Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostettiin uus astianpesukone, joka on olevinaan älykäs kun se osaa itse avata luukun pesun jälkeen. Mitä hyötyä, kun joutuu kuitenkin nousemaan sulkemaan hanan?

Vierailija
16.04.2019 |

Nyt on huijattu olo...

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hanaa sulje kuin paranoidit.

Vierailija
2/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat kuivuu paljon nopeammin eikä jää läikkiä. Tosi hyvä systeemi on kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä hanaa sulkemaan joka kerta?

Vierailija
4/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se hyvä kun astiat kuivaa, ja sen hanan voi sulkea sitten kun jaksaa nousta sohvalta pistään ne kaappiin. En kyllä maksaisi tuollaisesta ominaisuudesta.

Vierailija
5/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on hana, joka sulkee itse itsensä. Ei tarvitse nousta.

Vierailija
6/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanaa ei tarvitse just sillä sekunnilla nousta sulkemaan, kun kone on pessyt. Voi hyvin katsoa leffan loppuun ja sulkea sen jälkeen tai nukkua yön rauhassa ja sulkea hanan aamulla ja tyhjätä samalla tiskarin, kun astiat ovat hyvin kuivuneet.

Vierailija
7/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on hana, joka sulkee itse itsensä. Ei tarvitse nousta.

Joo, näin meilläkin. Tai siinä on ajastin, eli on auki joko 3, 6 tai 12 tuntia kerrallaan.

Vierailija
8/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sulje sitä hanaa koskaan.

Vierailija
10/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi teitä ihmisiä jotka ette sulje hanaa koskaan.. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu

Vierailija
11/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä hanajuttua oon vähän ihmetellyt, että miksi niitä ylipäänsä on Suomessa. Siis tiskikoneen erikseen avattavia ja suljettavia hanoja. Oon asunut 7 eri maassa ja missään muualla en ole niihin törmännyt.

Vierailija
12/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä hanajuttua oon vähän ihmetellyt, että miksi niitä ylipäänsä on Suomessa. Siis tiskikoneen erikseen avattavia ja suljettavia hanoja. Oon asunut 7 eri maassa ja missään muualla en ole niihin törmännyt.

Niitä on vesivahinkojen torjumiseksi. Letku kun menee rikki ja vettä lorottaa monta tuntia tyhjässä asunnossa se jättää jälkeensä hirveätä vahinkoa.

Vierailija
13/80 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajatellaan, että jos ostaa tollasen koneen, niin on myös automaattinen hana.

Itse tosin en sulje pesukoneen hanaa (vanhanaikainen) kuin lähtiessämme reissuun. Ei vaan muista. Ainakaan en tuollaisessa tapauksessa stressaisi siitä, että pitää nousta sulkemaan hana. Sulkee sen sitten kun menee seuraavan kerran keittiöön tai aamulla kun herää, jos kone pyörii yöllä - vainoharhaisimpien mukaan tuo on kyllä kiellettyä, konetta pitää valvoa.

Vierailija
14/80 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on vesivahinkojen torjumiseksi. Letku kun menee rikki ja vettä lorottaa monta tuntia tyhjässä asunnossa se jättää jälkeensä hirveätä vahinkoa.

Ja mikään vakuutusyhtiö ei korvaa asukkaan huolimattomuutta. Toi itse-sulkeutuva hana on kätevä, mutta paristokäyttöinen. Ei tuo hanansulkeminen nyt niin hirveä homma ole, kun sen ottaa tavaksi. Siitähän se on kiinni.

Vierailija
15/80 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kiinnostaa tuo automaattisesti sulkeutuva hana! En ole tätä hanaskeneä seurannut ja tiennyt, että kehitys on kehittynyt. Tuohan on ihan loistava homma! Me ollaan niitä, jotka ei juuri koskaan sitä hanaa sulje. 

Vierailija
16/80 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun Bosch on pessyt ohjelmansa loppuun, niin siellä sulkeutuu automaattisesti joku palloventtiili, eikä se pysty ottamaan vettä. Suljen myös sen hanassa olevan apk-hanavivun myös.

Vierailija
17/80 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellä myös. Eikä ole paristokäyttöinen, vaan toimii íhan verkkovirralla. Oraksen hana, jossa on mukana automaattinen pesukoneventtiili.

Vierailija
18/80 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni luona on kaksi kertaa alle 2v vanha pesukone ollut syttyä palamaan. Kerran alkanut valua vettä lattialle. Onneksi molemmilla kerroilla on joku ollut kotina estämässä vahingot. En ikinä jätä pesukoneita tai Hanoja päälle lähtiessäni kotoa tai yöksikään.

Vierailija
19/80 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulkea hanan", WTF?!

Vierailija
20/80 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on astianpesukoneen valmistaja myöntänyt takuun, että mikäli vuotoa tulee, he korjaavat. Siis pesukoneen ohjeissa ihan lukee, että hanaa ei tarvitse sulkea ikinä.

Kaverilla samainen kone ja heillä vesivahinko tuli, minkä pesukonevalmistaja korvasi mukisematta.

En siis ole hanaa sulkenut enää vuosiin.