Voisitko seurustella mielialalääkkeitä käyttävän ihmisen kanssa?
Vai lähtisitkö karkuun? Näkyykö mielialalääkkeiden käyttö mielestäsi päällepäin, entä onko se asia joka voi vaikuttaa ns. oikeaan persoonaan?
Kommentit (298)
Tietysti. Montako (nuorehkoa) fiksua naista tunnet joka ei söisi, tai olisi syönyt, noita?
Vaikuttaa ne oikeaan persoonaan niin, että se oikea persoona pääsee taas esiin.
En halua! Koska en halua sellaista puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni paheksuu aina ääneen mielialalääkkeiden käyttäjiä. Ovat kuulemma pää sekaisin jne. En ole kertonut, että olen käyttänyt suht säännöllisesti masennuslääkitystä useamman vuoden seurustelumme aikana.
Miehesi kuuluisi saada tietää, että seurustelee lääkkeitä salaa syövän (patologisen?) valehtelijan kanssa.
Sinuakaan ei varmaan haittaisi, vaikka miehesi olisi juonut salaa vuosien ajan iltaisin viinipullon? Trollihan taidat silti ollakin!
En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja enkä käytä mielialalääkkeitä, mutta ei päihdyttävää ainetta vakavine terveysvaikutuksineen voi verrata mielialalääkitykseen. Sekoitatkohan nyt mielialalääkkeet ja rauhoittavat keskenään, kuten ilmeisesti myös tuon kirjoittajan miesystävä?
Miten niin ei voi verrata, molemmat turruttaa ja tekee iloisemmaksi... Ja käyttäjät puolustelee kun silmät seisoo päässä vaan ihan pikkuriikkisen ja puhe on vaan pikkuisen hitaampaa eikä elämää kestä ilman että on kiva olo kokoajan...
Olet itse täysin pihalla näistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voisin. Itsensyön niitä neuropaattiseen kipuun. Minua ei heilauttaisi hetkeäkään jos joku söisi niitä mielialaan. Ihme sakkia täällä, Susanna Koski-kakkosia määärättömästi. Tai vaasalaisia. Elämä on ajoittain raskasta - kaikille - ja kaikki avit kannattaa kokeilla läpi.
Täällä on paljon saastaisis vaasalaiskiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo varmaan riippuu mistä MT ongelmasta on kyse ja että miten henkilö itse käy hoidoissa ja suhtautuu siihen.
Hyvin ajateltu.
Mielenterveysongelmat on ongelmia muiden joukossa. Ei kait täällä kenenkään elämä niin auvoista ole?
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat on ongelmia muiden joukossa. Ei kait täällä kenenkään elämä niin auvoista ole?
Kyllä vaasalaisilla kiusaajilla on. Siksi onkin oikeus ja kohtuus että heiltä vietäisiin koko sairaala. Mitä he sillä tekevät - terveet ihmiset? Ei vahva pohjalainen debiili sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön lääkkeitä ja olen naimisissa. Siinäpä sulle miettimistä.
Niin minäkin, ja lapsiakin on.
Aloitus on aika alkeellinen, jonkun tyhjäpään keksimä. Tai sitten tavallista torvelomman teinin.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Montako (nuorehkoa) fiksua naista tunnet joka ei söisi, tai olisi syönyt, noita?
Olisiko tässä syy miksi niin moni koulutettu nainen ei löydä puolisoa? Miehet haluaa naisen, joka on edes alussa, "täysillä mukana".
Tunnen satoja naisia, niinkuin sinäkin, hyvin harva heistä käyttää noita lääkkeitä. Tietämäni käyttäjät ovat sinkkuja. Kumpi johtuu kummasta, vai eikö ole kausaalisuutta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tässä syy miksi niin moni koulutettu nainen ei löydä puolisoa? Miehet haluaa naisen, joka on edes alussa, "täysillä mukana".
Tunnen satoja naisia, niinkuin sinäkin, hyvin harva heistä käyttää noita lääkkeitä. Tietämäni käyttäjät ovat sinkkuja. Kumpi johtuu kummasta, vai eikö ole kausaalisuutta ollenkaan?
