muita? Ota vastuu omista kirjoitteluistasi ja tyylistäsi kirjoitella, äläkä kiemurtele ja kaartele.
Olepa nyt hyvä ja kerro avoimesti mitä minä tarkalleen ottaen kiersin ja manipuloin?
Et tee mitään muuta kuin projisoi. Kirjoitat p#skaviestejä etkä vastaa asiallisesti mihinkään esitettyihin kysymyksiin, kiertelet ja kaartelet, manipuloit ja siirtelet keskustelunaiheita, sitten muka ovelana hyökkäät kimppuun ja heijastat nämä omat tekosi ja taktikointisi ainoaan totta puhuvaan keskustelijaan. Niin klassista. Olet kyllä surkea tapaus.
ja minä kirjoitan juuri sillä tyylillä kuin kirjoitan. Ota itse vastuu epärehellisyydestäsi ja liiallisesta juomisestasi eli alkoholismistasi! Jos et pysty lopettamaan juomista, olet alkoholiongelmainen. Koetapa ihan oikeasti. Koeta olla pari kuukautta juomatta ja katso miten menee. Onko ärtynyt olo, tuntuuko että jotain puuttuu, alkaako mieli kehitellä tekosyitä...?
Enkä puhu omasta henk. koht. kokemuksesta, mutta sanotaanko vaikka että teidät alkoholistit on nähty. Yritäpä nyt vääntää tämäkin jotenkin jännästi minua vastaan, haha!
Jännästi syytät minua täsmälleen samoista asioista mistä minä syytän sinua jopa täsmälleen samoilla sanoilla. Oletko huomannut?
Kirjoitin jo aikoja sitten, että vääristelet täällä ihmisten juovan pullollisen kerrallaan. Se että sanoo korkkaavansa pullon ei tarkoita sitä, että vetää koko pulloa. Se että sanoo juovansa viiniä ruoan kanssa, ei kerro siitä, että vetää koko pullollisen kerralla. Muuta kuin sinulle. Voit tarkistaa ihan itse mitä olet kirjoittanut ja väittänyt ja vääristellyt, sen taidon sinä kyllä osaat räyhäämisen ja riidan haastamisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta sinun täysin tunnepohjaisesta vouhkaamisestasi on kyllä kaikki järkiperäisyys kaukana. Sylki roiskuu tänne asti.
Ohis
Etkö osannut mitään muuta sanoa, etkö vihjailekaan minua enää ex-holistiksi?
Mistä tiedät kuinka paljon sylki roiskuu, oletko täällä näkemässä miltä näytän tai mitä teen?
Väitätkö ettei alkoholilla ole minkäänlaisia haitallisia vaikutuksia terveyteen?
Hyviä kysymyksiä, joita soisi sinunkin miettivän.
Mä en jaksa tuota yhtä hullua. Jättäkää se rauhaan jooko? Pilaa koko keskustelun ja hakee epätoivoisesti huomiota itselleen. Älkää antako sitä, jooko? Muuten se provoilee täällä vielä viikonkin päästä. Palataan aiheeseen ja jätetään se riehumaan ihan keskenään.
Jaaha, yksi narsisti taas kaapannut koko keskustelun itsensä ympärille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi syytät minua täsmälleen samoista asioista mistä minä syytän sinua jopa täsmälleen samoilla sanoilla. Oletko huomannut?
Kirjoitin jo aikoja sitten, että vääristelet täällä ihmisten juovan pullollisen kerrallaan. Se että sanoo korkkaavansa pullon ei tarkoita sitä, että vetää koko pulloa. Se että sanoo juovansa viiniä ruoan kanssa, ei kerro siitä, että vetää koko pullollisen kerralla. Muuta kuin sinulle. Voit tarkistaa ihan itse mitä olet kirjoittanut ja väittänyt ja vääristellyt, sen taidon sinä kyllä osaat räyhäämisen ja riidan haastamisen lisäksi.
Jatka valehtelua, siitä vain, ihan vapaasti.
"Jännästi syytät minua täsmälleen samoista asioista mistä minä syytän sinua jopa täsmälleen samoilla sanoilla. Oletko huomannut?
Jännästi meistä kahdesta minä olen kuitenkin se, joka ei juo ollenkaan, ja sinä olet se, joka juo ja vieläpä selvästi yrittää vääristellä kovasti jotain juomistavoissaan, kun on noin kauhea pakkomielle väittää vastaan ja kieltää yksinkertaiset faktat alkoholin haitoista ja kulutusrajoista joita olen tuonut esille.
Sinä olen selvästi riippuvainen alkoholista, koska et halua siitä luopua ja yrität aina jollain tavalla hyväksyttää toimintaasi jopa sosiaalista mediaa myöten, virheellisillä argumenteilla totta kai. Panet edelleenkin valheellisia sanoja suuhuni, sillä en ole tosiaankaan missään vaiheessa väittänyt, että se pullo pitäisi juoda kerrallaan yhdellä istumalla. Olet täysi p#skahousu ja valehtelija, kun viitsitkin noin väittää. Yritäpä vain etsiä viesteistäni yksikin sellainen kohta jossa noin lukee, et tule varmasti löytämään.
Sanoin jo samaa aiemminkin ja pyysin selitystä valheeseen siitä että olisin noin muka väittänyt, mutta et tietenkään pystynyt antamaan sitä ja etsimään kohtaa, jossa sanoisin mitään tuollaista.
