Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljä uutista parin päivän sisällä. Mikä on SINULLE suurin ja uutinen? 1. Eduskuntavaalit, 2. Naisten MM-hopea, 3. Notre Damen tulipalo, 4. Juha Sipilän väistyminen puolueen johdosta

Vierailija
16.04.2019 |

Minulle Notre Dame. Kaikki ovat historiallisia uutisia, mutta Notre Dame on minulle läheisin ja merkityksellisin historiallinen tapahtuma näistä neljästä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntavaalit ehdottomasti. Ei sillä, ettei tuo Notre Damekin olisi iso uutinen, jääkiekolla sen sijaan ei ole mulle mitään merkitystä.

Vierailija
2/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntavaalit on ainoa, joka vaikuttaa elämääni, joten se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntavaalit ja että edes vihjaillaan jostain punavihreähallituksesta, se tietää Suomelle todella huonoja aikoja, ollaan nopeammin kuin arvataankaan kansainvälisesti B luottoluokituksen maa. Mitä yhdestä Notre Damesta, ei se kenenkään ihmisen elämän loppu ole, turhaa vouhkausta....ja kyllä, kyllä olen käynyt Pariisissa ja nähnyt nuo kaikki nähtävyydet ja ilmankin noita kokemuksia pärjäisin varsin hyvin.

Vierailija
4/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleja on joka 4. vuosi, Mm hopea kyllä voi jäädä mieleen, syystä miten se tuli, Sipilän ero, eikö tuo ollut odotettu, eroaa ennenkuin kukaan ehtii erottaa, Notre Dame varmaan merkityksellisin, ei läheinen mutta harmittaa kun en ole nähnyt.

Vierailija
5/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notre Dame. Eduskuntavaalit on samaa tylsää jargonia riippumatta siitä mikä puolue on vallassa.

Vierailija
6/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notre Dame. Poliitikot voi vaihtaa, hallituksia kaatuu, päätökset voidaan pyörtää. Notre Damen mittaamattoman arvokkaat ja korvaamattomat rakenteet ja taideaarteet ovat tuhoutuneet, eikä niitä saa rahallakaan enää takaisin.

Vierailija
7/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit ja Notre Dame.

Vierailija
8/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se Juha Sipilä aika merkittävä kaveri on, mutta ainakin pitemmällä aikavälillä varmaan Notre Dame tulee olemaan parhaiten muistissa tapahtuman erikoisuuden takia. Tuo jääkiekkojuttu nousee esiin taas luultavasti seuraavissa kisoissa.

Vierailija
9/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Notre Damen pitäisi kiinnostaa?

Vierailija
10/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notre Dame tietenkin. Noista muista mainituista ei ole mitään kenenkään muistissa enää muutaman vuoden kuluttua saati sadan vuoden kuluttua, mutta Notre Dame on silloinkin olemassa ja tunnettu. Itsekin olen käynyt siellä lukuisia kertoja. Vaikuttava ja upea paikka!

Vierailija
11/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Notre Dame. Poliitikot voi vaihtaa, hallituksia kaatuu, päätökset voidaan pyörtää. Notre Damen mittaamattoman arvokkaat ja korvaamattomat rakenteet ja taideaarteet ovat tuhoutuneet, eikä niitä saa rahallakaan enää takaisin.

Ennemmin saa palaa sata Notre Damea, kuin yksi slummitalo Riossa.

Vierailija
12/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit ei olleet mulle uutinen. Tiesin niiden tulevan.

Vierailija
13/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notre Dame. En edes ole vilkaissut noita muita uutisia. Ne eivät vaikuta minuun mitenkään vaikka Suomessa asunkin.

Vierailija
14/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Notre Dame tietenkin. Noista muista mainituista ei ole mitään kenenkään muistissa enää muutaman vuoden kuluttua saati sadan vuoden kuluttua, mutta Notre Dame on silloinkin olemassa ja tunnettu. Itsekin olen käynyt siellä lukuisia kertoja. Vaikuttava ja upea paikka!

Ei se sekään kenenkään mielessä pyöri, jos ihmiskunta tuhoaa itsensä ja luonnon ympäriltään. Metsän elukoita ei ihmisten rakennelmat kiinnosta pätkän vertaa eikä niillä ole mitään merkitystä. Vain ihmiset rakastavat materiaa ylitse kaiken muun.

Vierailija
15/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notre Dame.

Olen töissä ranskankielisen kulttuurin parissa, mutta uskon, että olisi muutenkin. Joskus on tullut mieleen Pietarinkirkko vähän vastaavalla tavalla.

Vierailija
16/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notre Dame.

17/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntavaalit on suurin. Notre Damen palo tulee toisena (tosin näitä uutisia on vaikea verrata toisiinsa). Naisten MM-hopea ja Sipilän ero ovat jaetulla kolmossijalla.

Jos olisin seurannut MM-turnausta, se olisi saattanut tuntua hienommalta. Sain tietää siitä tältä palstalta, samoin kuin Sipilän erosta.

Vierailija
18/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit. Joudun asumaan seurausten keskellä joten ne koskettavat eniten. En näe tulevissa veronkorotuksissa ja muusta hallituksesta riippuen muissa ideologisissa idioottimaisuuksissa mitään positiivista kun tiedetään jo nyt ettei rinne esim. työttömyydelle pysty ja halua tehdä yhtään mitään. Lisäksi persut tulee jatkamaan aivotonta länkytystään entistä enemmän kaikilla mahdollisilla palstoilla.

Naisten mm-hopea? hieno homma ja onneksi olkoon mutta muuten ei juuri heilauta

Sipilän ero? aika odotettu seuraus, muutenkin luulen että juha on saanut tarpeekseen hölmöjen johtamisesta

Notre dame? Iso vahinko ja korjaustöissä iso duuni muttei minun ongelmani. Toivottavasti edes osa taiteesta saatiin pelastettua. 

Vierailija
19/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Notre Dame tietenkin. Noista muista mainituista ei ole mitään kenenkään muistissa enää muutaman vuoden kuluttua saati sadan vuoden kuluttua, mutta Notre Dame on silloinkin olemassa ja tunnettu.

Juurinkin näin olisikin itsekin kirjoittanut!

Vierailija
20/27 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin uutinen ja ainoa itselleni merkityksellinen uutinen on Notre Damen palo. Itkettää nuo kuvat.

Notre Dame on merkittävä historiallinen kohde, koko maailman perintöä.

Onneksi olen saanut käydä tuolla paljon ennen tulipaloa nauttimassa paikan ilmapiiristä.