Vaasalainen kiusaajayrittäjäsetämies? Toivottavasti saat syövän - ja saathan sinä. Minä nauran ja nautin täällä sitten. Ihanaa kun kidut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti haastatellut satoja ihmisiä kysymällä käyttävätkö he mielialalääkkeitä? Miksi ihmeessä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan alkaisi seurustelemaan. Jos puoliso sairastuisi nyt, niin se on aivan erilainen tilanne. Niiden ongelmien kanssa elää lopun elämää, vaikka olisi millaisessa parisuhteessa tahansa ja hoidosta huolimatta. Mahdollista on, että riippakiveä saa vetää perässä ja elää köyhyydessä elättäen toista ja mahdollisia lapsia.
Näin, samaa mieltä.
Kannattaa varmaan pysytellä sinkkuna, jos on noin paljon pelkoja ihmisten suhteen.
Ei tarvitse, kun on kohta 30 vuotta asunut terveen kanssa. Ystäviä on laidasta laitaan. Terveitä ja sairaita. En voisi seurustella mielenterveyspotilaan kanssa.
Mielipiteesi saa ketjun narstisen jankkaajan peppukipeäksi.
Miten kehtaat edes ajatella noin?Mikä syy sinulla on nimitellä ihmisiä? Etkö osaa purkaa ärtymystäsi millään rakentavalla tavalla?
Mikset sanonut samaa muille ketjussa nimitteleville?
Kysyin ensin. Vastaa sinä siis ensin.
Minä en ollut tuo, mutta voisitko viimein vastata tähän:
”Et kai ole ikinä torjunut kumppaniehdokasta itseäsi miellyttämättömästä syystä? Jos olet, niin silloin olet ennakkoluuloinen myös itse. Miksi jokainen ei saisi valita itseään miellyttävää kumppania?”
Miksi sinulla on tarve meuhkata henkilökohtaisista mieltymyksistä netissä? Ketään ei sinun kumppanivalintasi kiinnostaisi ellet pitäisi asiasta tällaistä meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti haastatellut satoja ihmisiä kysymällä käyttävätkö he mielialalääkkeitä? Miksi ihmeessä? 🤔
Eikös tuossa lue, että tietämäni! Mistä sitä voi tietää vaikka kaikki käyttäisivät? Lue uusiksi: ja ymmärrä mitä siinä lukee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasalainen kiusaajayrittäjäsetämies? Toivottavasti saat syövän - ja saathan sinä. Minä nauran ja nautin täällä sitten. Ihanaa kun kidut!
Ota nyt ne lääkkeet! Haluisitko olla paha Haltijatar? Kaikki erimieltä kanssasi olevat, saisivat kärsiä helvetin hiillokset ja tuskat, nyt ja ikuisesti. Vai tunnetko peräti olevasi sellainen?
Tottakai. Eihän avun hakeminen ja lääkkeiden käyttäminen ole huono asia, päinvastoin!
Hassu ketju! Tulee väistämättä mieleen, ettei pillerit ainakaan kaikkiin ole tehonneet.
Kai sitä saa valita seurustelukumppanin ihan omavaltaisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt ne lääkkeet! Haluisitko olla paha Haltijatar? Kaikki erimieltä kanssasi olevat, saisivat kärsiä helvetin hiillokset ja tuskat, nyt ja ikuisesti. Vai tunnetko peräti olevasi sellainen?
Harmi ettei sinun kohdallasi vielä pedofiliaan ole lääkitystä. Ehkä teille vähitellen tulee pakolliseksi kemiallinen kastraatio kaikille.
Tietysti voisin. Itsensyön niitä neuropaattiseen kipuun. Minua ei heilauttaisi hetkeäkään jos joku söisi niitä mielialaan. Ihme sakkia täällä, Susanna Koski-kakkosia määärättömästi. Tai vaasalaisia. Elämä on ajoittain raskasta - kaikille - ja kaikki avit kannattaa kokeilla läpi.