Päinvastoin olen kylläkin sanonut, että jo yksi lasillinen viikossa on liikaa, ja se jo riittää tekemään teistä holisteja! Ymmärrätkö, yksi lasillinen, ei pullollinen??
Peukutus=kärpästen mielestä p--ska on hyvää!
Oi voi kun totuus sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Juon lähes aina vettä, ja olen 25.
Naispuolinen todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, yksi narsisti taas kaapannut koko keskustelun itsensä ympärille...
Voi kun sua harmittaa niin kovasti, että et kykene olemaan itsellesi rehellinen...
Harmittaa niin hirveästi, että pitää alkaa totuuden puhujaa narsistiksi haukkumaan...
Säälittävä olet.
Aina vettä janoon ja ruoan kanssa. Jos joskus on viiniä aterialla, niin juon sitäkin vain ennen tai jälkeen syömisen. Vesi on varsinkin Suomessa niin hyvää!
Minä tiesin sen maksallani jo ennakkoon.
En yleensä juo ruoan kanssa mitään, vaan silloin kun on jano.
Vesi. Ehkä 3-4krt kuukaudessa limsa. Aamupalalla appelsiinimehu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä juoppoja tässäkin ketjussa. Melkein kaikki 40-v. ylöspäin huuhtovat ateriansa alkoholilla alas ja kuvittelevat vielä samalla olevansa niin sivistyneen keskieurooppalaista että! Alkoholi ei todellakaan kuulu normaalisti yhteen ruoan=polttoaineen kanssa, vaan sen paikka on varattu korkeintaan erityistilaisuuksia ja juhlia varten max. muutamia kertoja vuodessa. Voitte selitellä juoppouttanne itsellenne ja lähipiirillenne miten lystäätte, mutta tuollaisessa jatkuvassa juomisessa ei ole mitään hyvää tai hienoa. Itse en juo enää ollenkaan, en edes juhlissa. Alkoholi vanhentaa ja kuivattaa kehoa ja aiheuttaa maksalle vain turhaa lisätyötä. Mutta siinäpähän myrkytätte itseänne!
Hyvä, anna mennä vaan. Tulee rasvamaksa, maksakirroosi, sepelvaltimotauti ja lopulta aivoverenvuoto ja alzheimer. Iho rypistyy ja kellastuu, naama punoittaa hellyyttävästi. Henkikin haisee ja hampaat mätänevät. Todennäköisesti et tule itse näitä muutoksia habituksessasi huomaamaan, sillä alkoholi on tunnetusti liuotin.
Miltä muuten tuntuisi ottaa illallisella vaikka huikat GHB:tä? Olisiko ihan yhtä ok juttu vai ei? Alkoholi ei kemiallisilta ominaisuuksiltaan ja terveysvaikutuksiltaan paljonkaan eroa kyseisestä aineesta. Molemmat ovat liuottimia ja puhdistusaineita, joilla on keskushermostoa lamaavia vaikutuksia.
Enhän minä nyt hullu sentään ole, kun tämä on vasta ensimmäinen kerta kun aiheesta mitään sanon ja viimeiseksi myös jäänee. Ei katsos ole mitään isompia pakkomielteitä alkoholia tai holisteja kohtaan. Yleensä minulla on kuitenkin tapana puolustaa mielipiteitäni, kuten tässäkin nyt olen tehnyt. Ja niinhän te juopotkin näytette tekevän. Sanoisin, että hulluutta on enemminkin juoda liuottimia ja vielä uskotella itselleen, ettei sen luokan päihteellä kuin alkoholi olisi minkäänlaisia negatiivisia vaikutuksia omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Hulluutta on haudata päänsä hiekkaan ja jatkaa keholle vahingollista toimintaa varoituksista huolimatta.
Sä oot sekaisin :D En tiedä millä terapialla tuota voisi hoitaa. Kukaan joka nauttii ruuan kanssa kohtuudella vaikka lasin tai pari viiniä ei ole juoppo. Sulla on suhteellisuudentaju todella kujalla. Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä nyt hullu sentään ole, kun tämä on vasta ensimmäinen kerta kun aiheesta mitään sanon ja viimeiseksi myös jäänee. Ei katsos ole mitään isompia pakkomielteitä alkoholia tai holisteja kohtaan. Yleensä minulla on kuitenkin tapana puolustaa mielipiteitäni, kuten tässäkin nyt olen tehnyt. Ja niinhän te juopotkin näytette tekevän. Sanoisin, että hulluutta on enemminkin juoda liuottimia ja vielä uskotella itselleen, ettei sen luokan päihteellä kuin alkoholi olisi minkäänlaisia negatiivisia vaikutuksia omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Hulluutta on haudata päänsä hiekkaan ja jatkaa keholle vahingollista toimintaa varoituksista huolimatta.
Sä oot sekaisin :D En tiedä millä terapialla tuota voisi hoitaa. Kukaan joka nauttii ruuan kanssa kohtuudella vaikka lasin tai pari viiniä ei ole juoppo. Sulla on suhteellisuudentaju todella kujalla. Pahoittelut.
Jaa. Mäkin olen sitten alaikäisenä alkoholisti.
Vettä, käytännössä aina.
Aamuisin menee n. 1,5 dl. tuorepuristettua appelsiinimehua, mutta muilla aterioilla valinta on vesi.
Limsa ja muut hiilihapotetut juomat saa vatsan turpoamaan, kaikki lehmänmaitotuotteet taas tuo kipua suolistoon eikä kauramaitoa viitsi makunsa vuoksi käyttää muualla kuin kuumien juomien lisukkeena.