Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku kävellyt sinua päin, kun et itse ole väistänyt?

Vierailija
17.04.2019 |

?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En siis huomannut tätä henkilöä, mutta hän huomasi minut. Olin teini-iässä tuolloin. Tämä vanhempi naisihminen katsoi minua murhaavasti ja pahoittelin. Ei vastannut mitään. Katseli ympärilleen vaan pöyristyneenä ikään kuin etsiäkseen katsellaan näkikö joku kuinka törkeän tempun tein hänelle. 

Vierailija
2/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Varsinkin kun astun ulos metrovaunusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Minä siis itse aina väistä, mutta kerran alkoi ärsyttämään enkä väistänyt

Vierailija
4/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset naiset aina. En todellakaan väistä kun tullaan tahallaan 5 rinnakkain päälle. 

Vierailija
5/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Katsoin kuinka muurina kävelivät vanhempaa naista päin, joten koin oikeudekseni kävellä heitä päin väistämättä. Siitä kyllä närkästyttiin, toivottavasti edes vähän kellot kilkatti.

Vierailija
6/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muutamia vuosia sitten hesassa stokkan edustalla tulin ulos suomalaisesta ja lähdin foorumin käytävää kohti, ryhmä ihmisiä tuli vastaan joten en voinut mennä kuin suoraan ryhmän lävitse. Joku nuorempi nainen katseli muistaakseni kännykkää eikä katsonut eteensä. Siitä tuli ihan kunnon yhteentörmäys olkapäillä, joka ei minua hidastanut mitenkään, mutta naikkonen otti ihan kunnon osuman. Jatkoin matkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hieman oli sellainen hupsis fiilis jonkin aikaa. Kattokaa eteenne.

Vierailija
7/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja useimmiten kyseessä on ollut joku mies.

Vierailija
8/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet.

Olen pienikokoinen nainen ja tajusin jossain vaiheessa elämääni, että väistän aina automaattisesti kun mies tulee vastaan. Lopetin tämän, ja miehet alkoivat kävellä minua päin. Ihan kuin minua ei olisi olemassakaan.

Vierailija
9/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä väistän mutta kerran päätin antaa olla kun vastaan tuli kännykkää tuijottava teini. Päällehän se tuli.

Vierailija
10/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas miehet yleensä kyllä väistävät, mutta monet naiset eivät. Eräskin rouva lastenvaunuilla katsoi oikeudekseen tulla kylkeen. Omituista käytöstä.

Vierailija
11/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikinen päivä ellen itse väistä. Joskus ihan lasken alle 1 km matkalla mitä kävelen pysäkiltä kotiin, että kuinka moni ihminen törmää muhun JOS en itse väistä. Ihmiset on uskomattoman törkeitä! Kaikein vttumaisinta on jos kannan painavaa kauppakassia ja kävelen ihan tien reunaa, ja silti joku kävelee päin kun ei voi väistää! Like where do you want me to go???

Vierailija
12/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet.

Olen pienikokoinen nainen ja tajusin jossain vaiheessa elämääni, että väistän aina automaattisesti kun mies tulee vastaan. Lopetin tämän, ja miehet alkoivat kävellä minua päin. Ihan kuin minua ei olisi olemassakaan.

Piti ensin hetki miettiä olenko kirjoittanut tämän, sitten tajusin etten ollut huomannut termiä "pienikokoinen nainen". :D Mutta siis, näin 170/70 naisenakin miehet kävelee todellakin päin, ja minä teen automaattisesti sen väistöliikkeen, vedän olkapäätä eteen tai otan sivuaskeleen. Se on joku ihme oletus.

Tai oli. En tee sitä enää. Kävelen suoraa linjaa sivussa ja jos joku (mies) kävelee vastaan, tulee väistämättä törmäys, jos hänkään ei väisty. Ja useammin kuin kerran mies on kiroillut tai alkanut sönköttää jotain että kun ei voi väistää. NO MIKSET ITSE VÄISTÄNYT?!?!

Vierailija
13/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että ihminen ei ole tässäkään asiassa niin sivistynyt kuin haluaisi kuvitella.

Vaan aistii jo kaukaa nokkimisjärjestyksen, väitäjät ja väistettävät. Oi voi kun inhoan tuota sanaa ja käsitettä nokkimisjärjestys. Mutta en nyt parempaakaan keksinyt.

Kävelen itse niin kovaa, ohittelen, että en koikein koe jotuvani törmäyskurssille juuri kenenkään kanssa. Tai no, ehkä tänään aamulla oli pari tilannetta, joissa tämä toinen ihminen väisti, väisti jo kaukaa.

Ehkä voisi sanoa että etenen väistellen, mutta asian voisi varmaan nähdä jonkun muun näkökulmasta eri tavalla.

En ole koskaan törmännyt keneenkään.

Vierailija
14/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kävellyt, ja en väistänyt ihan syystä (kävelin itse oikealla puolella). Osasin siis jo odottaa tulevaa ja vastaantuleva tyyppi ei. No siinä se keräili vähän aikaa ja pyyteli anteeksi.

Vierailija
15/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset bestikset laihdutus lenkillä tai äidit vaunujen kanssa kuvittelevat ettei hyvät tavat koske heitä, vaan muiden on väistettävä.Itse en törmää kuin sellaisiin jotka eivät ota huomioon vastaan tulevia. Minä en ala väistämään sen takia että joku "ai sä ostit sen sielt netist" keskustelu on muka niin tärkeää ettei voi huomioda  muita. Osuma on reality check.

Vierailija
16/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäileehän nuo. Pitäis varmaan kulkea ojan puolella.

Vierailija
17/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käveleminen on vaikeaa ja siinä on kysymys nokkimisjärjestyksestä.... Ei kuulosta terveeltä. Ihminen antaa päässään merkityksiä asioille joita ei tapahdu. Ei kukaan ajattele noin oikeasti.

Vierailija
18/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut antavat päässä asioille outoja merkityksiä ja kuvittelevat vastaantulijan haluavan nokkia häntä. Pian hoitoon.

Vierailija
19/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
20/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balkanin romaninaiset Helsingissä. Kävelee suoraan kohti. Tiedä sitten onko tahallista vai tahatonta.