Mitä keski-ikäinen mies haluaa uudelta suhteelta
Onko tulevaisuutta, jos 4kk seurustelun aikana mies on jo ilmoittanut, ettei ikinä muuta edellisessä avioliitossa hankkimastaan talosta, eikä mene uudestaan naimisiin. Yhdessäolo on päivystämistä työkeikoista miehen kotona. Tulevaisuuden suunnitelmat miehen puheissa on yhdessä hoitaa hänen mahdollisesti tulevia lapsen lapsia. Minulla ei ole lapsia.
Kommentit (212)
Vaikuttaa kaikin puolin 10/10 mieheltä.
Ihan oikeasti mistä te näitä kaivatte?
Mitä sinä sitten olet suunnitellut?
Sun pitää kysyä siltä mieheltä, mitä se haluaa teidän suhteelta. Hyvä juttu, että hän on kertonut itselleen tärkeistä asioista. Sun pitää myös kertoa omista toiveistasi. Ja yhdessä mietitte, mistä suostutte joustamaan ja sitten tehdä päätös haluatteko jatkaa yhdessä.
No esim. mennä naimisiin. Hankkia yhteinen koti. Viettää eläkepäivät vaikka osittain Espanjassa.
Aivan järkyttävä äijä, mistä helvetistä tuollaisen repäisit? Juokse. Hyi.
Sinä päätät asiasta ja mies päättää omalta puoleltaan, ainakin ehdot lyöty pöytään ja kai sinäkin saat päättää omista ehdoistasi. Siitä, että toimiiko suhde ei voi tietää, kuin vasta kokeilemalla ja kokemalla.
Kuulostaa ihan omalta suunnitelmaltani. Naiset on sen verran vilkasliikkeisiä, ettei omaa elämää kannata juuri yhden naisen takia muuttaa.
Tervetuloa vierailulle, muista ilmoittaa kun "olette kasvaneet erilleen".
No ehkä sitten löytyy naisia, jotka haluavat alkaa elämään näillä ehdoilla.
Miksi ihmeessä tuon ikäinen mies menisi enää uudestaan naimisiin?
Miksi hän omasta talostaan mihinkään lähtisi? Ilmeisesti ei halua enempää lapsiakaan ja sinä haluat? Etköhän tiedä että tulevaisuutta ei oo.
Vierailija kirjoitti:
No esim. mennä naimisiin. Hankkia yhteinen koti. Viettää eläkepäivät vaikka osittain Espanjassa.
Helppo se on lapsettomana lähteä Espanjaan ja toisen rahoillakin.
Itse yritän heti alkuun tunnistaa ja kiertää kaukaa nämä naisen vain mukavaksi lisävarusteeksi luokittelevat tyypit. Surullista ettei enää nuoruusvuosien jälkeen jakseta uskoa elämänkumppanuuteen.
Miksi mennä naimisiin kun on kerran ollut eikä homma toiminu?
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän heti alkuun tunnistaa ja kiertää kaukaa nämä naisen vain mukavaksi lisävarusteeksi luokittelevat tyypit. Surullista ettei enää nuoruusvuosien jälkeen jakseta uskoa elämänkumppanuuteen.
Ja miksi elämänkumppanuus vaatisi avioliittoa?
Älä vaan anna sille pillua. Oikeesti.
No hän on hyvissä ajoin ilmoittanut mitä haluaa. Tulevaisuutta ei ole jos itse et ole samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on lapsettomana lähteä Espanjaan ja toisen rahoillakin.
Nykyaikana lapsien hankkiminen on ihan vapaaehtoista. Joko se rahoista huolehtiminen alkoi. Rahoista pitää usein suurinta meteliä se, joka laskee elämänsä muun kuin itse ansaitun omaisuuden varaan.
Mitä hän on ilmoittanut haluavansa antaa suhteeseen?
Asiallinen mies.